Ymmärrätkö ?????
Ymmärrätkö sä lainkaan mitä oot tehnyt
34
540
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä nyt tällä kertaa?
- Anonyymi00002
En.
- Anonyymi00003
En. Onhan täällä näitä muitakin
- Anonyymi00004
Tulen kynnysmatoksi....sitähän ehdotin kauan sitten. Öitä
- Anonyymi00005
Nyt on päivä
- Anonyymi00006
Minä en edelleenkään suostu henkilökohtaiseksi avustajaksi. Se työ on jo nähty eikä kiinnosta.
- Anonyymi00011
Ei siihen kaikki pysty🫢 parasta ikinä avustaaa vAmmaisia
- Anonyymi00013
En minäkään suostu! Ahdistaa pelkkä ajatuskin että sellaista työtä pitäisi tehdä!
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei siihen kaikki pysty🫢 parasta ikinä avustaaa vAmmaisia
Olen valitettavasti tehnyt useamman vuoden kyseistä työtä ja enkä aio enää suostua tuhlaamaan elämääni.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minäkään suostu! Ahdistaa pelkkä ajatuskin että sellaista työtä pitäisi tehdä!
Sori, mutta useamman vuoden kokemuksella totean, ettei kyseinen työ anna mitään vaan ainoastaan vie.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sori, mutta useamman vuoden kokemuksella totean, ettei kyseinen työ anna mitään vaan ainoastaan vie.
Etkö saanut palkkaa? Veikkaan että sait vaikka ehkä vähän.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Etkö saanut palkkaa? Veikkaan että sait vaikka ehkä vähän.
Toki sain palkkaa, mutta kokemus työn merkityksettömyydestä ja työ itsessään oli samaa kuin olisi kantanut vettä vuotavaan kaivoon, joka ei koskaan täyty sekä henkinen kuormittavuus ja eritteet olivat yhdistelmä, joka sai todellakin miettimään elämänvalintojaan. Eli ei kiitos.
Vapaaehtoistyö on samassa slotissa henkilökohtaisenavustamisen kanssa. ei kiitos. ellei saa palkkatöitä niin ilmaiseksi en tee ellei kyse ole minulle henkilökohtaisesti tärkeästä jutusta.
- Anonyymi00007
Sait mitä ansaitsit
- Anonyymi00009
Mitä on tehnyt?
- Anonyymi00010
Kuka mitä teit itse
- Anonyymi00012
Hankkinut itselleni potkut?
- Anonyymi00023UUSI
Jaa. Minä olen yleensää itse irtisanoutunut, jos en ole viihtynyt kyseisessä työyhteisössä.
- Anonyymi00016
Rakastuin. Ei siitä voi syyttää.
- Anonyymi00017
Hävettää kun en antanut osannut antaa haluaisin nyt antaa.
- Anonyymi00018
minun mielesräni on aika hauskaa nukkuKIN mielessä jotain yttöj4n ghauskoja juttuja..silloin nukahtaakin aika hyvin
- Anonyymi00019
Niin ymmärrätkö D mies? Eikö mene jakeluun? Kuinka kauan vielä tahallista ärsyttämistä? Siihen asti ennenkuin isketään päin näköä??
- Anonyymi00020
ol5n ollu7 sqwirwwlweew hoirf57svna.... hassujwa hoiywjw-y77-
- Anonyymi00021UUSI
Itseppä olet asias kussu älä mua syytä sähän se pelle/pelleiliä olet ollut
- Anonyymi00027UUSI
kirjotat ton päin vttua hyihhhh yökkkk
- Anonyymi00022UUSI
En kyllä, kerro lisää, antaudu tarinaan.....
T hehhe
https://m.youtube.com/watch?v=h863mUUZs6k - Anonyymi00029UUSI
Aivan....
- Anonyymi00030UUSI
No avaa vähän kun tämmöistä selität täällä.
- Anonyymi00031UUSI
Alkoholi lääkkeet ja sinustakin eroon.
- Anonyymi00032UUSI
Se on tapahtunut
- Anonyymi00033UUSI
Helpoksi meni
- Anonyymi00034UUSI
Ei lainoja ei naisia
- Anonyymi00036UUSI
Ajattelepa aitä...
- Anonyymi00037UUSI
Kuka mitä pitäisi ymmärtää vai kysyirkö itseltäsi nasselta turha kysymys
- Anonyymi00038UUSI
Kyllä näin kotona olemalla ja kahvia juomalla saa hirveyksiä aikaisiksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2104861Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html224003Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2243744Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1303055Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1573015Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632942Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152591Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642522Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852325En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132135