En mihinkään!
En usko enää!!
19
310
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä jos niin
- Anonyymi00002
Sanoi Pastori Silli krögmöö
- Anonyymi00004
Etsin kunnes löydän sun, Sä merkityksen mulle luot, Olet syy miksi luovuta en, vaikka joskus tuntuu niin... Sinuun tahdon uskoa, ja etsin kunnes löydän sun, kuten aamuisin päivä ja yö suutelevat toisiaan...Me jossain kohdataan.
- Anonyymi00005
En minäkään. Tavallaan vapauttavaa. Vielä, kun tämän lähiön kusipäät tajuavat ettei minulla ole aietta hakeutua vanhustenhoidon tai muunkaan hoiva- ja hoitotyön pariin, niin ollaan jo voiton puolella. Sosiaaliala on ehdottomasta poissuljettu vaihtoehto. Samoin kaikki laitos-ja keskus-/suurtalouskeittiö on poissuljettu vaihtoehto.
- Anonyymi00006
En minäkään. En ainakaan miestä, joka sokeasti uskoo kateellisten, selän takana uhriutuvien ja kitisevien torimuijien juttuja ennen kuin on kuullut kaikkia asianosaisia. Mies, jolle mielistely ja ihailu on tärkeämpää, kuin suoruus ja rehellisyys, sopimus ja säännöt. Sellaistako täällä kaipaan? Ihan tosi?
- Anonyymi00007
Torimuijallaki voi olla paljo pätevämmät todisteet, ku sinä kykenisit kuuna päivänä runoilemaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Torimuijallaki voi olla paljo pätevämmät todisteet, ku sinä kykenisit kuuna päivänä runoilemaan.
Todisteet? En usko. Minulla on todisteet tietoisesta häirinnästä, henkilökohtaisten rajojen ylittämisestä ja sääntöjen jatkuvasta kyseenalaistamisesta. Voit vääntää ja kääntää asiaa, miten vain, mutta kaksilla rattailla ei ajella minun kanssani. Valitse ajoratasi ja pysy sillä. Jos meinaat kuunnella torimuijia, jatka saaman malliin. En usko sanaakaan.
- Anonyymi00009
Montako siellä on nyt?
- Anonyymi00012
Missä?
Tänään olen kuunneelut mm. Olet ilkeä lauleskelua ja huono, huonoin sanan toistelua. Ei vaikuta ja toisaalta nel aita painoarvoa snaomislle joiden tarkoitus on luoda ajatuskieppejä.
- Anonyymi00010
Kolme
- Anonyymi00011
Se on ryhmäseksiä jo
- Anonyymi00013
Lisää haluaa ei riitä kolme kolmekymmemtä
- Anonyymi00014
Joka päivä se on jo saavutus
- Anonyymi00015
noniin hH emw3ijan ihmisiä voi hucittaakin jos minä.. tekee tytöistä jorAIN SDIA FENTRTEJA...
- Anonyymi00016
joo sama
- Anonyymi00017
Oletko joskus muka uskonut johonkin montako kertaa jouduit pettymään kun luulit uskovasi
- Anonyymi00018
Pilluun vai kulliin ei usko?
- Anonyymi00019
Surullista. Mä uskon moneenkin asiaan. Eniten itseeni.
- Anonyymi00020
Minä uskon joulupukkiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719