Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin?

Anonyymi-ap

Palstan hiljaisuutta rikkoakseni kysytään jotain, mitä kukaan ei ole uskaltanut vielä kysyä: Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin? Paljonko rahaa olet valmis laittamaan hoitoihisi?

Jos saa arvata, keskustelu aiheen ympärillä ei tule olemaan kovin vilkasta. Suomalaiset ovat huonoja puhumaan rahasta. Ei kukaan tule tänne edes anonyymisti kertomaan, että "minulla on 30 000 euroa säästöjä, jotka voin halutessani käyttää syöpähoitoihin" tai vastaavaa. Suomalaiset eivät puhu rahasta. Piste.

Miten minä olen maksanut yksityisen puolen syöpälääkärilleni? Kryptovaluutoilla. Olisi järjetöntä käyttää oikeaa rahaa syöpähoitojen maksuun, jos niitä voi ostaa "leikkirahalla". Moni pitää kryptovaluuttoja leikkirahana, joilla ei tee mitään ja joilla ei ole mitään arvoa, mutta jännästi niillä ostelee yksityisiä palveluja eivätkö suuretkaan hinnat tunnu suurilta, kun valuutta on oikea.

- Mitä maksaa yksityisessä syöpäsairaalassa laaja alkuvaiheen konsultaatiokäynti? 0,01 Bitcoinia.
- Mitä maksaa 20 minuutin vastaanottokäynti? 0,0034 Bitcoinia.
- Mitä maksaa kallis geenitestaus? 0,095 Bitcoinia

Huomaatteko, miten yksityiset syöpähoidot saadaan näyttämään halvoilta? Mutta jos arvata saa, Suomessa ei liene montaa syöpäpotilasta, jotka oikeasti ostavat syöpähoitonsa kryptovaluutoilla.

3

471

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole perehtynyt kryptovaluuttoihin. Pankkitilillä on vähintään muutaman kuukauden eläkettä vastaava summa aina tilillä. Kaiken olisin valmis käyttämään tarvittaessa oman tai lemmikin terveyden eteen. Sitä varten raha on.

• Anonyymi00002

Jos sairastuisin syöpään, minulla ei olisi varaa minkäänlaisiin hoitoihin. Tosin en tiedä, haluaisinko sitten mitään hoitoja, jos syöpä tulisi, vai odottaisinko vain hengenlähtöä.

• Anonyymi00003

Omassa tapauksessa syövän hoito maksoi itselle jotain 400€ paikkeilla pysäköintimaksut mukaan lukien.
      Työterveyshuollosta lähete jatkotutkimuksiin, siinä vaiheessa omat kulut lähes nolla. Sitten yliopistosairaalassa: Magneettikuva - lääkärin vastaanotto + koepala, leikkaus, leikkauksen jälkeinen lääkärin vastaanotto ja ensimmäisen vuoden jälkitarkastus lääkärillä. Ei tarvittu suurta sotakassaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      112
      749
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    3. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      19
      670
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      629
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      70
      504
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63