Palstamatkailussa on siirrytty seuraavalle tasolle jonka Stadilainen bablaisi kuulumaan että next level.
Tekoälymatkailua.
Hauskaa jälleen.
>§<
Pattayan matkailun ja Pattayanmatkailun uudet tuulet.
57
409
Vastaukset
- Anonyymi00001
Stadilainen ja pattayanmatkailu kirjoitetaan pienellä ollessaan lauseen keskellä. Et sinä kirjoita sunnuntaikävelyäkään isolla, luulisin?
- Anonyymi00002
Rakas Junttistadilainen aktivoitu Next Level.
- Anonyymi00003
Possoko nyt sunnuntaina kävelis?
- Anonyymi00004
Niin, oliko Pasasella pippeli-insinöörin paperit, vaiko ei? Hävis taas tuo ketju, vex vex vaan.
- Anonyymi00005
Totta kai hävisi, ei liittynyt matkailuun mitenkään nuo pasasen tekoälykommentit.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Totta kai hävisi, ei liittynyt matkailuun mitenkään nuo pasasen tekoälykommentit.
Matkaileehan se, Pähkinärinteestä Otaniemeen, siivoomaan!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kukahan sille palkan maksaa? Kaija, Ahti, Mikko, Risto vai joku muu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kukahan sille palkan maksaa? Kaija, Ahti, Mikko, Risto vai joku muu?
Saattaahan se olla että kela / sossu on pakottanut muistisairaan miehen kuntoutukseen, mutta yhden tai kahden päivän kohdalla tapaus on havaittu toivottomaksi. Mitään palkkaa kukaan maksa tuollaiselle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pasaska julisti pyöräilykauden alkaneeksi jo kuukausi sitten ja valokuvasi wolttikuskin fillarin pihalla. Mielessä häilynyt nettipetos kun laittoi toisen polkupyörän myyntiin Toriin.
Rahaa toivoi epätoivoisestu saavansa että pääsisi jahtaamaan ja stalkkaamaan sitä mitä se vaimo siellä Thaimaassa oikein tekee? - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pasaska julisti pyöräilykauden alkaneeksi jo kuukausi sitten ja valokuvasi wolttikuskin fillarin pihalla. Mielessä häilynyt nettipetos kun laittoi toisen polkupyörän myyntiin Toriin.
Rahaa toivoi epätoivoisestu saavansa että pääsisi jahtaamaan ja stalkkaamaan sitä mitä se vaimo siellä Thaimaassa oikein tekee?No vaimohan tekee sitä mitä on aina tehnyt, istuu pankin päällä ja jakaa osinkoja ;-)
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No vaimohan tekee sitä mitä on aina tehnyt, istuu pankin päällä ja jakaa osinkoja ;-)
Jotakin dramaattista ja väkivaltaista tapahtui 2022 paikkeilla. Rahat loppui Pasasen perheessä ja vaimo koetti ansaita lisätuloja myymällä donitseja, kyllästyttyään kaalilounaisiin. Oli kokeiltu kirpparilla pitää osastoa, mutta siitäkään ei lisätuloja tullut.
Pasanen ilakoi kuitenkin kun donitsimyynnistä jäi 30 euroa voittoa.
Aiemmin oliva korona-avun varaan laskeneet elämäänsä ja Pasanen kertoi kuinka 5000 bahtin koronatuella hankitaan kahvia ja riisiä kotiin.
Vaimolta lähti legot loy krathongin aikoihin ja oli kovin synkkänä kuvissa. Viimeinen yritys palata saman katon alle oli 2023 songkran, jolloin Pasanen juopotteli itsensä ulos autosta vaimon veljen heittämänä, ja keksi itselleen ikärajan kansallispuistoon, jossa vaimo kävi yksin.
Pasanen sai valheilla ja lupauksilla houkuteltua vaimon Suomeen, mutta saman katon alle vaimo ei suostunut. Mitään sairaseläkettä hän ei saa, vaan toimeentulotukea. Se ei riittänyt leveään elämään ja niinpä hän lähti. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jotakin dramaattista ja väkivaltaista tapahtui 2022 paikkeilla. Rahat loppui Pasasen perheessä ja vaimo koetti ansaita lisätuloja myymällä donitseja, kyllästyttyään kaalilounaisiin. Oli kokeiltu kirpparilla pitää osastoa, mutta siitäkään ei lisätuloja tullut.
Pasanen ilakoi kuitenkin kun donitsimyynnistä jäi 30 euroa voittoa.
Aiemmin oliva korona-avun varaan laskeneet elämäänsä ja Pasanen kertoi kuinka 5000 bahtin koronatuella hankitaan kahvia ja riisiä kotiin.
