Hyvää nimipäivää Naiselleni!

Anonyymi-ap

Paljon onnea merkkipäivän johdosta! ❤️

Sä teet minusta paremman miehen joka hetki ja siitä olen nöyrästi kiitollinen sinulle. Kaikki alkoi siitä kun näin sinut, jolloin sisälläni liikahti jotakin ja koko ihastukseni sai aivan uuden alun ja suorastaan valtaisan läpimurron. En enää sen jäljestä ole ihastunut, ihastellut ja ihaillut ketään niinkuin sinua. Jotenkin on mukava olla ja elää, kun voin olla ihminen ihmisten joukossa ja enää ei ensimmäisenä ole enää naisissakaan se juttu mielessä. Voin iloisesti olla ystävällinen ja mukava kenelle tahansa, kun tiedän että minulla on sinut ja toiset ihmiset ovat vain kanssa ihmisiä. En siis enää etsi sitä suurempaa, outoa ratkaisun avainta mistään, koska sinä olet elämäni nainen.

Ja kuinka valtavasti elämä vetää puoleensa taas. Nautimme auringosta ja luonto kutsuu lepäämään, olemaan ja rakastamaan. Kuulemme joen veden äänen, lehtien havinan ja lintujen laulun, ja ne kaikki kutsuu meitä vain olemaan, ja rakastamaan hetkeä ja toisiamme.

Samalla sitä pohdimme, mikä on luonnon ja yhteisön sopusointu. Että kuinka integroimme itsemme tähän maailmaan, kuitenkin pysyen ihmisinä maanpäällä, että Taivaan lapsina täydellisenä luontaisena luomuksena voimme tuoda parastamme ja hyvää tahtoamme meidän rakkaille ihmisille, yhteisölle ja koko ihmiskunnallemme.

Minulla on avain tietoa antiikkisesta mystiikasta, sellaista jonka kaikki tietää, mutta ei tiedosta. Sinulla on kyky ymmärtää ja sanoittaa se ihmisten kielelle. Meillä on yhdessä niin valtava lahja annettavana, että kuten luonto herää näin keväänä eloon, niin liittykäämme mekin toisiimme, että kuten omenapuu antaa satonaan hedelmän, niin me annamme oman lahjamme vapauttavan totuuden tavalla, joka kuin auringonvalo pimeän yön jälkeen valaisee pimeän maan ja saa kaikki heräämään, niin on meidänkin työmme silmät avaava.

Se on osamme maailmassa, kuitenkin palanen meidän elämämäämme. Eniten kuitenkin ollaan ja seurataan sydämemme ääntä, ilman vaatimuksia, odotuksia, pakkoja ja uhkia, vaan jokaisena päivänä kiitämme että olemme ja hengitämme, sillä siinä on tarpeeksi iloa meille olla vain. Syödä hyvää ruokaa, hengittää, liikkua ja kokea ihania asioita. Niin paljon mielenkiintoista on meillä edessämme, että voimme nyt hetken hengähtää ja kiittää itseämme, että me olemme me.

Paljon rakkautta, suudelmia ja haleja sinulle rakas Naiseni! Olet minulle tärkein. ❤️

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Rakas Jumala

Minä kiitän sinua Kaikkivaltias Luojamme, että olet tuonut elämäni naisen elämääni. Kaikkina hetkinä kun olin vielä yksin, niin uskalsin olla ja jaksaa, pyytää sinulta vaimoa, koska tiedän että vain sinä tiedät mitä todella tarvitsen, toivon ja uskallan haluta. Kaikkina vuosina kannoit ja autoit, kun monta kertaa en vain jaksanut enää ja halusin antaa periksi. Väkevällä kädelläsi minut nostit ja pyyhit pölyt vaatteistani, nostit leukani ja rohkaisit nousemaan.

Ja kiitos voimasi, niin minä jaksan yhä. En voi sanoa että et tiedäkään, sillä sinä tiedät kaiken, kuinka valtavan voiman ja avun minulle siunasit, kun näytit hänet minulle. Tuon naisen joka täyttää sydämeni elämällä, kuin vedellä kuivan kaivon, virvoittaa mieleni ja jotenkin asettaa minutkin oikeuteeni.

Siunaa häntä aina, pyydän. Suojele, varjele, opasta ja ravitse. Hän on minulle niiiin rakas, että voin vain aavistaa miten paljon rakastatkaan häntä. Rakastathan sinä minuakin, niin siitä tiedän että tekosi ovat vakaat ja totiset.

Kiitos rakas Jumala. Kiitos kaikesta! 🤍

Aamen"

• Anonyymi00002

Tämä oli siis Julialle? Ihana kirjoitus vaikkakasn ei ollut minulle 😊

• Anonyymi00003

Kertooko menneestä, vai kenties tulevasta? Siinä mysteeri.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kertooko menneestä, vai kenties tulevasta? Siinä mysteeri.

Jännä miten sulle tuli tuollainen tästä mieleen, että onko mennyttä vai tulevaa juttua 🤔. Minusta aloittaja puhuu jostakin menneisyyden ihmisestä. No mene ja tiedä sitten 🤷🏼

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jännä miten sulle tuli tuollainen tästä mieleen, että onko mennyttä vai tulevaa juttua 🤔. Minusta aloittaja puhuu jostakin menneisyyden ihmisestä. No mene ja tiedä sitten 🤷🏼

Tietämättömät ovat Herran tiet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe