Joka ei minusta välitä! 😪
Hyvää yötä sille yhdelle!!
16
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka semmoinen on?
- Anonyymi00013
Aijaa? Kiitos kuitenkin, vaikka tuskin on mulle tämäkään? Välittäisin,, jos tietäisin välittämiseni olevan merkityksellinen toiselle? Tuskin olisi minun tapauksessa, olenko minkään arvoinen toiselle?
- Anonyymi00002
Neito s.? Hillut aika paljon netissä. Jatka vain jo matkaa.... 💛
- Anonyymi00003
Niinhän sitä voisi joku ajatella. Tässä tapauksessa veikkaus ei osunut oikeaan. En ole kiinnostunut täällä kenestäkään.
- Anonyymi00004
Sinä et tule siitä määrään.
- Anonyymi00006
Sivusta - En tiedä kuka olet ja en edes tee aloituksia tänne. Jatkan matkaa heti kun hän sen minulle irl ilmaisee. Ennenkään nämä täältä kuullut eivät ole pitäneet paikkaansa joten luotan vain irl kohtaamisiin.
En tiedä millä perusteella minut tulkitsit aloittajaksi sillä tiedän, että hän välittää. Pari viikkoa sitten viimeksi on sen minulle kertonut irl. Muista jatkossa olla omimatta aloituksiani ja muista, että olen jatkuvan maalituksen kohteena täällä. Mitkään ulinat ja perään itkemiset ei ole minulta. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sivusta - En tiedä kuka olet ja en edes tee aloituksia tänne. Jatkan matkaa heti kun hän sen minulle irl ilmaisee. Ennenkään nämä täältä kuullut eivät ole pitäneet paikkaansa joten luotan vain irl kohtaamisiin.
En tiedä millä perusteella minut tulkitsit aloittajaksi sillä tiedän, että hän välittää. Pari viikkoa sitten viimeksi on sen minulle kertonut irl. Muista jatkossa olla omimatta aloituksiani ja muista, että olen jatkuvan maalituksen kohteena täällä. Mitkään ulinat ja perään itkemiset ei ole minulta.Ja tämä siis oli Sn
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä et tule siitä määrään.
Ja sinä esiinnyt toisena
- Anonyymi00005
Hyvää yötä eräälle nuoremmalle, josta välitän kyllä. m-n
- Anonyymi00008
Joku vanha pappa ahdistelijako?Sanan varsinaisessa merkityksessä vanha.
Kaikkein paras apu on olla huomioimatta muuten voi käydä köppänästi.
Kaiken lainen kyylääminen ja yksityisyyteen katoaminen on rikollista.Jotkut naamioi huoleksi oikeasti jonku pahantahtoisen ajatuksensa.
Näitäkin uhreja tiedän pari. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku vanha pappa ahdistelijako?Sanan varsinaisessa merkityksessä vanha.
Kaikkein paras apu on olla huomioimatta muuten voi käydä köppänästi.
Kaiken lainen kyylääminen ja yksityisyyteen katoaminen on rikollista.Jotkut naamioi huoleksi oikeasti jonku pahantahtoisen ajatuksensa.
Näitäkin uhreja tiedän pari.Oletuksestasi huolimatta asiat eivät ole noin.
- Anonyymi00011
Ketä kaipaat?
- Anonyymi00012
ol3eet6tr sanerrty tytöt6.. joku naotn ja puolusdtyudboimirn kulkupassi.
- Anonyymi00014
Teinitytölle öitä, välitän 😘
- Anonyymi00015
Pellehän sä olet mustasukkainen narsisti joka sytyttelee tulipaloja
- Anonyymi00016
armeijan ihmiset... 'älä mainosta hirviömäisen paljon armeijaa.. sitten kaikki tytöt haluavst olla jotai salaisia agenttja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761