Karhulan tapulin leikkikenttä

Anonyymi-ap

Olin menossa lasteni kanssa karhulan srk:n vieressä olevalle leikkikentälle vaan enpäs mennytkään sillä leikkikentällä istui aikuisia hörhöjä nauttimassa olutta ja aurinkoa ja muita päihteitä. Eikö heillä karhulassa ole muita paikkoja kuitenkin kyseiset henkilöt tunnistettavissa kun pyörivät päivittäin s-market tori kulmilla.

28

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hei. Karhula on alkoholistidn paratiisi.
      Et löydä keskustan alueelta paikkaa jota eivät olisi alholistit ottaneet onakseen.
      Kaikille julkisille puistoille, leikkikentille, kauppojen edustoille riittää iloisia spurgujengejä. Näin se vaan Kymissä menee. Alueet on menetetty eikä niitä takaisin saa.
      Ei auta muuta kuin ruveta Alkon kanta adiakkaaksi ja liittyä tuohon ikuisen vapun riehakkaaseen ja iloiseen ryhmään.

• Anonyymi00002

Muistuuko mieleen ajat jolloin nämä "kansakunnan toivot" ryyppäsivät "Pylvässalissa"? Sijaitsi lähellä Koskenkorvan pyöräliikettä metsässä.
      Silloin 1970 luvulla julkisella paikalla dokaaminen tiesi sakkoja ja putkareissua.

• Anonyymi00003

Joo, se alkuperäisen Koskenkorvan liikkeen takana oli aina iso joukko spurguja dokaamassa.
        Jonnet ei muista mutta Koskenkorvan pyöräliike oli ennen eri paikassa kuin missä se nykyään sijaitsee. Siinä vanhassa oli oven yläpuolella hieno Koskerkorva valomainos.
        Sain ensimmäisen polkupyöräni vuonna 1975 sieltä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo, se alkuperäisen Koskenkorvan liikkeen takana oli aina iso joukko spurguja dokaamassa.
        Jonnet ei muista mutta Koskenkorvan pyöräliike oli ennen eri paikassa kuin missä se nykyään sijaitsee. Siinä vanhassa oli oven yläpuolella hieno Koskerkorva valomainos.

Muistan hyvin tuon originellin kaupan.
        Isäni osti minun ensimmäisen polkupyöräni sieltä.
        Merkki oli Nopsa ja väri oli sininen.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sieltä sai myös Tunturiin Raisuun ja Sachsiin mm irtokipinöitä takaosan miljoonalaatikoista.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sieltä sai myös Tunturiin Raisuun ja Sachsiin mm irtokipinöitä takaosan miljoonalaatikoista.

Mulla oli myös Raisu. Hopeinen tankki missä mustalla logo.
        Hieno ja hyvä peli oli. Semmoinen enduro mallinen. Hyvin kulki.
        Ensimmäinen polkupyöräni oli muuten Nopsa. Oli myös ostettu Kookoosta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Muistan hyvin tuon originellin kaupan.
        Isäni osti minun ensimmäisen polkupyöräni sieltä.
        Merkki oli Nopsa ja väri oli sininen.

Mun ensimmäinen pyörä oli myös ostettu Koskenkorvan alkuperäisestä liikkeestä.
        Tunturi oli merkiltään. Olen pysynyt merkkiuskollisena sillä viimeisin pyöräni on myös Tunturi.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mulla oli myös Raisu. Hopeinen tankki missä mustalla logo.
        Hieno ja hyvä peli oli. Semmoinen enduro mallinen. Hyvin kulki.
        Ensimmäinen polkupyöräni oli muuten Nopsa. Oli myös ostettu Kookoosta.

Vieläkö Nopsa polkupyöriä valmistetaan?
        Mie ajelen Helkamalla nykyään.
        Eka pyöräni oli Tunturi.

• Anonyymi00004

Minunkin eka polkupyörä on ostettu samasta paikasta..

• Anonyymi00005

Minun toinen polkupyöräni oli ostettu Salomaalta. Kolmatta en muista kun sain sen synttäriahjaksi. Välillä olen ajellut citypyörillä. Uusin polkypyöräni on ostettu Biltemasta.

• Anonyymi00011

Minun myös. Se oli keltainen Fleur merkkinen.