Vaimolta lähti legot loy krathongin aikoihin ja oli kovin synkkänä kuvissa. Viimeinen yritys palata saman katon alle oli 2023 songkran, jolloin Pasanen juopotteli itsensä ulos autosta vaimon veljen heittämänä, ja keksi itselleen ikärajan kansallispuistoon, jossa vaimo kävi yksin.
Pasanen sai valheilla ja lupauksilla houkuteltua vaimon Suomeen, mutta saman katon alle vaimo ei suostunut. Mitään sairaseläkettä hän ei saa, vaan toimeentulotukea. Se ei riittänyt leveään elämään ja niinpä hän lähti.Hienoa kun kerrot mielipiteesi, jälleen kerran mutta mikään ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hienoa kun kerrot mielipiteesi, jälleen kerran mutta mikään ei pidä paikkaansa.
Rahanpuutteeseen se kaatui asumisesi Huitsun Nevadassa ja rahanpuutteeseen kariutui onnellinen elo vaimon kanssa ja 2000 plus 26 on 2026 joten et ole myöskään ollut naimisissa 30 vuotta vaan 25 vuotta, mikäli menitte naimisiin huhtikuun puolivälin jälkeen 2000.
Jos ei osaa laskea 2026 - 2000 niin silloin ei ole data-analyytikoksi.
Hampaat lähti samaan aikaan vaimolta kun asumusero alkoi ja kämppäsi meni kamalaan kuntoon. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Rahanpuutteeseen se kaatui asumisesi Huitsun Nevadassa ja rahanpuutteeseen kariutui onnellinen elo vaimon kanssa ja 2000 plus 26 on 2026 joten et ole myöskään ollut naimisissa 30 vuotta vaan 25 vuotta, mikäli menitte naimisiin huhtikuun puolivälin jälkeen 2000.
Jos ei osaa laskea 2026 - 2000 niin silloin ei ole data-analyytikoksi.
Hampaat lähti samaan aikaan vaimolta kun asumusero alkoi ja kämppäsi meni kamalaan kuntoon.Kiitos kun kerrot, voin vakuuttaa että hyvä eläkkeeni on nimenomaan peräisin tietotekniikasta, sinä olet erittäin vakavasti sairas, osaan hoitaa asiani osaatko sinä omasi...
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kiitos kun kerrot, voin vakuuttaa että hyvä eläkkeeni on nimenomaan peräisin tietotekniikasta, sinä olet erittäin vakavasti sairas, osaan hoitaa asiani osaatko sinä omasi...
Voin vakuuttaa että se hyvä eläkkeesi ei näy missään, ei elintasoss, ,tavoissa eikä omaisuutena.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kiitos kun kerrot, voin vakuuttaa että hyvä eläkkeeni on nimenomaan peräisin tietotekniikasta, sinä olet erittäin vakavasti sairas, osaan hoitaa asiani osaatko sinä omasi...
Ai pidät hyvänä eläkkeenä keskiarvon alle jäänyttä minieläkettä? Aika sälli!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai pidät hyvänä eläkkeenä keskiarvon alle jäänyttä minieläkettä? Aika sälli!
Juu 2138 euroa on suomalaisen keskieläke, täydellä työuralla, minulla noin 20 vuoden työuralla, miten sinun eläketurvasi, 50.000 euroa vuodessa niinpä niin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Juu 2138 euroa on suomalaisen keskieläke, täydellä työuralla, minulla noin 20 vuoden työuralla, miten sinun eläketurvasi, 50.000 euroa vuodessa niinpä niin.
Mikä on minimieläke, minulle myönnettiin eläke vuonna 2006, kesäkuussa, jollon suomalaisten keskieläke oli noin 1000 euroa, eläke laskettiiin 10 viimeisen vuoden ajalta, vuosien varralla eläkettä on nostettu muutamia prosentteja vuosittain esimmäinen käteen tullut eläke oli 1608 euroa käteen bruttoa en muista, suomessa on alle promille yli 50.000 euroa vuosieläkettä, tosin se on nousemaan päin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei, minulla vain 45000 vuodessa, mutta eipä ole tarvetta vanhoilta työkavereilta työpaikkaa kysellä, pärjää kyllä ilman työtäkin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Missäs tilastossa sanotaan, että toi 2138 on täyden työuran eläke? Kyllä siinä on kaikki vajaakuntoisetkin mukana, myös sinä! Se olisi sinunkin kannattanut tehdä riittävä eläke nuorempana, niin ei olisi tarve enää vanhuksena rahapulassaan töitä etsiä. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, lienet nyt oppinut!
