En usko enää!!

Anonyymi-ap

En mihinkään!

19

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hyvä jos niin

• Anonyymi00002

Sanoi Pastori Silli krögmöö

• Anonyymi00004

Etsin kunnes löydän sun, Sä merkityksen mulle luot, Olet syy miksi luovuta en, vaikka joskus tuntuu niin... Sinuun tahdon uskoa, ja etsin kunnes löydän sun, kuten aamuisin päivä ja yö suutelevat toisiaan...Me jossain kohdataan.

• Anonyymi00005

En minäkään. Tavallaan vapauttavaa. Vielä, kun tämän lähiön kusipäät tajuavat ettei minulla ole aietta hakeutua vanhustenhoidon tai muunkaan hoiva- ja hoitotyön pariin, niin ollaan jo voiton puolella. Sosiaaliala on ehdottomasta poissuljettu vaihtoehto. Samoin kaikki laitos-ja keskus-/suurtalouskeittiö on poissuljettu vaihtoehto.

• Anonyymi00006

En minäkään. En ainakaan miestä, joka sokeasti uskoo kateellisten, selän takana uhriutuvien ja kitisevien torimuijien juttuja ennen kuin on kuullut kaikkia asianosaisia. Mies, jolle mielistely ja ihailu on tärkeämpää, kuin suoruus ja rehellisyys, sopimus ja säännöt. Sellaistako täällä kaipaan? Ihan tosi?

• Anonyymi00007

Torimuijallaki voi olla paljo pätevämmät todisteet, ku sinä kykenisit kuuna päivänä runoilemaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Torimuijallaki voi olla paljo pätevämmät todisteet, ku sinä kykenisit kuuna päivänä runoilemaan.

Todisteet? En usko. Minulla on todisteet tietoisesta häirinnästä, henkilökohtaisten rajojen ylittämisestä ja sääntöjen jatkuvasta kyseenalaistamisesta. Voit vääntää ja kääntää asiaa, miten vain, mutta kaksilla rattailla ei ajella minun kanssani. Valitse ajoratasi ja pysy sillä. Jos meinaat kuunnella torimuijia, jatka saaman malliin. En usko sanaakaan.

• Anonyymi00009

Montako siellä on nyt?

• Anonyymi00012

Missä?

Tänään olen kuunneelut mm. Olet ilkeä lauleskelua ja huono, huonoin sanan toistelua. Ei vaikuta ja toisaalta nel aita painoarvoa snaomislle joiden tarkoitus on luoda ajatuskieppejä.

• Anonyymi00010

Kolme

• Anonyymi00011

Se on ryhmäseksiä jo

• Anonyymi00013

Lisää haluaa ei riitä kolme kolmekymmemtä

• Anonyymi00014

Joka päivä se on jo saavutus

• Anonyymi00015

noniin hH emw3ijan ihmisiä voi hucittaakin jos minä.. tekee tytöistä jorAIN SDIA FENTRTEJA...

• Anonyymi00016

joo sama

• Anonyymi00017

Oletko joskus muka uskonut johonkin montako kertaa jouduit pettymään kun luulit uskovasi

• Anonyymi00018

Pilluun vai kulliin ei usko?

• Anonyymi00019

Surullista. Mä uskon moneenkin asiaan. Eniten itseeni.

• Anonyymi00020

Minä uskon joulupukkiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27