Haluatko nähdä hänet?

Anonyymi-ap

Jos hän haluaa!!

37

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suostuisin, vaikka en välttämättä haluaisi. Puhuminen riittäisi näkemättäkin

• Anonyymi00005

Eli kumpi vastaa kysymykseen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli kumpi vastaa kysymykseen.

Vastasin jo, mutta väännetään nyt vielä eli kyllä, koska olisi puhuttavaa.

• Anonyymi00012

Eli suurempaa halua kanssakäymiseen ei ole.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eli suurempaa halua kanssakäymiseen ei ole.

Onko sillä väliä? Oli aikoja, kun en mitään muuta olisi halunnut, kun olla hänen kanssaan ja rakastaa. En sitä saanut, vaan aivan kaikkea muuta ikävää. Olin niin ihastunut, etten koskaan sellaista ollut kokenut. Aikaa kului, tunne laimeni ja tuli pettymyksiä pettymysten perään ja meni luottamus. Voiko silloin vaatia, että innolla juosten haluaisin?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Onko sillä väliä? Oli aikoja, kun en mitään muuta olisi halunnut, kun olla hänen kanssaan ja rakastaa. En sitä saanut, vaan aivan kaikkea muuta ikävää. Olin niin ihastunut, etten koskaan sellaista ollut kokenut. Aikaa kului, tunne laimeni ja tuli pettymyksiä pettymysten perään ja meni luottamus. Voiko silloin vaatia, että innolla juosten haluaisin?

En odota, että kukaan muu ymmärtää, mutta olen nyt niin rehellinen tunteissani ja kokemuksessani kuin saatan.
        Silloin, kun olimme molemmat siinä tunne myrskyssä, hän antoi sen kaiken toiselle naiselle, ei parisuhde mielessä, mutta kuitenkin. Minä jäin yksin ja paitsi siitä kaikesta energiasta ja rakkaushötöstä, tärinöistö, innostuksesta, haluista ja mitä siihen nyt kuuluu ja toinen nainen siinä silmien alla otti kaiken innolla vastaan, jopa niin että alkoi tuntea omistushalua ja mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuutta tunteista, jotka ei koskaan hänelle kuuluneet. Sellainen tarina ja kokemus.

• Anonyymi00002

Kyllä hän haluaa.

• Anonyymi00003

Mikä tää juttu on, että kommentoidaan ikään kuin jonkun puolesta?

• Anonyymi00025

No, silloin turha tällaisia täällä kysellä? Jollei sit usko siihen, että itse on antanut väärää kuvaa itsestä toiselle?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No, silloin turha tällaisia täällä kysellä? Jollei sit usko siihen, että itse on antanut väärää kuvaa itsestä toiselle?

Olen analysoinut, että sinäkin itsepintainen nk stooristasi kiinnipitävä inttäjä menet toiseen lankaan gubbeketjuissa messuamaan, eli et niinikään pääse yhdestä ketjusta yli missä rossata jonnin joutavaa muiden ylikävelevää skeidaa. T

• Anonyymi00004

Tuskin sitä päivää edes tulee! Kun mies ei uskalla!

• Anonyymi00006

Lopeta tuo ulina, kun et itse uskalla kysyä, koska pelkäät kielteistä vastausta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lopeta tuo ulina, kun et itse uskalla kysyä, koska pelkäät kielteistä vastausta.

Lopeta sinäkin katkera folkloristi jo tuo sinun ulina palstaäijän provon kautta, jota yrität kääntää nyt näin päin vuosien banaalin kisuttelun sekä käskyttelyn muodossa kolmantena osapuolena. T naiselta- go long moosedoggo

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Lopeta sinäkin katkera folkloristi jo tuo sinun ulina palstaäijän provon kautta, jota yrität kääntää nyt näin päin vuosien banaalin kisuttelun sekä käskyttelyn muodossa kolmantena osapuolena. T naiselta- go long moosedoggo

Ja mistä sinä vaahtosammuttimen kokoinen sait ylipäätään päähäsi tämän antisosiaalisen huseeraamisen, kysyn vaan. Liian vähän humppakeikkaa ja projektia lock downin aikana?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja mistä sinä vaahtosammuttimen kokoinen sait ylipäätään päähäsi tämän antisosiaalisen huseeraamisen, kysyn vaan. Liian vähän humppakeikkaa ja projektia lock downin aikana?

Ja kioski pitäköön ittensä for eVVer että

• Anonyymi00007

Vastasiko aloittaja jo itse tuolla aloituksessa, että jos hän haluaa? Päättelin siitä, koska oli laittanut huutomerkit siihen.

• Anonyymi00010

Juuh, mut hän ei näytä haluavan.

• Anonyymi00011

Mikäpä jottei jos Hänestä kysymys

• Anonyymi00013

Hänellä on varmaan suurperhe kahdesta huutomerkistä päätellen ja tykkää ehkä huutaa paljon.

• Anonyymi00016

Halusin mä eilenki. Ja sitä edellisenä...Tänään, huomenna, nyt ja aina <3

• Anonyymi00017

No se on haastavaa kun hän on niin huomaamaton.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No se on haastavaa kun hän on niin huomaamaton.

Vaan ei tekstaile näyttelijöiden kanssa.
        Turhanpäivästä paasaamista.

• Anonyymi00019

Kyllä vain, on aina ilo silmille katsella häntä ja hänen kauneuttaan. Emme paljoa kommunikoi, mutta turhaa siihen olisi keskittyä. Rakkaus on ihana asia tai ainakin sen tunteen kanssa tasapainottelu.

• Anonyymi00020

Olen miettinyt sitä paljon

• Anonyymi00024

Juuri nyt toivon ettei ikinä enää nähdä.

• Anonyymi00027

Kyllä. Ootan häneltä ilmoitusta omasta halustaan.

• Anonyymi00028

Olen pyytänyt, mutta hän ei halunnut nähdä.

• Anonyymi00029

En!

• Anonyymi00030

Kuka kenet

• Anonyymi00032

Keijo Irmelin.

• Anonyymi00033

Joo. olisin paljon parempi nykyään.

• Anonyymi00034

Parempi mihin?

• Anonyymi00039

Sängyssä?

• Anonyymi00035

miks ei

• Anonyymi00036

Haluan, haluan!!! -J

• Anonyymi00037

Haluaisin ja näenkin. Viimeistään vappuna.

• Anonyymi00038

Tomin joo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63