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Missäs tilastossa sanotaan, että toi 2138 on täyden työuran eläke? Kyllä siinä on kaikki vajaakuntoisetkin mukana, myös sinä! Se olisi sinunkin kannattanut tehdä riittävä eläke nuorempana, niin ei olisi tarve enää vanhuksena rahapulassaan töitä etsiä. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, lienet nyt oppinut!
Onhan tuota viisastelua taaskin havaittavissa, kannattaa tarkastaa oma eläketurvansa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Onhan tuota viisastelua taaskin havaittavissa, kannattaa tarkastaa oma eläketurvansa.
Tarkistaa, miksi? eikös toi ole jo moneen kertaan väännetty, että eläkettä maksetaan 45000 euroa vuodessa.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tarkistaa, miksi? eikös toi ole jo moneen kertaan väännetty, että eläkettä maksetaan 45000 euroa vuodessa.
juu juu ajaa ja vietät palstalla aikaasi päivittäin... sinulla on taustalla 40 vuoden työura, minulla 20 vuoden, voin vakuuttaa että 20 vuotta sitten tuollaisiin palkkoihin ei päässyt kukaan, sinunlaiset koodarit valmistuivat ammattikursseilta, joita konalassakin järjestettiin useita vuosia, peräkkäin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
juu juu ajaa ja vietät palstalla aikaasi päivittäin... sinulla on taustalla 40 vuoden työura, minulla 20 vuoden, voin vakuuttaa että 20 vuotta sitten tuollaisiin palkkoihin ei päässyt kukaan, sinunlaiset koodarit valmistuivat ammattikursseilta, joita konalassakin järjestettiin useita vuosia, peräkkäin.
Olet Posso aika säälittävä selityksinesi! Sinun kannattaisi viettää aikaasi vaikka se luuttu kourassa Otaniemeä siivoomassa, niin saisit edes voita leipäsi päälle! Tässä taas muistutuksena toi pariinkin kertaan väännetty työeläketodistus: https://ibb.co/DPpWVFrD
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olet Posso aika säälittävä selityksinesi! Sinun kannattaisi viettää aikaasi vaikka se luuttu kourassa Otaniemeä siivoomassa, niin saisit edes voita leipäsi päälle! Tässä taas muistutuksena toi pariinkin kertaan väännetty työeläketodistus: https://ibb.co/DPpWVFrD
Fotosoppi.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Missäs sinä vietät aikaasi päivittäin, Suomi24??
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Fotosoppi.
Pitäiskö laittaa ajokortti henkilötunnuksineen framelle kuten sinä teit? Pääsisit oikeen verottajalta kyselemään onko tuo oikein vai ei? Eronahan on se, että et osannut fotosopata korteistasi pois kuin ne näkyvät tunnukset, minä en laita tunnistetietoja framelle. Ja toinen saa tuplaten paremman eläkkeen kuin toinen, kumpikohan? Sinunlaisesi voi tosiaan kehuskella "hyvällä" eläkkeellä, koska sinun osaamisellasi tuo 25000 on jo yläkanttiin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin niin jos ikäisesi ukko jauhaa tuollaista paskaa, pattaya palstalla joka päivä, kaikki ei ole sitä mitä esität, sorry vaan ikäisesi ukko kannattaa harkita paikkaa vanhusten palvelutalosta, siellä on ikäistäsi juttuseuraa, ei tarvitse täällä itkeä, ja possotella, tuntemattomille.
Kuten sanoin teidän teidät pankkikoodarit, työllisyyskurssi 90 luvulla, ja huono palkkainen homma pienessä avotoimistossa, alku taisi olla 4800mk, tiedän koska yksi kaveri kävi sen, ja pääsi syp:lle töihin, koulutus konalassa, kävin hakemassa hänet sieltä muutaman kerran.
kerro vaan rohkeasti miten cobol koodarina tienaa 100.000 euroa vuodessa, 15-20 vuotta sitten joskus 2000 luvun alussa liksat hieman nousi koska koodarit katosivat... Nyt claude rakentaa minuutissa millaisen cobol kurttauksen tahansa...
Meissä on kaksi olennaista eroa, eläkkeeni on peräisin 20 vuoden työhistorialla, 20 vuoden takaa, sinulla 45 vuoden työhistorialla, valitettavasti tuo 20 vuoden työaika rajoittaa eläkettä, jonkin verran, mutta ei paljon... - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pitäiskö laittaa ajokortti henkilötunnuksineen framelle kuten sinä teit? Pääsisit oikeen verottajalta kyselemään onko tuo oikein vai ei? Eronahan on se, että et osannut fotosopata korteistasi pois kuin ne näkyvät tunnukset, minä en laita tunnistetietoja framelle. Ja toinen saa tuplaten paremman eläkkeen kuin toinen, kumpikohan? Sinunlaisesi voi tosiaan kehuskella "hyvällä" eläkkeellä, koska sinun osaamisellasi tuo 25000 on jo yläkanttiin.
