Siihen kun sais vastauksen että miksi on joutunu vihan kohteeksi.
Välillä melko väsyny kaikkeen.
35
333
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oksa vammaisen näköinen vai muuten vaan köyhä ?
- Anonyymi00002
Kiitoksia vain.
- Anonyymi00005
Omg tätä nk keskustelun tasoa. Palstaäijäap- alustaa ja sinä selostat sekä edustat, miehenä, eli nääs edusmiehenä teitä
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Omg tätä nk keskustelun tasoa. Palstaäijäap- alustaa ja sinä selostat sekä edustat, miehenä, eli nääs edusmiehenä teitä
Ja esität niitäkin molempia. -sivu
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Njet seriosna
- Anonyymi00026
Molempia haittaaks se.
- Anonyymi00027
Mä olen🙋♀️mua saa haukkua läskiksi ja tyhmäksi. Olen köyhä työtön ja mitä haluatte. Haukkukaa mua. Kuka haluaa heittää kivillä?
- Anonyymi00003
Samoin olen minäkin miettinyt kuukausia, että mistä tälläinen viha noussut minua vastaan pihapiirissä.
- Anonyymi00004
Luultavasti et ole lajitellut jätteitä tarpeeksi tarkasti ja taloyhtiön nuusku on loukkaantunut moisesta laiminlyönnistä. Todennäköisin vaihtoehto.
- Anonyymi00006
Parempi olis vain luovuttaa kun sitä moni haluaa
- Anonyymi00007
Oletko sinä velvollinen taipumaan heidän toiveeseensa? Etenkin, kun ei luovuttamisesi olisi eduksi sinulle eikä heillekään, jotka toivovat sinun luovuttavan. Toki he saisivat pahantahtoista tyydystystä epäonnistumisestasi, mutta voisivat keskittyä omaan elämäänsä niin ei tarvitsisi toivoa pahaa kenellekään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko sinä velvollinen taipumaan heidän toiveeseensa? Etenkin, kun ei luovuttamisesi olisi eduksi sinulle eikä heillekään, jotka toivovat sinun luovuttavan. Toki he saisivat pahantahtoista tyydystystä epäonnistumisestasi, mutta voisivat keskittyä omaan elämäänsä niin ei tarvitsisi toivoa pahaa kenellekään.
Ei taida kohta olla voimia taistella. Asiat vain pahenee ja täysin yksin jätetty. Kyllä se varmasti olisi monen etu jos luovuttaisin
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei taida kohta olla voimia taistella. Asiat vain pahenee ja täysin yksin jätetty. Kyllä se varmasti olisi monen etu jos luovuttaisin
Millä tavoin se olisi monen etu, jos luovuttaisit?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Millä tavoin se olisi monen etu, jos luovuttaisit?
En avaa enempää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
En avaa enempää.
Noh. Minä olen elänyt nyt muutaman vuoden heidän keskellään, jotka tahtoisivat minu olevan mahdollisimman onneton ja masentunut. Ei se miltä minusta tuntuu tuo heille mitään etua tai hyötyä, mutta ilmeisesti nöyryyttämisen iloa he saavat. Eli ei heidän ilokseen luovuttaminen ole suunnitelmissa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Noh. Minä olen elänyt nyt muutaman vuoden heidän keskellään, jotka tahtoisivat minu olevan mahdollisimman onneton ja masentunut. Ei se miltä minusta tuntuu tuo heille mitään etua tai hyötyä, mutta ilmeisesti nöyryyttämisen iloa he saavat. Eli ei heidän ilokseen luovuttaminen ole suunnitelmissa.
Koeta jaksaa. Itsellä luovuttaminen lähellä. Tuntuu etten osaa mitään ja se tehdään useinnselväksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Koeta jaksaa. Itsellä luovuttaminen lähellä. Tuntuu etten osaa mitään ja se tehdään useinnselväksi.
Todennäköisesti sinun halutaan uskovan ettet osaisi mitään. Sillähän lannistajat latistavat ja myös sillä ettei anneta mahdollisuutta käyttää osaamistaan. T: minua kohdeltiin koevuorossa kuin harkkaria, joka ei ole koskaan työskennellyt alalla. Vuosien kokemus, ehkä ruosteessa, mutta ei nyt kuitenkkaan täysin aloittelijan tasolla.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei heistä, jotka vaativat luovuttamista, kannata välittää. He ovat samoja tyyppejä, jotka harrastavat lausahduksia, kuten "kukaan ei rakasta sinua " ja "pärjää yksin". Mitä se kertoo heistä? Sen ettei heidän tarkoituksensa ole mitään muuta kuin halu tuhota ja viedä elämänhalu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei heistä, jotka vaativat luovuttamista, kannata välittää. He ovat samoja tyyppejä, jotka harrastavat lausahduksia, kuten "kukaan ei rakasta sinua " ja "pärjää yksin". Mitä se kertoo heistä? Sen ettei heidän tarkoituksensa ole mitään muuta kuin halu tuhota ja viedä elämänhalu.
Kyllä se vain iskee ja lujaa. Oman arvon tuntoa ei ole. Toivottavasti ovat tyytyväisiä kaikesta siitä mitä ovat tehneet.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta kun eivät siinä onnistu, niin tuodaanpas esille näiden kirjoittajat. Sivusta tämä
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mutta kun eivät siinä onnistu, niin tuodaanpas esille näiden kirjoittajat. Sivusta tämä
Koskaan ei mustamaalaajat joudu vastuuseen. Ehkä olen sitten ansainnut kaiken mitä on tehty.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koskaan ei mustamaalaajat joudu vastuuseen. Ehkä olen sitten ansainnut kaiken mitä on tehty.
Ainakin osa näistä joutuu.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ainakin osa näistä joutuu.
Ei mun kohdalla. Anna olla kun et tiedä mistä puhun. Se että elämä on osittain pilattu sitä ei mikään pelasta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei mun kohdalla. Anna olla kun et tiedä mistä puhun. Se että elämä on osittain pilattu sitä ei mikään pelasta.
Niinpähän se tehtiin mullekin, joten tiedän, mistä puhe.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpähän se tehtiin mullekin, joten tiedän, mistä puhe.
Sitten varmaan tiedät miltä tuntuu kun perättömiä puheita levitellään ja jotkut käyttäytyy sua kohtaan ilkeästi ja välillä uhkaavasti. Asiasta en enää koskaan mainitse kenellekään irl, koska aikoinaan se pahensi tilannetta. Jopa jotkut läheiset alkoi käyttäytymään kuvatulla tavalla. osa ei enää edes tervehdi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitten varmaan tiedät miltä tuntuu kun perättömiä puheita levitellään ja jotkut käyttäytyy sua kohtaan ilkeästi ja välillä uhkaavasti. Asiasta en enää koskaan mainitse kenellekään irl, koska aikoinaan se pahensi tilannetta. Jopa jotkut läheiset alkoi käyttäytymään kuvatulla tavalla. osa ei enää edes tervehdi.
Tiedän ja tiedän paljon muutakin. Näemmä liikaakin :)
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
En itsekään luovuta ikinä, vaikka niin kuvittelevatkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
:(
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
En itsekään luovuta ikinä, vaikka niin kuvittelevatkin.
Itse oon jo luovuttanut. Mikään ei ole yksityistä ja kaiken ovat tuhonneet. Riittää kun hengitän niin sekin on liikaa
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itse oon jo luovuttanut. Mikään ei ole yksityistä ja kaiken ovat tuhonneet. Riittää kun hengitän niin sekin on liikaa
Sait mitä ansaitsit, nih!
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sait mitä ansaitsit, nih!
Ja mitäs sä oot mielestäsi ansainnut? -sivu
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja mitäs sä oot mielestäsi ansainnut? -sivu
No, oon tyytyväinen kun toiselta saatu elämä pilattua. Että näin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
En avaa enempää.
Oikein😀🎩 hattua päästä ja kumartaa
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
No, oon tyytyväinen kun toiselta saatu elämä pilattua. Että näin.
Sun käy huonosti. Sua seurataan kokoajan. Mutta sä et huomaa sitä.
- Anonyymi00031
Kuten poistettiin aloitus, mihin kirjoitin oman kommenttini. Se oli hakkerinaisesta se aloitus. Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024760Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2093511Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212962Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562942Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis452868Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132337Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522328Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742213Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu562039En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132035