vähän aikaa saada asiat selvitetyksi! Olen ollut todella kyllästynyt koko projektiin jo aika kauan! Haluan vain se korvaukset jotka menetin, koska en voinut tehdä töitä! En halua uutta ystävää enää kenestäkään, tehkööt mitä haluavat ja kenen kanssa tahansa, mutta olen totaalisen uupunut koko projektiin ja pelkään että sairastun vakavasti, jos projekti ei pian lopu! En vieläkään pääse kulkemaan niin, etteikö jotain esitystä jossakin olisi! Niinä hetkinä tekisi mieli juosta auton alle seurauksista välittämättä! Miksi en saa vieläkään elää ja liikkua rauhassa?
Enää on vain
12
209
Vastaukset
- Anonyymi00001
On tuntunut kauan siltä, että minun halutaan voivan huonosti Ei sitä voi muuten ymmärtää! Miksi en saa kulkea missään vieläkään ilman sitä minua syvästi ahdistavaa esitystä!
- Anonyymi00002
Toivotan helvettiin kaikki ne, jotka eivät kysyneet niitä kysymyksiä ennen kuin projekti aloitetiin! Projektin takia vointi yhä on huono! Poistakaa kaikki ihmiset pois projektista välittömästi!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toivotan helvettiin kaikki ne, jotka eivät kysyneet niitä kysymyksiä ennen kuin projekti aloitetiin! Projektin takia vointi yhä on huono! Poistakaa kaikki ihmiset pois projektista välittömästi!
Ihan kaiken ikäiset ihmiset! Luottamus ihmisiin on tasan nolla juuri siitä syystä, ettei minun ajatuksiani ja toiveitani otettu huomioon projektia aloitettaessa!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan kaiken ikäiset ihmiset! Luottamus ihmisiin on tasan nolla juuri siitä syystä, ettei minun ajatuksiani ja toiveitani otettu huomioon projektia aloitettaessa!
Ketkä olivat niin ajattelemattomia ja luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä olisi juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00005
Nosta nenu pystyyn ja lähde ulos ovesta. Liiku, kuten ennenkin. Esitä samanlaista takasin, ehkä huomaavat jos ei ennen ole tullu vilkastua " peiliin".
- Anonyymi00009
Minusta on varsin vastenmielistä, että hymistelet trollaavalle setämiehelle eläytyen sen olevan joku muu jonka yläpuolelle yrität päästä henkisesti fantasialla millä hyvänsä. Ugh
- Anonyymi00006
Ihmisten pitää osata ja tietää rajansa. Jokaisella on oma yksityisyytensä, mitä ei tule ylittää. Jos ei pysty itseänsä hallitsemaan, niin kuuluu jonkinasteisen hoidon piiriin.
- Anonyymi00007
xDd
- Anonyymi00010
Ei sinua limppu oikeasti naurata tämä palstailuprojektisi, etsit katkerana känttynä mitä tahansa soopaa mitä kääntää demonisen kateuden kohteesi kontolle. Mutta sinähän olet nääs kiusaamisen uhri kun tästä mainitsee jollain logiikalla
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei sinua limppu oikeasti naurata tämä palstailuprojektisi, etsit katkerana känttynä mitä tahansa soopaa mitä kääntää demonisen kateuden kohteesi kontolle. Mutta sinähän olet nääs kiusaamisen uhri kun tästä mainitsee jollain logiikalla
Osaa ne nk vasemman laidan porukatkin olla ihan VVtusta suoraan sanoen. En pidä minään sori
- Anonyymi00008
No täytyy sanoa ruudun takana säälittävää tattiaan hakkaava varjonyrkkeilijä että olet ollut ihan stanan häiriintynyt rojekti. Etkä saa penniäkään 💪👊
- Anonyymi00012
Niin eikö se gubbe tosiaan ole kirjoitellut näitä monetaarisia ultimaattumeja vaikka ja kuinka minun rahat tänne ja heti proosaa, mitä erään sortin onnenonkijat on retuseeranneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1364726Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2504361Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat273930Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,73744Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1813429Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis783143Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813069Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2222725Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1342700- 522391