Vai minä?
Miehelle aurinkoista päivää ☀️
Sinä
24
299
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onhan kaikki OK? Naiselle hyvää päivää ❤️
- Anonyymi00021UUSI
On ❤️
- Anonyymi00002UUSI
Sinä vai minä - liikennevaloissa, pitäisi olla: Sinä ja minä liikennevaloissa, mielummin yhdessä ja matka kohti yhteistä tulevaisuutta. Aurinkoista ja kaunista päivää naiselle.
- Anonyymi00003UUSI
Samaa mieltä mieluummin me, ei sinä vai minä.
Mahtavaa ja lämpöistä kevätpäivää naiselle. - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa mieltä mieluummin me, ei sinä vai minä.
Mahtavaa ja lämpöistä kevätpäivää naiselle.Pitikö miehen tulla tähänkin "kilpailemaan". Minä en kilpailevaa miestä tarvitse mihinkään 😄
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitikö miehen tulla tähänkin "kilpailemaan". Minä en kilpailevaa miestä tarvitse mihinkään 😄
On kyllä raikas ja elämänmyönteinen monologi tämäkin, apäijä..
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
On kyllä raikas ja elämänmyönteinen monologi tämäkin, apäijä..
Ihan sama mitä sinä ajattelet. Jos joku toivottaa miehelle hyvää päivää, vähintään 99% ajattelee sen olevan nainen. Jos ei ole, mitä siitäkää, nehän ovat vain sanoja. Jotenkin miehistä pitävät miehet pitävät itseään oudon vaikuttavina ja tärkeinä tuntemattomille miehille.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ihan sama mitä sinä ajattelet. Jos joku toivottaa miehelle hyvää päivää, vähintään 99% ajattelee sen olevan nainen. Jos ei ole, mitä siitäkää, nehän ovat vain sanoja. Jotenkin miehistä pitävät miehet pitävät itseään oudon vaikuttavina ja tärkeinä tuntemattomille miehille.
Siis että mitenkä, apäijä? Putosin
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siis että mitenkä, apäijä? Putosin
Siksihän juuri kirjoitat, et oikein ymmärrä asioita.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siksihän juuri kirjoitat, et oikein ymmärrä asioita.
Jaa vaisse niin, sinä yli-älykäs mies sivusta
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jaa vaisse niin, sinä yli-älykäs mies sivusta
Kiitos, keskellä ollaan.
- Anonyymi00007UUSI
Naiset edellä vaikka järveen, kuuluu sanonta.
- Anonyymi00008UUSI
Ja niin: aurinkoa päivääsi!
- Anonyymi00010UUSI
Annahan sinäkin unelmien siintää kauas tjn. T
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Annahan sinäkin unelmien siintää kauas tjn. T
Annan annan, tottakai.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Annan annan, tottakai.
I see, is there some sort of misunderstanding
- Anonyymi00013UUSI
Hyvää työpäivää M-miehelle!
- Anonyymi00017UUSI
Kerro sinä.
- Anonyymi00022UUSI
Naiselle myös samoin, mitä teetkin.
- Anonyymi00018UUSI
Vois tuo vettä sataa välillä niin palstapeikot mönkisivät takaisin luoliinsa.
- Anonyymi00020UUSI
Siinähän pärräävät kolmea ympyrää ees taas, Very spesiaali operaatio om
- Anonyymi00019UUSI
Ihanaa päivää ihanimmalle M naiselle jolla tummat hiukset, tumma huppari ja tummat farkut.
Olet täydellinen nainen, arvaappa vaan miten paljon tahtoisin sinua halata ja suukottaa. Tietäisipä myös sinun tunteesi ihana ☀️- Anonyymi00024UUSI
Tumma T-paita myös ihanalla ❤️❤️❤️
- Anonyymi00023UUSI
Sanoinko että äkkiä takasin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks745861Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.954216Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää983644- 1193033
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri742586Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1632271Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1122092Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu471888En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131555Mikä ihmeen v&v megastore?
Tulee Pohjoisväylälle. Mitä siellä myydään? Keski-uudessamaassa juttua.11478