Sitten tarvinnut häntä (naista). Olisin tarvinnut hänet jo pelkästään siihen, että olisin voinut höpöttää hänelle asioista, joista en voi muiden kanssa höpöttää. Mutta taitoni eivät riittäneet siihen, enkä tiedä olisiko hänen kiinnostuskaan riittänyt. Ikäviä totuuksia vain pohdin ääneen. Mieheltä.
Olisin aikoja
18
366
Vastaukset
- Anonyymi00001
Trolololloooooo
- Anonyymi00002
Kiinnostaa kyllä, ei kun viestiä
- Anonyymi00004
Kiinnostaa kilon verran paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi00003
Onko nämä kaikki sinun naisiasi hovissasi🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Ja sekös sinua harmittaa 🤮
Sivusta - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja sekös sinua harmittaa 🤮
SivustaNarsisti Niko ja Nikon hoviiii, buhahaha..
🤣😂😅 - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Narsisti Niko ja Nikon hoviiii, buhahaha..
🤣😂😅Huh, no ei sitten oma kaivattuni kyseessä. Sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Narsisti Niko ja Nikon hoviiii, buhahaha..
🤣😂😅Ässä ja ässän hovi. Ja kirsikan kukka heippati rallallalllaaaa
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Huh, no ei sitten oma kaivattuni kyseessä. Sivusta
Sama. Mutta on ikävä huudella täällä ketään nimeltä.
- Anonyymi00005
Blondeja joilla on vain ohut haiven kuvattavana?
- Anonyymi00006
Tai sitten se musta tukka joka on viilellyt itsensä ja sotkenu tummanruskeella kenkä lankilla ittsensä 💋💋💋💋💋
- Anonyymi00007
Kivat ig kuvat 🤣🤣🤣
- Anonyymi00015
Nyt on parempi laskee kierroksia, ettet kompastu omaan kieleesi.
- Anonyymi00009
Kaikki oli liian epämääräistä ja koska olin kokenut jo sen, etten ollut näkyvä lasteni isälle, ei minulla ollut kiinnostusta ruveta tutustumaan toiseen samanlaiseen! Eikä minulla eron jälkeen ole ollut minkäänlaisia halua löytää edes uutta ystävää! Olen rikki sen takia, että menetin sen ainoan mahdollisuuden saada itselle mieluinen vakituinen työpaikka! Muut jotka eivät halua olla yksin, luulivat tekevänsä hyvän asian minulle aloittamalla projektin, mutta kukaan heistä ei kysynyt sitä haluanko tehdä töitä ja olla yksin! Ja se oli niin väärin kuin olla voi!
- Anonyymi00014
Höpötystä.
Vieläkin voi höpöttää ja höpöttelisin sen miehen kanssa mielelläni.
Nainen - Anonyymi00021
Näitä varten varmaan on se auttava puhelin jos yksinäisyydestä kärsit tai joku vähä vastaava
- Anonyymi00023
Kyllähän minä voisin sinun kanssa höpötellä mutta kun näemme niin harvoin enkä kuulu sun laajaan lähipiiriisi vaikka mun kaiken järjen mukaan pitäisi siihen kuulua...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1404792Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2514423Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314231Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94095Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1873478Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843168Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2352782Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432752- 522441