Hei nainen. Paistaisitko illalla mulle lettuja. Siinä samalla voisin suukotella niskaasi.
Auta mua, mul palaa aina vesikin pohjaan :)
Ikävä lettuja
14
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
mun piti tehä eilen teki niin mieli mutta en jaksanu
- Anonyymi00002
Ok. Millon tulet syömään??
- Anonyymi00007
20.00
- Anonyymi00003
poltin tänään makaronit pohjaan :)
- Anonyymi00004
en yksinkertasesti osaa kokata
- Anonyymi00005
Paloko silmänpohjatki Kattilaan?
- Anonyymi00006
Olisi paljon parempi aloitus, jos pyytäisit naista opettamaan sulle letunpaistoa, että joskus voit itse yllättää hänet paistamalla niitä.
- Anonyymi00008
Niskaa vaan? Ei käy.
- Anonyymi00009
Eiköhän hän olisi parempi letut paistaa.
- Anonyymi00010
letun paistaja siis
- Anonyymi00011
mies saa mun puolesta aina kokata
- Anonyymi00012
Tottakai paistaisin. 😋 Letut ovat parasta herkkua mansikkahillon kanssa.
- Anonyymi00013
Mun kämpässä ei lettuja paisteta. Avokeittiö ja koko kämppä on sitten käryä täynnä. Vaikka on uusi talo, niin liesituuletin ei toimi niin kuin pitäisi.
- Anonyymi00014
Älä kärytä niitä sitten. Paista sopivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1434811Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2524438Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314251Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94165Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1893483Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843178Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2372798Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432762- 522441