Onhan tämä aika rivo aihe, joten en ihmettele että edellinen aloitus poistettiin.
Jos nyt koitetaan pitäytyä vain asian tieteellisessä sisällössä, niin ehkä tämä koko maailmaa kiinnostanut ykkösuutinen saisi kuitenkin täälläkin olla?
Tässä tämän poistetun jutun aloitus, jatketaan siitä paremmalla onnella.
Kuulento - - Suomi24 Keskustelut
5 päivää sitten — Haluaisin tähän Lieksan tiedeyhteisön havaintoja kuun pimeältä puolelta, koska olin itse hieman estynyt h-hetken aikaan nautittuani hieman liikaa hyviä ruokajuomia, joten toivon tähän teidän arvoisten lukijoiden tarkkoja havaintoja.
Kuulento
9
109
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei uskalla kommentoida kun ei enään olla sananvapauden puolesta vapaassa maassa.
- Anonyymi00003
Oon pannu kuussa paljaalla pimua pinppiin. Mälli leijui pinpin sisällä.
- Anonyymi00004
No se varmaan poistetaan siksi että se ei liity tähän aiheeseen. Kuulentoa tuskin tehtiin Lieksasta. Kannattaisko laittaaa tämä avaus jollekin avaruusaiheiselle alueelle. Täältä kyllä löytyy niitäkin.
- Anonyymi00007
Lieksan juntti luulee kuulentoa kuukautisiksi.
- Anonyymi00005
Juu miksi te pölkkypäät ette yhtään katso mille alueelle näitä avauksianne laitatte? Tuolle lennolla ei varmaan ollut yhtään lieksalaista astronauttia.
- Anonyymi00006
oon pannu kuussa paljaalla pimua pinppiin
- Anonyymi00008
Piiiitkä väli oll kun viimo kerran hyö lentiit se oli 1972
- Anonyymi00009
Panin-72 jo paljaalla kaupuntalon kapakassa pimuja pinppeihin
- Anonyymi00010
Voi olla että heitä peljättää, aurinkopilkut tai aurinkotuuli. Kun kommentit ei oikein kestä päivänvaloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751