Olin sulaa vahaa lähelläsi, vai kylmää vahaa? Ei lasketa niitä tutinoita. Miten pystyit saamaan mun sydämen niin sykkimään
Huomasitko koskaan että
19
424
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen huomannut mutta et ehkä ymmärrä tämän kylmä kautta kuuma leikin seurausta. Oon rikki.
- Anonyymi00004
Ihan turhaa syyttää vain toista osapuolta
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
En syytä, vaan et ehkä ymmärrä. Oon oikeasti rikki. Oon aina halunnut viettää sun kanssa kaikki vuorokauden sekunnit, kuten varmaan aikanaan huomasit.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi hyvä ihme sinua. Sivusta naiselta gubbeperformansseissa jumivalle. Nyt sitten
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
En syytä, vaan et ehkä ymmärrä. Oon oikeasti rikki. Oon aina halunnut viettää sun kanssa kaikki vuorokauden sekunnit, kuten varmaan aikanaan huomasit.
Arvaa miten rikki sait mut sillä mitä teit
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Arvaa miten rikki sait mut sillä mitä teit
Mitä mä tein?
- Anonyymi00002
Sam pani kai jotain sun juomaasi!!
- Anonyymi00010
You mean hazed wacko?
- Anonyymi00003
Haluatko että tulen vielä lähellesi?
- Anonyymi00005
Haluaisitko tulla?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluaisitko tulla?
Haluaisin tulla siihen jäädäkseni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluaisin tulla siihen jäädäkseni.
Mitä ajattelit tehdä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä ajattelit tehdä
Kaikki mun ajatukset ovat myöhässä, joten hyväksyn tilanteen.
- Anonyymi00015
Haluaisin erään naisen hyvin lähelle...
Sivusta tämä.
- Anonyymi00011
Mutta miksi sanoit; vain hetken vain voi viipyä. Kun noin sanotaan, jää jo odottamaan miten nopeasti lähdet pois.
- Anonyymi00017
En huomannut mies. ❤️🙄 olisinkin
- Anonyymi00018
Olin kyllä jotenkin huppelissa vaikka en omasta mielestä edes juonut kovin paljoa, siksikin oli jotenkin epävarma olo. Silti muistan aina kaiken ja tasapaino heikkenee vain hieman, mutta turha selitellä, vain edessä oleva ratkaisee.
- Anonyymi00019
Huomasin. Huomasitko sinä minusta?
- Anonyymi00020
Kun kosketus tuntuu hyvältä, se vain tuntuu, se on parasta elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html394208Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424032Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1353138Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat163041Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653004Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos732726Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien982463Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1202095- 452015
- 241780