oisko reikien paikkaukseen avensiksessa tonnikalapurkista sopivat palat ja sika liimalla kiinni oisko hyvä.
Pitäs paikata avensiksen pohjaa
Anonyymi-ap
105855
12Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 105
Vanhimmat
Jotain hyvää peltiä vaan ja liimaa niin se toimi ainakin Volkkarissa.
Mulla on avensis.
Rakennusliimalla ei pysy suolasuihkussa.
Brakecleanilla puhtaaksi, pohjamaalit ja pohjamassa päälle vielä niin eiköhän se pysy paremmin.-sivu
Olisi hyvä. Muista syödä muikut ennenkuin väännät pellistä palasen. Taisto
Osta kumisaappaat.
Tai hevonen.
zzz
ZZZ
ZZZ
Zz top
hyvä
aaa
aaa
ggsg
Ananas tölkit sopii toyotan pohjaan parhaiten juuri sopiva 0,3mm paksu pelti kummassakin ja sika kittiä kärkkäisen sikapäiviltä alennuksesta ja toyotan pohjaan katsuri kiittää kokemusta on.
hysss
zzz
zzz
zzz
zzz
zzz
xxx
Sony
läkkipeltiä vaan toyotan pohjaan
No se nii on se nii
No miks
Minulla on 1-vuotias RAV4. Ruostetta joka paikassa
sikaliimaa vaan tohjoon
Toyota valmistaa epäluotettavia autoja.
Naurettavin,toyota ja lada
Chevrolet , ja chyrsler sekä dodge mossea heikommat.
Ruostuuhan se
Ok.
Unohda muut
Nuin
Tuntui hyvältä
Juu ei ooo
hätää
Kaputt
Tilaukseen
ananas purkista leikkasin peltiä omaan toyotaan popparilla kiinni ja massaa päälle.
Yhtä ä on ihana
uretaania reikiin.hiii
adaczc
Ollu jee
Tietää ja linkkikin oli
teroo
uiuhuhh
jjkjkljm
sika kitti
hhhhhj
sia kittii
zzz
Sano muikku! On parempi kuin anjovis!!
Toyota tunnetaan ruostumisestaan.
Sillä corollan omistaja 1985 mallin oppi hitsaamaan , tai räkimään pohjaan uusiksi kuten minä joten kun vähänkin rahoittui ostin volkkareita joita on sitten ollut ja aina on menty mitä nyt katsuri on löytänyt katkenneita jousia 2 sentin pätkän takia hylky,,on jeee , pikkumunaisinta ikinä tai valot liian ylös tai raidetankossa klappia jota ei saa esiin millään mutta ähtärissä toyotat mene läpi vaikka ei uskalla korkkareilla astua niin tai etukelkka on 5 cm väljää ruosteen takia kuten 2008 mallin yaris jolla jaettiin pizzoja ja katsasteltiin aina ähtärissää ja takaisin pizzan ajoon juskälään...
xxx
zzz
zzz
Kyllä niin
Totta
Totta on tämä
RRRRRRRRR
RRRRRRRR
zzz
vvvvv
tohjo rikkijnkjhjhokjhpbhio
jhjkljljll
ncvn nvgc
paikata
paikata
paikata
Katujen reunat ovat täynnä ruosteisia kaukoidän ritsakonsernin vaageneita.
Hii meni toyota hönöllä tunteisiin hyvä hyvä.
Tuo on helppo homma. Ostat konkurssiin menneen autopeltikorjaamon tiloineen, työkaluineen ja varastoineen.ja sitten pientä harjoittelua.
Ei. Noi peltipurkki paikkaukset tuli kokeiltua Vauxhall Vivan pakoputkeen v. 1979, ei kestänyt. Sen sijaan bensatankin paikkaus lasikuitukitillä samaan autoon toimi.
Alumiinifolio voisi olla lähempänä alkuperäistä materiaalivahvuutta.
Nythän puhuraan valmistajasta, jonka dieselkoneissakin on niin ohuet seinämät, ettei ne kestä kansipulttien kiristämistä toiseen kertaan eikä kierteitä voi korjata helicoilla tms. ratkaisulla. Eli jos kansipahvi menee, pitää ostaa kokonaan uusi kertakäyttömoottori. Onneksi nämä lujiksi optimoidut koneet kestää jopa 150 tkm.
Toyota on semmonen vikapesä vikkoo,vikkoo aina vaan löytyy.
peltii
pitää
Tojomies hakee naapureiden autoista kilvet liimeilee ne aven pohjaan sika liimaa kuluu.
Toki rungollisen auton voi paikata näin pohjasta mutta avensis vaatisi uuden pohjan koska on itsekantava rakenne.
Runkojen vaihto on Toki Toyotan omistajille tuttua puuhaa.
Toyota tuli kuuluisaksi katkeilevista rungollisista autoista.
Todellisella tojomiehellä on autotalli ja 2 anjovista. Toinen aina siellä tallissa piilossa korjattavana, toinen ajossa. Helppo kehua naapureille, miten tojo vaan kulkee ja kulkee. Ei ketään jaksa niin paljoa kiinnostaa, että huomaisivat rekisterinumeron vaihtelevan.....
lasikuitukittiä toyotaan pohjaan
itellä kolme toyotaa jatkuvaa remonttia pohjan puhallusta ja maaluuta.
On mutta mene virroille katsastukseen siellä tai ähtärissä toyota menee mätänä läpi.
sikakittiä toyotan pohjaan
minä jäävytin pohjan kovalla pakkasella meni läpi katsurilla.
Siihen tulee turhan jäykkä paikka, katso että et paikkaa liian laajaa aluetta ettei auton "jouset" joudu liian koville.
paikataan
On se hyvä
sikakitillä silli purkkia toyotan pohjaan
Ihmiset eivät osta aivan hurjina käytettyjä Avensiksia.
paikkaa
pitää
paikata
paikata
Ruostetta löytyy
Paikata
Joutuu
Sikakitgiä ja sardiini purkkia
Kyl
Kyl
Paikkaa
Kyll