projektissa mukana olleet ovat kiusaajia. Minun ei ole annettu itse ajatella, vaan muut esittävät joka ainoa päivä! Ja kaikkein suurin osa heistä ovat minulle täysin tuntemattomia. Ei minulle täsyin tuntemattomilla pitäisi olla mitään kerrottavaa! Monta sellaista esittäjää näin tänäänkin! Alan voida pahoin heti, kun huomaan ns. kautta rantain esittäjän missä tahansa! Bussissa poika lauloi laulua " toivotaan toivotaan että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää". En pidä ollenkaan siitä, että en saa kulkea rauhassa missään! Päivä päivältä tuntuu siltä, että yksin oleminen loppuelämän ajan on minulle ehdottomasti paras ratkaisu! En ehkä enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää! Minua on satutettu todella kauan! Mikä oikeus kenelläkää olin aloittaa projekti, minulle siitä kertomatta, jotta olisin ymmärtänyt sen typeryyden jo heti ennen kuin projekti aloitettiin!
Koen että kaikki
19
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥱🥱🥱🥱
- Anonyymi00008
Aika Supermonta emojieta pistit palstaäijälle girlfriendi. T naiselta älä imartele maalittaja ittees
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika Supermonta emojieta pistit palstaäijälle girlfriendi. T naiselta älä imartele maalittaja ittees
At prison at least you would be my bit.ces so
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
At prison at least you would be my bit.ces so
To be so at the streets
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
OOOIH AAAAAAH T IHANA PANOT JA G GGGGG IHANAAA PANEMUAAAAAAAH
- Anonyymi00002
Mitään ei tule tapahtumaan ennen kuin korvaukset on maksettu minulle, jotka vääryydellä minulta vietiin! Kautta rantain esitystä ei saa enää olla missään, se saa minut melkein oksentamaan sisälmykseni ulos! Mitään yhtä ahdistavaa ja kauheaa, en ole koskaan kokenut kuin projekti!!
- Anonyymi00003
JUUU JUU JUU JUUUJUUJUUJUU JUU JUU JUUJUU JUU
- Anonyymi00004
Tämän kuuakuden aikana päätän sen, että haluanko enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni! Toukokuun puolella menen moikkaamaan entisiä työakavereitani! Tuntuu todella oudolta, kun apteekissakin oli käyttämääni silmälääkettä ja taas se liittyi siihen, että niitä kolmen pakkauksen silmätippapulloja ei muka ole saatu pitkään aikaan! Jatkuuko se niin kauan kunnes jotain tapahtuu! Jos päätän olla loppuelämäni ajan yksin, niin siinähän miettikööt! Mitään niin ahdistavaa, stressaavaa ja pelkoa en olisi koskaan halunnut kokea! Keitä olivat ne, jotka keksivät typerääkin typerämmän projektin! Miettikääpä te projektin aloittajat ja suunnittelijat, miltä teistä itsestänne olisi tuntunut elää sellaista elämää, johon minut pakotettiin, koska kukaan ei selittänyt mitään kunnolla ja minä voin silloin jo todella huonosti, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit kertoivat! Yli kymmenen vuotta sitä, mikä on vuosi vuodelta vaurioittanut minua yhä enemmän ja minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Oliko se muka liikaa vaadittu! Mielestäni ei todellakaan ollut!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tämän kuuakuden aikana päätän sen, että haluanko enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni! Toukokuun puolella menen moikkaamaan entisiä työakavereitani! Tuntuu todella oudolta, kun apteekissakin oli käyttämääni silmälääkettä ja taas se liittyi siihen, että niitä kolmen pakkauksen silmätippapulloja ei muka ole saatu pitkään aikaan! Jatkuuko se niin kauan kunnes jotain tapahtuu! Jos päätän olla loppuelämäni ajan yksin, niin siinähän miettikööt! Mitään niin ahdistavaa, stressaavaa ja pelkoa en olisi koskaan halunnut kokea! Keitä olivat ne, jotka keksivät typerääkin typerämmän projektin! Miettikääpä te projektin aloittajat ja suunnittelijat, miltä teistä itsestänne olisi tuntunut elää sellaista elämää, johon minut pakotettiin, koska kukaan ei selittänyt mitään kunnolla ja minä voin silloin jo todella huonosti, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit kertoivat! Yli kymmenen vuotta sitä, mikä on vuosi vuodelta vaurioittanut minua yhä enemmän ja minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Oliko se muka liikaa vaadittu! Mielestäni ei todellakaan ollut!
Projektin aloittajat, inhoan teitä sydämeni pohjasta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
JUUU JUU JUU JUUUJUUJUUJUU JUU JUU JUUJUU JUU
Sääki saat tästä palstaäijän tekstistä vielä himmeet sävärit. Upeaa, jatkahan rosessointia sinäkin
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sääki saat tästä palstaäijän tekstistä vielä himmeet sävärit. Upeaa, jatkahan rosessointia sinäkin
Tästähän täytyis tehdä rikosilmoitus ,että kosteustipatkin on loppuneet,eikä niitä saada,ku muovi on mennyt ukrainan drooneihin! Sairasta!,onko gubella kynnet pelissä!
- Anonyymi00006
Jo jo jo jo jo
- Anonyymi00011
Ooks sää siinä vähän ku Soinin polvella ku tuli iso jytky? Lakkaa ny sinäki muksu
- Anonyymi00007
Yksinkertaisesti, älä välitä kiusaajista, tuskin ne kotiisi tulevat jos tulevat ”ammu viattomasti takas”, tai muuta minne haluat ja valitse ystäväsi tai ole ilman. Ei kukaan sinun elämästäsi päätä.
- Anonyymi00012
Sinäkö annat luvan ampua? Huh onnex katoin netist
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinäkö annat luvan ampua? Huh onnex katoin netist
Joka tapauksessa voi tehdä paljon enemmän omaan yksityisyyteen kajoaville. Esim. maalipurkkia päähän, tuskin ”värikäspäinen” mies menee tekemään ilmoitusta poliisille.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joka tapauksessa voi tehdä paljon enemmän omaan yksityisyyteen kajoaville. Esim. maalipurkkia päähän, tuskin ”värikäspäinen” mies menee tekemään ilmoitusta poliisille.
Menee pilalle kalliit hiukset!
- Anonyymi00018UUSI
Kautta rantain kerrottuna: PROJEKTIII!!!!
📢📢📢 - Anonyymi00019UUSI
Kyselyni tulokset oli että suomalaisista 9/10 haluaa mieluummin kärsimystä ja kuolemaa kuin parempaa elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html514287Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424092Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1363188Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat193151Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653024Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752809Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1002495Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1322213- 472072
- 241790