Kunhan vain kiusasin koska asia noinkin tärkeä PATTAYAN MATKAILIPALSTALLA.
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ja voin vakuuttaa, että koko 20 vuoden työurani olen pitänyt kieleni puhtaana, nuoleskelematta ketään. Katsokaa vaikka: https://ibb.co/xqKs7GvK
By Dumball65 - Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin niin jos ikäisesi ukko jauhaa tuollaista paskaa, pattaya palstalla joka päivä, kaikki ei ole sitä mitä esität, sorry vaan ikäisesi ukko kannattaa harkita paikkaa vanhusten palvelutalosta, siellä on ikäistäsi juttuseuraa, ei tarvitse täällä itkeä, ja possotella, tuntemattomille.
Kuten sanoin teidän teidät pankkikoodarit, työllisyyskurssi 90 luvulla, ja huono palkkainen homma pienessä avotoimistossa, alku taisi olla 4800mk, tiedän koska yksi kaveri kävi sen, ja pääsi syp:lle töihin, koulutus konalassa, kävin hakemassa hänet sieltä muutaman kerran.
kerro vaan rohkeasti miten cobol koodarina tienaa 100.000 euroa vuodessa, 15-20 vuotta sitten joskus 2000 luvun alussa liksat hieman nousi koska koodarit katosivat... Nyt claude rakentaa minuutissa millaisen cobol kurttauksen tahansa...
Meissä on kaksi olennaista eroa, eläkkeeni on peräisin 20 vuoden työhistorialla, 20 vuoden takaa, sinulla 45 vuoden työhistorialla, valitettavasti tuo 20 vuoden työaika rajoittaa eläkettä, jonkin verran, mutta ei paljon...Alan muuten olla varsin varma että olet laiffila, tuo palstan heikoin lenkki, joka aijailee kattoloita tuntemattomien ihmisten päähän, siis sinua ei todellisuudessa ole edes olemassa, kuin korkeintaan laiffilan sairaassa mielessä, potta kaverina.
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Meissä on kaksi olennaista eroa, eläkkeeni on peräisin 20 vuoden työhistorialla, 20 vuoden takaa, sinulla 45 vuoden työhistorialla, valitettavasti tuo 20 vuoden työaika rajoittaa eläkettä, jonkin verran, mutta ei paljon...Kerroppa paljonko oli liksasi 2006?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kerroppa paljonko oli liksasi 2006?
No enpä enää muista epäilen että 40.000-60.000 euron vaiheilla, jotenkin voisi olla 55.000 euroa.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
No enpä enää muista epäilen että 40.000-60.000 euron vaiheilla, jotenkin voisi olla 55.000 euroa.
4500-6000 tuli yleensä käteen, en ole kauhean kiinnostunut brutosta neton suunnilleen muistan...
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Varman työeläkeotteen mukaan minulla 62207,94€ Johan sen kertoo nykyinen eläkekin, sulla 20 vuoden uralla 25000, minulla 40 vuoden uralla 45000. Pankkiinko jämähdit koodaamaan Cobolia, minä en sentään pankissa ollut kuin pari vuotta 80-luvulla.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Varman työeläkeotteen mukaan minulla 62207,94€ Johan sen kertoo nykyinen eläkekin, sulla 20 vuoden uralla 25000, minulla 40 vuoden uralla 45000. Pankkiinko jämähdit koodaamaan Cobolia, minä en sentään pankissa ollut kuin pari vuotta 80-luvulla.
tuossa on pieni laskenta virhe, joten lopetahan jo paskan puhuminen, eläkkeesi on 45.000 josta maksat hieman vajaa kolmanneksen veroa, minulla on 20 vuoden taakaa 25.000 euron eläke, työtulo oli noihin aikoihin noin 60.000 euroa vuodessa, tästä tulee noin 50-55% maksetaan tk-eläkettä, tuosta 25.000 maksan noin 20% veroa.
En olin ensimmäisen duunin kaukaalla, lappeenrannassa, sitten pääsin Mikko Roosin suojelukseen, jossa olin jotain viisi vuotta, sitten Electrotell acerin maahantuoja, Urhon kanssa --> Hededren ja ylioopisto josta eläkkeelle, vuonna 2006... reuman ja vaikeiden selkäkipujen takia, taisi olla muutama muukin duunipaikka, mm. eagle data, oy comco ab, datacenter, siinä historia data hommista, sitä ennen nuorisotyössä kotkassa, lappeenrannassa ja helsingissa, huono palkka ja alan vaihto. - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
tuossa on pieni laskenta virhe, joten lopetahan jo paskan puhuminen, eläkkeesi on 45.000 josta maksat hieman vajaa kolmanneksen veroa, minulla on 20 vuoden taakaa 25.000 euron eläke, työtulo oli noihin aikoihin noin 60.000 euroa vuodessa, tästä tulee noin 50-55% maksetaan tk-eläkettä, tuosta 25.000 maksan noin 20% veroa.
En olin ensimmäisen duunin kaukaalla, lappeenrannassa, sitten pääsin Mikko Roosin suojelukseen, jossa olin jotain viisi vuotta, sitten Electrotell acerin maahantuoja, Urhon kanssa --> Hededren ja ylioopisto josta eläkkeelle, vuonna 2006... reuman ja vaikeiden selkäkipujen takia, taisi olla muutama muukin duunipaikka, mm. eagle data, oy comco ab, datacenter, siinä historia data hommista, sitä ennen nuorisotyössä kotkassa, lappeenrannassa ja helsingissa, huono palkka ja alan vaihto.jos työtulosi on 62207,94 se tuottaa noin 84 euroa vuodessa eläketurvaa, tämä kun kerrotaan 40 selvästi pienempää lukemaan, minkä olet kertonut, ja tuo työtulokin on aika epätodennäköinen koska se määräytyy koko työuran ajalta, minulla se määräytyi vuonna 2006 kymmenen viimeisen vuoden työtulosta joka on tuota 60.000 euron luokkaa, tai todennäköisesti hieman yli... tosiaan en muista bruttotuloja, mutta käteen tuli 4500-6000 jota voi pitää pohjana, suomen eläkkeet on pieniä, onneksi on oma asunto se pienentää rahan tarvetta olennaisesti, joten ruokaan jää käytännössä koko eläke, mitä nyt peruskulut vähennetään, sähköt, liikkuminen ja kännykät ja netti, netti ei maksan mitään, talossa on ilmainen 25m yhteys, 150m maksoi 16.90 mutta lopetin sen, en tarvitse tuollaista kaistaa mihinkään, jos vaimon kanssa katsotaan eri leffaan niin 1080 se riittää kahteen clientiin, samanaikaisesti ilman cachea välissä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
jos työtulosi on 62207,94 se tuottaa noin 84 euroa vuodessa eläketurvaa, tämä kun kerrotaan 40 selvästi pienempää lukemaan, minkä olet kertonut, ja tuo työtulokin on aika epätodennäköinen koska se määräytyy koko työuran ajalta, minulla se määräytyi vuonna 2006 kymmenen viimeisen vuoden työtulosta joka on tuota 60.000 euron luokkaa, tai todennäköisesti hieman yli... tosiaan en muista bruttotuloja, mutta käteen tuli 4500-6000 jota voi pitää pohjana, suomen eläkkeet on pieniä, onneksi on oma asunto se pienentää rahan tarvetta olennaisesti, joten ruokaan jää käytännössä koko eläke, mitä nyt peruskulut vähennetään, sähköt, liikkuminen ja kännykät ja netti, netti ei maksan mitään, talossa on ilmainen 25m yhteys, 150m maksoi 16.90 mutta lopetin sen, en tarvitse tuollaista kaistaa mihinkään, jos vaimon kanssa katsotaan eri leffaan niin 1080 se riittää kahteen clientiin, samanaikaisesti ilman cachea välissä.
Sä voit sönköttää ihan mitä uskomuksiasi tahansa, minua ei kiinnosta muu kuin se mitä Varma minulle maksaa, ja se on toi rapiat 45000€ vuodessa. Jonka sinäkin saanet, kunhan löydät jonkun vanhan kaverisi, joka sinulle maksaa tuon erotuksen palkkana. Mutta siivoojana sitä et saa, etkä pullakuskina.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sä voit sönköttää ihan mitä uskomuksiasi tahansa, minua ei kiinnosta muu kuin se mitä Varma minulle maksaa, ja se on toi rapiat 45000€ vuodessa. Jonka sinäkin saanet, kunhan löydät jonkun vanhan kaverisi, joka sinulle maksaa tuon erotuksen palkkana. Mutta siivoojana sitä et saa, etkä pullakuskina.
