Pellon vuokratulot pääomatuloa

Anonyymi-ap

Tein sopparin jossa vuokralainen kylvää ja hoitaa pellot ja pui ja minä nostan tuet. Ei tartte maksaa kovempaa veroa.

7

217

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

😂🤣 onko sinulla edes kahta parvekelaatioa verran multaa.
      Tuskin on, koska minulla on reilu 1000 neliöntonti ja ymmärrän että kirjoitat vastoin tietoa.
      Persu vedä itsesi narunjatkoksi, yhteiskunta kiitää.

• Anonyymi00002

Ennen piti tehdä maatalouden veroilmoitus pellonvuokratulon takia. Nyt se ilmoitetaan 'perusilmoituksessa' pääomatulona.

• Anonyymi00003

Aika monet toimii samoin. Ottaa vain tuet.

• Anonyymi00004

Nykyisillä viljan hinnoilla joudut maksamaan siitä, että joku hoitaa peltoasi ilman tukirahoja.

Voihan tuo kuvio vielä toimiakin, jos löysit jonkun laskutaidottoman viljelijän, tai jos viljelyssä on parempituottoisia erikoiskasveja, tai jos viljelijä tarvitsee lisää paskanlevitysalaa.

• Anonyymi00005

Löysin oikein hyvän viljelijän joka todellakin osaa. Suuri helpotus itselleni kun asun Helsingissä ja olen siellä töissä.

• Anonyymi00006

Niinkauan kun ruokakaupasta löytää ruokaa rahaa vastaan, tämä ilkkupuhe rehottaa vastenmielisellä tavalla. Vanha sanonta ; joka viimeksi nauraa se parhaiten nauraa. Edestään jokainen sanontansa löytää.

• Anonyymi00007

siinä pientä eläkettä saava pellonvuokraaja on ihmeissään kun nyt menee 30% veroa entisen muutaman % sijaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      687
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      52
      584
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      486
    Aihe