• Anonyymi00006

Minun sykkeli oli ostettu Kesportista vuonna 85

• Anonyymi00012

Samana vuonna ilmestyi muuten Eppu Normaalin Kahdeksas ihme. Levyltä löytyy juuri tuo Vuonna 85 jättihitti

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Samana vuonna ilmestyi muuten Eppu Normaalin Kahdeksas ihme. Levyltä löytyy juuri tuo Vuonna 85 jättihitti

Ja Popedan Kuuma kesä julkaistiin singlenä ensin ja seuraavana vuonna Harasoo levyllä

• Anonyymi00007

Mulla on ollut monta jopoa. Ensimmäisen sain Salomaalta joskus miekka ja kivi vuonna.
      Uusimman olen ostanut Prismasta.

• Anonyymi00009

Karhulasta on munkin ensimmäinen polkupyörä hankittu.
      Viime kesänä ostin sähköpyörän Ruonalan liikkeestä.

• Anonyymi00010

Ikää on jo sen verran että minulla on skootteri ja sähköpyörä.
      Ensimmäinen polkupyöräni kysymykseen vastaan, että minun ensimmäinen kulkupelini oli kolmipyöräinen Cresent. Kaksipyöräinen minulle ostettiin myös Koskenkorvan myymälästä ja se oli Tunturi merkiltään.

• Anonyymi00016

Minä ostin ensimmäisen Koskenkorva pulloni alkosta. Tämän jälkeen siirryin melko pian Lasoliin ja Sinoliin sekä kiljuun. Joskus meni Mennen partavettäkin.

• Anonyymi00020

Minä käytin 80,luvulla sitä vihreää Menneniä partavetenä. Nykyään tuoksuni on Boss.

• Anonyymi00017

Eikös siinä koskenkorvan yläpuilella ollut myös matkustajakoti? Pylvässalis ryyppäs vanhat juopot karhulas nykyään ryyppää hörhöt näkyi olevan telttaviritelmä äsmarketin mettässä no siel kelpaa köllötellä kyllähän tänäänkii siinä äsmarketin rappusil sama tunnettu porulka notkui kaljatölkit käsis ei siitä ohi kukaan uskaltanut mennä kun veivät kaiken tilan siinä katoksessa missä on portaat. Voi kun itelläkin olis varaa mällätä ja ryypätä.

• Anonyymi00018

Kyllä oli. Ajoin siitä ohi ensimmäisellä polkupyörälläni. Siinä oli muutama spurgu istumassa rappusilla.

• Anonyymi00019

Mikä pyörä sulla oli?
      Mulla oli aikanaan käyräsarvinen ja 7 vaihteinen Peugeot. Oli hyvä pyörä

• Anonyymi00021

Pylvässalin aikoina väki dokasi, nyt jo pitkään on kuvioissa ollut piri, bentsot ja vihon viimeinen peukku..

• Anonyymi00022

Muistan hyvin nämä spurgut kun ajelin pyörälläni paljon siinä.
        Ensimmäinen harmaa Tunturini oli sieltä ostettu

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Muistan hyvin nämä spurgut kun ajelin pyörälläni paljon siinä.
        Ensimmäinen harmaa Tunturini oli sieltä ostettu

Mulla oli Helkama. Pyörät oli laadukkaita tuohon aikaan.
        Teräsvanteet kesti aivan toisella tavalla kuin nykyiset alumiinivanteet jotka menevät kieroon ja vääntyvät helposti.

• Anonyymi00025

S-Market vei Karhulan Pylväspalatsin , siellä rytmiryhmä kokoontui

• Anonyymi00026

Muistan kun ajoin ensin pienenä poikana siitä polkupyörälläni joka oli Helkama merkkinen.
        Spurgut hurrasivat meille kun ajattiin kilpaa kavereiden kanssa.
        Ensimmäinen moponi oli Solifer merkkinen ja sillä ajoin myös siitä ohi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Muistan kun ajoin ensin pienenä poikana siitä polkupyörälläni joka oli Helkama merkkinen.
        Spurgut hurrasivat meille kun ajattiin kilpaa kavereiden kanssa.
        Ensimmäinen moponi oli Solifer merkkinen ja sillä ajoin myös siitä ohi.

Lapsia kiellettiin menemästä pylvässaliin eikös siellä joku surmattu eikä koskaan jäänyt kiinni. Vanhat puliukot oli mukavia usein ne antoi muutamakymmenpennisen kioskille törsättäväs. Ei ne ketään häirinny nykyset hörhöt vaarallisia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe