nykyään? Onko koronarokotukset sekoittaneet nupit? Ei voi vaan kun ihmetellä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Minnäi oon sekasi vaikken oo rokotusta ottanu.
- Anonyymi00002
Pistäkää isot ja tyhmät päät yhteen ja miettikää tätä vaikka ryhmässä.
- Anonyymi00003
Varmaankin siksi, että on olemassa niin turhia ja typeriä töitä, kuten Prisman automaattikassojen vahtimenen. Kenenkään mielenterveys ei kestä elämäntuhlaamista siihen roskaan.
- Anonyymi00004
viha ei vie minnekkään. :c
- Anonyymi00005
No minä vastaan vihaan vihalla ja rakkauteen rakkaudella. En suostu kääntämään toista poskea tai alistumaan.
- Anonyymi00006
Puhelimen väärinkäytön vuoksi. Sillä pitäis soitella unohdetuille ystäville eikä kirjoitella keskustelupalstoille.
- Anonyymi00007
Eivät he ole unohdettuja. Heihin ei vain halua pitää enää yhteyttä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eivät he ole unohdettuja. Heihin ei vain halua pitää enää yhteyttä.
Sitten ne on varmaan vääriä ystäviä.
- Anonyymi00009
Pallogrilli meni jo -83 sekasin, ku se näki Willyn. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561