Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin?

Anonyymi-ap

Palstan hiljaisuutta rikkoakseni kysytään jotain, mitä kukaan ei ole uskaltanut vielä kysyä: Millainen kassa sinulla on syöpähoitoihin? Paljonko rahaa olet valmis laittamaan hoitoihisi?

Jos saa arvata, keskustelu aiheen ympärillä ei tule olemaan kovin vilkasta. Suomalaiset ovat huonoja puhumaan rahasta. Ei kukaan tule tänne edes anonyymisti kertomaan, että "minulla on 30 000 euroa säästöjä, jotka voin halutessani käyttää syöpähoitoihin" tai vastaavaa. Suomalaiset eivät puhu rahasta. Piste.

Miten minä olen maksanut yksityisen puolen syöpälääkärilleni? Kryptovaluutoilla. Olisi järjetöntä käyttää oikeaa rahaa syöpähoitojen maksuun, jos niitä voi ostaa "leikkirahalla". Moni pitää kryptovaluuttoja leikkirahana, joilla ei tee mitään ja joilla ei ole mitään arvoa, mutta jännästi niillä ostelee yksityisiä palveluja eivätkö suuretkaan hinnat tunnu suurilta, kun valuutta on oikea.

- Mitä maksaa yksityisessä syöpäsairaalassa laaja alkuvaiheen konsultaatiokäynti? 0,01 Bitcoinia.
- Mitä maksaa 20 minuutin vastaanottokäynti? 0,0034 Bitcoinia.
- Mitä maksaa kallis geenitestaus? 0,095 Bitcoinia

Huomaatteko, miten yksityiset syöpähoidot saadaan näyttämään halvoilta? Mutta jos arvata saa, Suomessa ei liene montaa syöpäpotilasta, jotka oikeasti ostavat syöpähoitonsa kryptovaluutoilla.

2

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole perehtynyt kryptovaluuttoihin. Pankkitilillä on vähintään muutaman kuukauden eläkettä vastaava summa aina tilillä. Kaiken olisin valmis käyttämään tarvittaessa oman tai lemmikin terveyden eteen. Sitä varten raha on.

• Anonyymi00002

Jos sairastuisin syöpään, minulla ei olisi varaa minkäänlaisiin hoitoihin. Tosin en tiedä, haluaisinko sitten mitään hoitoja, jos syöpä tulisi, vai odottaisinko vain hengenlähtöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27