Luottamukseni kasvamaan?
Ajattelitko saada
26
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
En 😃
- Anonyymi00002
Sama.
- Anonyymi00003
Mitä turhia.
- Anonyymi00004
Tietysti 🤝
- Anonyymi00005
Ei ole omalta puolelta mitään syytä tuollaiseen, etenkään kaiken jälkeen.
- Anonyymi00013
Hän rikkoi meidän välisen luottamuksen yms. Olin silti aina häntä kohtaan luottamuksen arvoinen, vaikka ei olisi tarvinnut. Tein sen siksi, koska näin hänellä olevan hankalaa syystä tai toisesta, eikä hänen itseluottamus ollut yhtään sillä tasolla, kun olisi kuulunut olla. Aikansa kutakin kuitenkin. Ei voi omaa elämäänsä hukata toisen, lähes vieraan takia.
- Anonyymi00006
Miten tekisin sellaisen ihmeen?
- Anonyymi00007
Siis oikeasti, sulla ei ole kykyä nähdä miten luottamusta rakennetaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ta halua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi00009
Luottamus ansaitaan teoilla.
- Anonyymi00014
Kyllä ja myös menetetään.
- Anonyymi00011
Eipä ole enää tarvetta siihen.
- Anonyymi00012
Lojaalina naisena olen lojaali niin kauan kun minulle ollaa lojaaleja riippumatta onko vuorokausi tai vuosi. Hetki kun huomaan palstalla epälojaaliutta minua kohtaan niin suuntaan välittömästi uusia tuulia kohti varoittamatta. Olen lojaali lojaaleille ja huomaan kyllä kun minua kohtaan ei olla lojaaleja joten suuntaan aina lojaaliutta kohti.
- Anonyymi00015
Luottamuksen mihin asiaan? Olen ihan luotettava ihminen, minuun yleensä luotetaan.
Mn- Anonyymi00017
Teoissahan nämä mitataan eikä sanoissa
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin kai. Kun tietäisi, mistä teosta tässä puhutaan. Kyllä mä ne asiat teen, mitkä sanon tekeväni. Näin on ollut kyllä aina
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin kai. Kun tietäisi, mistä teosta tässä puhutaan. Kyllä mä ne asiat teen, mitkä sanon tekeväni. Näin on ollut kyllä aina
Hienoa ja niin pitääkin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tähän väliin sanoisin että centeissä mitataan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Monellekaan raha ei ole se tärkein juttu!
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Senttejä on alakerrassas. Jostai sivummalta
- Anonyymi00022
En. En voi vaikuttaa siihen, jos sinulla on ollut huonoja kokemuksia ihmisistä, ja olet siksi epäluuloinen(, tai jos ehkä itse pidät itseäsi epärehellisenä ja siksi epäilet muitakin, ) . En voi vaikuttaa muihin.
Häntä kunnioitan ja arvostan ja en loukkaa. Mielestäni olen luotettava.- Anonyymi00024
Olet kyllä ,ihana ja rakaskin.
- Anonyymi00025
Ehkä Tsinniat ottanut kyllä liikaakin pitutta.
- Anonyymi00026
En tiedä miten muuten sen tekisin kun olemalla oma itseni.
- Anonyymi00027
Niin, onko kaikki toiminta aina tarpeellista? Ja ajaako se edes asiaansa vai päin vastoin?joskus se saattaa toimia kaikkea vastaan, koska on niin suuri tarve näyttää kuka on ha itseasiassa vain pakottaa toisen olemaan tilanteessa, missä ei halua olla.
Joku jostain ja jollekin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094485Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553306- 841093
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 57759
- 168759
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138730Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195728Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188695