Mulla on kysymys toki näitäkin saisi kaivelemalla kaivaa netistä ja olenkin sitä tehnyt ja välillä meen sekasin mutta siis en tiedä mikä mun oma seksuaalinen suuntautuminen on..
En ole ihan heterokaan.
No tässä on jotain tietoa eli en ole seksuaalisesti kiinnostunut juurikaan kummastakaan sukupuolesta mutta ihastua voin sillä sukupuolella ei ole väliä koska rakastun ihmisen luonteeseen..
Olen muutenkin saanut että kuinka mies mäinen olen ja lesbo sitä ja tätä.
Olen todennu et joko aseksuaali tai pan?
En siis jotenki koe hetero miehiäkään ihan viehättäväksi 😅😅 Koen vain että heistä tulee hyviä kavereita tms..
En tiedä kuuluuko tää tänne palstalle 😅
En tiedä seksuaalisesta suuntautumisestani?
Anonyymi-ap
2
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä ala lokeroitumaan, vaan ota vastaan se mitä tulee eteen. Miksi pitäisi olla jotain, ole oma itsesi.
- Anonyymi00002
No se on kyllä totta. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121722Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn122938- 35754
- 66675
- 50667
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625