Koen että kaikki

Anonyymi-ap

projektissa mukana olleet ovat kiusaajia. Minun ei ole annettu itse ajatella, vaan muut esittävät joka ainoa päivä! Ja kaikkein suurin osa heistä ovat minulle täysin tuntemattomia. Ei minulle täsyin tuntemattomilla pitäisi olla mitään kerrottavaa! Monta sellaista esittäjää näin tänäänkin! Alan voida pahoin heti, kun huomaan ns. kautta rantain esittäjän missä tahansa! Bussissa poika lauloi laulua " toivotaan toivotaan että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää". En pidä ollenkaan siitä, että en saa kulkea rauhassa missään! Päivä päivältä tuntuu siltä, että yksin oleminen loppuelämän ajan on minulle ehdottomasti paras ratkaisu! En ehkä enää koskaan halua yhtäkään uutta ystävää! Minua on satutettu todella kauan! Mikä oikeus kenelläkää olin aloittaa projekti, minulle siitä kertomatta, jotta olisin ymmärtänyt sen typeryyden jo heti ennen kuin projekti aloitettiin!

19

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI VALI 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥱🥱🥱🥱

• Anonyymi00008

Aika Supermonta emojieta pistit palstaäijälle girlfriendi. T naiselta älä imartele maalittaja ittees

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aika Supermonta emojieta pistit palstaäijälle girlfriendi. T naiselta älä imartele maalittaja ittees

At prison at least you would be my bit.ces so

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

At prison at least you would be my bit.ces so

To be so at the streets

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

OOOIH AAAAAAH T IHANA PANOT JA G GGGGG IHANAAA PANEMUAAAAAAAH

• Anonyymi00002

Mitään ei tule tapahtumaan ennen kuin korvaukset on maksettu minulle, jotka vääryydellä minulta vietiin! Kautta rantain esitystä ei saa enää olla missään, se saa minut melkein oksentamaan sisälmykseni ulos! Mitään yhtä ahdistavaa ja kauheaa, en ole koskaan kokenut kuin projekti!!

• Anonyymi00003

JUUU JUU JUU JUUUJUUJUUJUU JUU JUU JUUJUU JUU

• Anonyymi00004

Tämän kuuakuden aikana päätän sen, että haluanko enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni! Toukokuun puolella menen moikkaamaan entisiä työakavereitani! Tuntuu todella oudolta, kun apteekissakin oli käyttämääni silmälääkettä ja taas se liittyi siihen, että niitä kolmen pakkauksen silmätippapulloja ei muka ole saatu pitkään aikaan! Jatkuuko se niin kauan kunnes jotain tapahtuu! Jos päätän olla loppuelämäni ajan yksin, niin siinähän miettikööt! Mitään niin ahdistavaa, stressaavaa ja pelkoa en olisi koskaan halunnut kokea! Keitä olivat ne, jotka keksivät typerääkin typerämmän projektin! Miettikääpä te projektin aloittajat ja suunnittelijat, miltä teistä itsestänne olisi tuntunut elää sellaista elämää, johon minut pakotettiin, koska kukaan ei selittänyt mitään kunnolla ja minä voin silloin jo todella huonosti, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit kertoivat! Yli kymmenen vuotta sitä, mikä on vuosi vuodelta vaurioittanut minua yhä enemmän ja minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Oliko se muka liikaa vaadittu! Mielestäni ei todellakaan ollut!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tämän kuuakuden aikana päätän sen, että haluanko enää koskaan yhtään uutta ihmistä elämääni! Toukokuun puolella menen moikkaamaan entisiä työakavereitani! Tuntuu todella oudolta, kun apteekissakin oli käyttämääni silmälääkettä ja taas se liittyi siihen, että niitä kolmen pakkauksen silmätippapulloja ei muka ole saatu pitkään aikaan! Jatkuuko se niin kauan kunnes jotain tapahtuu! Jos päätän olla loppuelämäni ajan yksin, niin siinähän miettikööt! Mitään niin ahdistavaa, stressaavaa ja pelkoa en olisi koskaan halunnut kokea! Keitä olivat ne, jotka keksivät typerääkin typerämmän projektin! Miettikääpä te projektin aloittajat ja suunnittelijat, miltä teistä itsestänne olisi tuntunut elää sellaista elämää, johon minut pakotettiin, koska kukaan ei selittänyt mitään kunnolla ja minä voin silloin jo todella huonosti, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit kertoivat! Yli kymmenen vuotta sitä, mikä on vuosi vuodelta vaurioittanut minua yhä enemmän ja minä halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä! Oliko se muka liikaa vaadittu! Mielestäni ei todellakaan ollut!

Projektin aloittajat, inhoan teitä sydämeni pohjasta!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

JUUU JUU JUU JUUUJUUJUUJUU JUU JUU JUUJUU JUU

Sääki saat tästä palstaäijän tekstistä vielä himmeet sävärit. Upeaa, jatkahan rosessointia sinäkin

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sääki saat tästä palstaäijän tekstistä vielä himmeet sävärit. Upeaa, jatkahan rosessointia sinäkin

Tästähän täytyis tehdä rikosilmoitus ,että kosteustipatkin on loppuneet,eikä niitä saada,ku muovi on mennyt ukrainan drooneihin! Sairasta!,onko gubella kynnet pelissä!

• Anonyymi00006

Jo jo jo jo jo

• Anonyymi00011

Ooks sää siinä vähän ku Soinin polvella ku tuli iso jytky? Lakkaa ny sinäki muksu

• Anonyymi00007

Yksinkertaisesti, älä välitä kiusaajista, tuskin ne kotiisi tulevat jos tulevat ”ammu viattomasti takas”, tai muuta minne haluat ja valitse ystäväsi tai ole ilman. Ei kukaan sinun elämästäsi päätä.

• Anonyymi00012

Sinäkö annat luvan ampua? Huh onnex katoin netist

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinäkö annat luvan ampua? Huh onnex katoin netist

Joka tapauksessa voi tehdä paljon enemmän omaan yksityisyyteen kajoaville. Esim. maalipurkkia päähän, tuskin ”värikäspäinen” mies menee tekemään ilmoitusta poliisille.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joka tapauksessa voi tehdä paljon enemmän omaan yksityisyyteen kajoaville. Esim. maalipurkkia päähän, tuskin ”värikäspäinen” mies menee tekemään ilmoitusta poliisille.

Menee pilalle kalliit hiukset!

• Anonyymi00018
      UUSI

Kautta rantain kerrottuna: PROJEKTIII!!!!
      📢📢📢

• Anonyymi00019
      UUSI

Kyselyni tulokset oli että suomalaisista 9/10 haluaa mieluummin kärsimystä ja kuolemaa kuin parempaa elämää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      51
      4287
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4092
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      136
      3188
    4. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      19
      3151
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3024
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      75
      2809
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      100
      2495
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      132
      2213
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2072
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24