Rakas vanha mieheni

Anonyymi-ap

Sinä olet se jota kaipaan kun valoisa ilta taittuu hämärään. Sinä olet se, jonka viereen tahdon hyväillen nukahtaa. Sinun tuoksusi saa minut villiksi, sinua olen etsinyt muista kasvoista ikuisesti kaivaten. Sinulle haluan lapsen synnyttää, vain sinut haluan luomaan uutta elämää. Sinä olet se jota kaipaan ajasta ikuisuuteen. Sinä olet kaikki. Olet käden lämpö, kaipaus ja hehku iltanuotiolla. Olet sävel ja sanat, olet surullinen kitara. Rakastan...

38

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00003

Voisin muuten kirjoittaa noin myös mutta nuorelle miehelle 😂

• Anonyymi00006

Harvinaista halua naiselta, kun monet haluavat toista naista tai koiraa.

• Anonyymi00008

Minä rakastan vanhempaa miestä jota en koskaan kai saa. Haluaisin helliä häntä, pitää hyvänä, menisin heti hänen kanssaan yhteen ja tekisin lapsia... Ehkä minut on tarkoitettu yksinäiseksi. Suru on suuri.

• Anonyymi00020

Tai oman ikäistään miestä, eikä isänsä.

• Anonyymi00007

Aina on toivoa. Toivottavasti.

• Anonyymi00009

Onneksi olkoon sille miehelle!

• Anonyymi00011

Hän on minun rakkaani, aarteeni, kalleimpani... Mutta ei hän tunne yhtä vahvasti minua kohtaan kuin minä häntä. Suren.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hän on minun rakkaani, aarteeni, kalleimpani... Mutta ei hän tunne yhtä vahvasti minua kohtaan kuin minä häntä. Suren.

Voisi tunteakin, mistä moinen? Oletko onnellinen?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi suret onko hän sanonut että ei tykkää vai mistä moinen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Milloin viimeksi nähtiin?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et voi tietää sitä nainen. Olen vanhempi mies ja rakastan nuorempaa naista.

• Anonyymi00010

joo

• Anonyymi00013

joku kirjottaa kyllä tosi nätisti!

JSL

• Anonyymi00036

Jyväskylän seudun liikenne kö?

• Anonyymi00014

Olipa kaunista hehkutusta. :)
      Olisipa se vielä mahdollista minullekkin.

• Anonyymi00015

Sori ny, mut mun mielestä tossa haisee kauramaito. -sivu

• Anonyymi00017

tuo on pelkkää sanahelinää, ei muuta

• Anonyymi00018

keinuppa hetki. kyllä se siitä rauhottuupi mieli

• Anonyymi00019

Kuinka vanhan kanssa vielä lapsen haluat?

• Anonyymi00021

66 vuotta

• Anonyymi00022

Entäs jos vanha on samannäköinen myös 30 vuoden kuluttua. Onko hän vanha silloinkin 😁

• Anonyymi00024

Tottakai. Ihminen vanhenee koko elämänsä ajan. Ei kukaan nuorru. Voi olla nuoren näköinen tai nuorekkaan näköinen ikäisekseen, mutta ei se ikääntymistä estä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tottakai. Ihminen vanhenee koko elämänsä ajan. Ei kukaan nuorru. Voi olla nuoren näköinen tai nuorekkaan näköinen ikäisekseen, mutta ei se ikääntymistä estä.

Miksi tuosta vanhenemisesta on tehty niin suuri asia kun se tapahtuu aivan kaikille. Aina tulee jotenkin mieleen et vanhemmat ihmiset vanhenevat ikäänkuin nopeammin ja nuoret ikäänkuin pysyisi kauemmin nuorena. Tosiasia on, että ihminen vanhene ihmisen oman kehon ja mielen kellon mukaan, joka ihmiselle on luotu kenties syntymästä lähtien. Ihmiset ikääntyvät eri tahtiin, eikä voida koskaan sanoa että vanhemmat kuolevat ensin, koska kuoleman todennäköisyys on kaikille täsmälleen sama, ei voi lopulta henkilökohtaisella tasolla ennustaa ihmisen elämän pituutta ja syitä voi olla lukematon määrä, vaikka on olemassa kuolleitten ihmisten tilastot. Ne ovat kuitenkin kuolleitten ihmisen tilastoja ja massa-ajattelua, joita ei voi suoraan siirtää eläville ihmisille vaikka kuinka haluaisi.

• Anonyymi00023

Olipa hienosti ajateltu aloittaja! T. Vanhempi mies

• Anonyymi00026

Mäkin tunnen noin❤️👍

• Anonyymi00027

Ai rakastat vanhempaa miestä?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ai rakastat vanhempaa miestä?

Kyl...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kyl...

Ja minä nuorempaa naista.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ja minä nuorempaa naista.

Huijaat!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Huijaat!

Ehei, en huijaa. Miksi huijaisin?

• Anonyymi00032

Kaunis viesti jollekin. Osaat kyllä kirjoittaa hienosti. Voimia!

• Anonyymi00038

Minun nainen?

• Anonyymi00040

No kerro aloittajan ekan nimen toiseksi viimeinen kirjain.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No kerro aloittajan ekan nimen toiseksi viimeinen kirjain.

t kirjain

• Anonyymi00045
      UUSI

Intiaaninimi Surullinen Kitara..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      90
      2723
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      115
      1945
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      54
      1937
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1606
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      93
      1550
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      27
      1530
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      140
      1257
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      254
      997
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      976
    Aihe