Jos hän haluaa!!
Haluatko nähdä hänet?
37
523
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suostuisin, vaikka en välttämättä haluaisi. Puhuminen riittäisi näkemättäkin
- Anonyymi00005
Eli kumpi vastaa kysymykseen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eli kumpi vastaa kysymykseen.
Vastasin jo, mutta väännetään nyt vielä eli kyllä, koska olisi puhuttavaa.
- Anonyymi00012
Eli suurempaa halua kanssakäymiseen ei ole.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eli suurempaa halua kanssakäymiseen ei ole.
Onko sillä väliä? Oli aikoja, kun en mitään muuta olisi halunnut, kun olla hänen kanssaan ja rakastaa. En sitä saanut, vaan aivan kaikkea muuta ikävää. Olin niin ihastunut, etten koskaan sellaista ollut kokenut. Aikaa kului, tunne laimeni ja tuli pettymyksiä pettymysten perään ja meni luottamus. Voiko silloin vaatia, että innolla juosten haluaisin?
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sillä väliä? Oli aikoja, kun en mitään muuta olisi halunnut, kun olla hänen kanssaan ja rakastaa. En sitä saanut, vaan aivan kaikkea muuta ikävää. Olin niin ihastunut, etten koskaan sellaista ollut kokenut. Aikaa kului, tunne laimeni ja tuli pettymyksiä pettymysten perään ja meni luottamus. Voiko silloin vaatia, että innolla juosten haluaisin?
En odota, että kukaan muu ymmärtää, mutta olen nyt niin rehellinen tunteissani ja kokemuksessani kuin saatan.
Silloin, kun olimme molemmat siinä tunne myrskyssä, hän antoi sen kaiken toiselle naiselle, ei parisuhde mielessä, mutta kuitenkin. Minä jäin yksin ja paitsi siitä kaikesta energiasta ja rakkaushötöstä, tärinöistö, innostuksesta, haluista ja mitä siihen nyt kuuluu ja toinen nainen siinä silmien alla otti kaiken innolla vastaan, jopa niin että alkoi tuntea omistushalua ja mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuutta tunteista, jotka ei koskaan hänelle kuuluneet. Sellainen tarina ja kokemus.
- Anonyymi00002
Kyllä hän haluaa.
- Anonyymi00003
Mikä tää juttu on, että kommentoidaan ikään kuin jonkun puolesta?
- Anonyymi00025
No, silloin turha tällaisia täällä kysellä? Jollei sit usko siihen, että itse on antanut väärää kuvaa itsestä toiselle?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
No, silloin turha tällaisia täällä kysellä? Jollei sit usko siihen, että itse on antanut väärää kuvaa itsestä toiselle?
Olen analysoinut, että sinäkin itsepintainen nk stooristasi kiinnipitävä inttäjä menet toiseen lankaan gubbeketjuissa messuamaan, eli et niinikään pääse yhdestä ketjusta yli missä rossata jonnin joutavaa muiden ylikävelevää skeidaa. T
- Anonyymi00004
Tuskin sitä päivää edes tulee! Kun mies ei uskalla!
- Anonyymi00006
Lopeta tuo ulina, kun et itse uskalla kysyä, koska pelkäät kielteistä vastausta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lopeta tuo ulina, kun et itse uskalla kysyä, koska pelkäät kielteistä vastausta.
Lopeta sinäkin katkera folkloristi jo tuo sinun ulina palstaäijän provon kautta, jota yrität kääntää nyt näin päin vuosien banaalin kisuttelun sekä käskyttelyn muodossa kolmantena osapuolena. T naiselta- go long moosedoggo
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lopeta sinäkin katkera folkloristi jo tuo sinun ulina palstaäijän provon kautta, jota yrität kääntää nyt näin päin vuosien banaalin kisuttelun sekä käskyttelyn muodossa kolmantena osapuolena. T naiselta- go long moosedoggo
Ja mistä sinä vaahtosammuttimen kokoinen sait ylipäätään päähäsi tämän antisosiaalisen huseeraamisen, kysyn vaan. Liian vähän humppakeikkaa ja projektia lock downin aikana?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja mistä sinä vaahtosammuttimen kokoinen sait ylipäätään päähäsi tämän antisosiaalisen huseeraamisen, kysyn vaan. Liian vähän humppakeikkaa ja projektia lock downin aikana?
Ja kioski pitäköön ittensä for eVVer että
- Anonyymi00007
Vastasiko aloittaja jo itse tuolla aloituksessa, että jos hän haluaa? Päättelin siitä, koska oli laittanut huutomerkit siihen.
- Anonyymi00010
Juuh, mut hän ei näytä haluavan.
- Anonyymi00011
Mikäpä jottei jos Hänestä kysymys
- Anonyymi00013
Hänellä on varmaan suurperhe kahdesta huutomerkistä päätellen ja tykkää ehkä huutaa paljon.
- Anonyymi00016
Halusin mä eilenki. Ja sitä edellisenä...Tänään, huomenna, nyt ja aina <3
- Anonyymi00017
No se on haastavaa kun hän on niin huomaamaton.
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
No se on haastavaa kun hän on niin huomaamaton.
Vaan ei tekstaile näyttelijöiden kanssa.
Turhanpäivästä paasaamista.
- Anonyymi00019
Kyllä vain, on aina ilo silmille katsella häntä ja hänen kauneuttaan. Emme paljoa kommunikoi, mutta turhaa siihen olisi keskittyä. Rakkaus on ihana asia tai ainakin sen tunteen kanssa tasapainottelu.
- Anonyymi00020
Olen miettinyt sitä paljon
- Anonyymi00024
Juuri nyt toivon ettei ikinä enää nähdä.
- Anonyymi00027
Kyllä. Ootan häneltä ilmoitusta omasta halustaan.
- Anonyymi00028
Olen pyytänyt, mutta hän ei halunnut nähdä.
- Anonyymi00029
En!
- Anonyymi00030
Kuka kenet
- Anonyymi00032
Keijo Irmelin.
- Anonyymi00033
Joo. olisin paljon parempi nykyään.
- Anonyymi00034
Parempi mihin?
- Anonyymi00039
Sängyssä?
- Anonyymi00035
miks ei
- Anonyymi00036
Haluan, haluan!!! -J
- Anonyymi00037
Haluaisin ja näenkin. Viimeistään vappuna.
- Anonyymi00038
Tomin joo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2105285Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,444630Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699183239Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2753196Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1683109- 652703
- 632017
- 271959
- 881954
- 241859