Niinkö alat taas vaikuttaa laiffilalle vastauksessasi, tai sitten 2010 joka ei olisi mitenkään mahdoton ajatus, kerroit että työtulosi on hieman yli 62.000 euroa tämä tulo tuottaa vanhuuseläkettä, noin 50-55%, siivoojana en ole ollut koskaan, pullakuskina kyllä juurikun sain ajokortin pääsin heti ajamaan tanskalaiselle vanhaa vw pakua, jota ajoin kaksi vuotta, joka arkiaamu, vien leipää ja pullaa ympäri kotkaa. 555555... yli 54.000 eläke vaatiii noin 100.000 euron vuosituloja... sorry vaan kannattaa ensin katsoa eläketurvan sivulta miten eläkelasketaan... ettei pappa jää nalkiiin...
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niinkö alat taas vaikuttaa laiffilalle vastauksessasi, tai sitten 2010 joka ei olisi mitenkään mahdoton ajatus, kerroit että työtulosi on hieman yli 62.000 euroa tämä tulo tuottaa vanhuuseläkettä, noin 50-55%, siivoojana en ole ollut koskaan, pullakuskina kyllä juurikun sain ajokortin pääsin heti ajamaan tanskalaiselle vanhaa vw pakua, jota ajoin kaksi vuotta, joka arkiaamu, vien leipää ja pullaa ympäri kotkaa. 555555... yli 54.000 eläke vaatiii noin 100.000 euron vuosituloja... sorry vaan kannattaa ensin katsoa eläketurvan sivulta miten eläkelasketaan... ettei pappa jää nalkiiin...
Mitähän jos menisit koodaamaan välillä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Työtuloni? Kättähän väännettiin siitä, paljonko oli liksa 20 vuotta sitten. Luuletko ettei se noussut sen lopun työuran aikana, vuoteen 2018 asti? Ja missä olen 54000 eläkkeestä puhunut, sulla taas silmät ristissä liian ryyppämisen ansiosta?
- Anonyymi00055
Anonyymi00046 kirjoitti:
En olin ensimmäisen duunin kaukaalla, lappeenrannassa, sitten pääsin Mikko Roosin suojelukseen, jossa olin jotain viisi vuotta, sitten Electrotell acerin maahantuoja, Urhon kanssa --> Hededren ja ylioopisto josta eläkkeelle, vuonna 2006... reuman ja vaikeiden selkäkipujen takia, taisi olla muutama muukin duunipaikka, mm. eagle data, oy comco ab, datacenter, siinä historia data hommista, sitä ennen nuorisotyössä kotkassa, lappeenrannassa ja helsingissa, huono palkka ja alan vaihto.niin ja insinöörimajurina puolustusvoimissa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00046 kirjoitti:
En olin ensimmäisen duunin kaukaalla, lappeenrannassa, sitten pääsin Mikko Roosin suojelukseen, jossa olin jotain viisi vuotta, sitten Electrotell acerin maahantuoja, Urhon kanssa --> Hededren ja ylioopisto josta eläkkeelle, vuonna 2006... reuman ja vaikeiden selkäkipujen takia, taisi olla muutama muukin duunipaikka, mm. eagle data, oy comco ab, datacenter, siinä historia data hommista, sitä ennen nuorisotyössä kotkassa, lappeenrannassa ja helsingissa, huono palkka ja alan vaihto.niin ja lentokapteenina kalakukko air wayssa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mitäpä tästä kättä vääntämään, sinä et usko minua ja sinua ei usko kukaan. Tasapeli?
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mitäpä tästä kättä vääntämään, sinä et usko minua ja sinua ei usko kukaan. Tasapeli?
Tässä vielä tämänvuotinen veroehdotus: https://ibb.co/Y43W302J
Pistäpä omasi framelle, fotoshopattuna tai ei, vai eikö ole munaa? - Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Minulle.ei merkitse yhtään mitään kuka uskoo mitäkin, se on ihan tyhjää mutta marraskuussa asia.selviää
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tässä vielä tämänvuotinen veroehdotus: https://ibb.co/Y43W302J
Pistäpä omasi framelle, fotoshopattuna tai ei, vai eikö ole munaa?Miksi en uskaltaisi se tietenkin paljastuu viimeistään marraskuussa eläkebruttona on 25000 vaiheilla, en sitä seuraa kauhean tarkkaa.
- Anonyymi00020
Aito stadilainen bamlaa, junan tuoma bablaa.
- Anonyymi00034
Jälleen kerran on todettava että jos Pasasella olisi ollut vuosikymmenenkin verran 60.000 euron kuukausipalkka, niin se näkyisi jossakin. Jos hänellä olisi (indeksit ja inflaatiot huomioituna nykyrahassa) 26.000. euron vuosieläke sen kymmenen vuoden ja 720.000 euron päälle, eli 520.000 euroa päälle, niin se tekisi yhteensä 30 vuodessa 1,34 miljoonaa euroa. Vaimonsa väitetty 700 euron sairaseläke 20 vuoden ajan siihen päälle eli 168.000 ja ollaan yhteiselon aikana lukemassa 1,508miljoonaa euroa.
Puolitoistamiljoonaa siis, ja kaalia syötiin kotona, asuttiin 300 euron vuokrakämpässä, ei käyty missään edes kerran vuodessa, ei tehty mitään, ei harrastettu mitään, ei ostettu mitään arvokasta, ei ollut omaa taloa, omaa autoa, kesämökkiä, eikä mitään muutakaan.
On vain yksi kysymys: -Missä on tuo 1,5 miljoonaa euroa nyt tällä hetkellä, kun elämiseen ei tuolla menolla ole saatu kulutettua kuin korkeintaan puolimiljoonaa 30 vuodessa eli miljoona pitäisi olla tallessa tai sijoitettuna? On vain yksi vaihtoehto. -Sitä miljoonaa ei koskaan ole tullut mikä jäisi talteen.
Tunnen paljon matalapalkka-alan ihmisiä, jotka silti reissaa, syö hyvin ja ajelee kohtuullisen hyvällä autolla ja kämpät on maksettu.- Anonyymi00038
Kukaan ei osta risaa tuhannen euron Skodaa, ellei rahat ole aivan finaalissa. Siksi luottokortti.
Kukaan heteromies ei kulje bussilla, ellei rahat ole aivan finaalissa. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kukaan ei osta risaa tuhannen euron Skodaa, ellei rahat ole aivan finaalissa. Siksi luottokortti.
Kukaan heteromies ei kulje bussilla, ellei rahat ole aivan finaalissa.Skoda hajosi, luottokorttivelka jäi, vaimo ei jäänyt, siispä työnetsintään!
- Anonyymi00048
Anonyymi00039 kirjoitti:
Skoda hajosi, luottokorttivelka jäi, vaimo ei jäänyt, siispä työnetsintään!
Ammatti, akka, asunto ja ajokortti, laulelee Wiskari. Niistä miehen täytyy huolehtii vaikka silmät kii, muuten joutuu vaikeuksiin. Lääkäri vei sen ajokortinkin, niin ei ole Pasasella neljästä enää yhtäkään.
- Anonyymi00052
Yksinpuheluita eläkkeistä palsta täynnä.
"4500-6000 tuli yleensä käteen, en ole kauhean kiinnostunut brutosta neton suunnilleen muistan..."
Et siis vieläkään ole vastannut tuolla esitettyyn kysymykseen. Missä ne on ne sinun rahasi ja eläkkesi, missä ne näkyy ja mitä omaa / pysyvää olet hankkinut?
Sinä kun kehuskelet koulutuksillasi ja eläkkeelläsi, niin otetaan vertailuna vaikkapa vanhin poikani, 30 vuotias nyt. Valmistui korkeakoulusta 22 vuotiaana oltuaan viimeisen vuoden Saksassa opiskelemassa. Diplomi-inssi rakennus- ja ymäristötekniikka.
Osti ensiasunnokseen kolmion Lahden keskustasta oltuaan muutaman kuukauden töissä. Sai heti kättelyssä 7 vuoden työsopimuksen.
Maksoi etuajassa asuntolainan pois, osti käteisellä 24000 euron Mersun ja vuosi sitten vaihtoi minun entisen prätkän uudempaan 15000 euron prätkään.
Hän harrastaa moottoripyöräilyä, kuntosalia, laskettelua ja patikointia kesälomilla. Kaksi viikkoa "etelässä", kaksi viikkoa prätkällä joka vuosi, talvella laskettelee joka kausi ja käy hiihtolomalla Alpeilla tai Åressä.
Heitti pikkuveljensä kanssa myös 2kk intrerreilausreissun Eurooppaan vuosia sitten.
Asuntonsa viimeisen päälle sisustettu, onhan hän neitsyt horoskoopiltaan. Sotilaallisen tarkka mutta rento ja rauhallinen olemukseltaan. Ei ole kuumakalle kuten isänsä.
Hänellä siis kolmekymppisenä asunto maksettu, auto ja MP maksettu, mökki meillä on yhteinen ja sielläkin he aikaansa viettävät, vaikkakin tänä kesänä voi olla kätevämpää olla vauvan kanssa kaupungissa, on vähän haastava maasto vaunuille mökillä.
Liksansa on nyt noin 6000 euroa / kk ja asiat kunnossa.
Sinä olet 65 vuotias, haukut yrittäjiä ja raksa-alaa, kehut eläkkeelläsi ja ansioillasi. Mitä sinulla on jäänyt niin sanotusti viivan alle?
Vuokrakämppä, ei autoa, ei mökkiä, ei lomia, ei harrastuksia. Vain ruokaa ja juomaa, vessa ja sairaalakäynnit? Ei tuo harvinaista ole nykysuomessa, mutta harvinaista on että kaltaisesi kehuskelee itseään ja vähättelee muita kunnon ihmisiä.
2010- Anonyymi00053
PS: Tiedän että teet tuosta "MinäMinäMinäää"- aloituksen jossa mainitset ylivertaisuudet jne.
Kysehän ei ole mistään ylivertaisuudesta, jos sinun puheesi olisivat totta.
2010 - Anonyymi00059
Anonyymi00053 kirjoitti:
PS: Tiedän että teet tuosta "MinäMinäMinäää"- aloituksen jossa mainitset ylivertaisuudet jne.
Kysehän ei ole mistään ylivertaisuudesta, jos sinun puheesi olisivat totta.
2010Vai niin että nyt on ylivertainenkin dibloomi-insinöörinen, on todellakin hienoa ja isä opiskelut itsensä koulun opettajaksi perusteella pelkästään kielitaito, sekä Tintsu on ravintola-alan koulut käyneenä saavuttanut ravintolapäällikkönä apulaisen paikan siskonsa pitopalvelussa.
- Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vai niin että nyt on ylivertainenkin dibloomi-insinöörinen, on todellakin hienoa ja isä opiskelut itsensä koulun opettajaksi perusteella pelkästään kielitaito, sekä Tintsu on ravintola-alan koulut käyneenä saavuttanut ravintolapäällikkönä apulaisen paikan siskonsa pitopalvelussa.
Et ymmärtänyt taaskaan kysymystä etkä pointtia.
Poikani mainitsin vain esimerkkinä koulutetusta miehestä, joka tekee eikä vain puhu.
Niin että mitä sinulla on jäänyt viivan alle sellaista, että sinulla on varaa haukkua normaaleita työssäkäyviä ihmisiä, kuten myös yrittäjiä?
Kaikki lapseni ovat lisäksi raittiita eivätkä tupakoi, enkä ole kuullut heidän edes kiroilevan. Eivät myöskään hauku ketään tuntematonta.
Syynä siihen on että he eivät ole katkeria luusereita vaan oman onnensa seppiä.
2010 - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Et ymmärtänyt taaskaan kysymystä etkä pointtia.
Poikani mainitsin vain esimerkkinä koulutetusta miehestä, joka tekee eikä vain puhu.
Niin että mitä sinulla on jäänyt viivan alle sellaista, että sinulla on varaa haukkua normaaleita työssäkäyviä ihmisiä, kuten myös yrittäjiä?
Kaikki lapseni ovat lisäksi raittiita eivätkä tupakoi, enkä ole kuullut heidän edes kiroilevan. Eivät myöskään hauku ketään tuntematonta.
Syynä siihen on että he eivät ole katkeria luusereita vaan oman onnensa seppiä.
2010Valmistui 22 vuotiaana, nyt ikää 30 ja heti liksaa jotain ja nyt 6 tonnii.
Maksoi etuajassa asuntolainan pois, osti käteisellä 24000 euron Mersun ja vuosi sitten vaihtoi minun entisen prätkän uudempaan 15000 euron prätkään.
8 vuotta 12 kuukautta 6000 euroa brutto = netto ? todellinen 8 vuodessa ?
Hän harrastaa moottoripyöräilyä, kuntosalia, laskettelua ja patikointia kesälomilla. Kaksi viikkoa "etelässä", kaksi viikkoa prätkällä joka vuosi, talvella laskettelee joka kausi ja käy hiihtolomalla Alpeilla tai Åressä.
Heitti pikkuveljensä kanssa myös 2kk intrerreilausreissun Eurooppaan vuosia sitten.
Olen tosiaan aina ollut milf- miehiä ja oma lemmenkäpäläni on täysmittainen perseenrepijä ja kohtupora.
https://ibb.co/KxpxpS5W
https://ibb.co/1tVyFSBX
https://ibb.co/KxpxpS5W
https://ibb.co/fYhrjtQL
https://ibb.co/1tVyFSBX
https://ibb.co/MD50Nk0F
https://ibb.co/Fb6gr4XP
https://ibb.co/WWXMkmHv
https://ibb.co/fYhrjtQL
2010
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181