Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin?

Anonyymi-ap

Palstan hiljaisuutta rikkoakseni kysytään jotain, mitä kukaan ei ole uskaltanut vielä kysyä: Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin? Paljonko rahaa olet valmis laittamaan hoitoihisi?

Jos saa arvata, keskustelu aiheen ympärillä ei tule olemaan kovin vilkasta. Suomalaiset ovat huonoja puhumaan rahasta. Ei kukaan tule tänne edes anonyymisti kertomaan, että "minulla on 30 000 euroa säästöjä, jotka voin halutessani käyttää syöpähoitoihin" tai vastaavaa. Suomalaiset eivät puhu rahasta. Piste.

Miten minä olen maksanut yksityisen puolen syöpälääkärilleni? Kryptovaluutoilla. Olisi järjetöntä käyttää oikeaa rahaa syöpähoitojen maksuun, jos niitä voi ostaa "leikkirahalla". Moni pitää kryptovaluuttoja leikkirahana, joilla ei tee mitään ja joilla ei ole mitään arvoa, mutta jännästi niillä ostelee yksityisiä palveluja eivätkö suuretkaan hinnat tunnu suurilta, kun valuutta on oikea.

- Mitä maksaa yksityisessä syöpäsairaalassa laaja alkuvaiheen konsultaatiokäynti? 0,01 Bitcoinia.
- Mitä maksaa 20 minuutin vastaanottokäynti? 0,0034 Bitcoinia.
- Mitä maksaa kallis geenitestaus? 0,095 Bitcoinia

Huomaatteko, miten yksityiset syöpähoidot saadaan näyttämään halvoilta? Mutta jos arvata saa, Suomessa ei liene montaa syöpäpotilasta, jotka oikeasti ostavat syöpähoitonsa kryptovaluutoilla.

3

484

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole perehtynyt kryptovaluuttoihin. Pankkitilillä on vähintään muutaman kuukauden eläkettä vastaava summa aina tilillä. Kaiken olisin valmis käyttämään tarvittaessa oman tai lemmikin terveyden eteen. Sitä varten raha on.

• Anonyymi00002

Jos sairastuisin syöpään, minulla ei olisi varaa minkäänlaisiin hoitoihin. Tosin en tiedä, haluaisinko sitten mitään hoitoja, jos syöpä tulisi, vai odottaisinko vain hengenlähtöä.

• Anonyymi00003

Omassa tapauksessa syövän hoito maksoi itselle jotain 400€ paikkeilla pysäköintimaksut mukaan lukien.
      Työterveyshuollosta lähete jatkotutkimuksiin, siinä vaiheessa omat kulut lähes nolla. Sitten yliopistosairaalassa: Magneettikuva - lääkärin vastaanotto + koepala, leikkaus, leikkauksen jälkeinen lääkärin vastaanotto ja ensimmäisen vuoden jälkitarkastus lääkärillä. Ei tarvittu suurta sotakassaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe