on jatkunut vuosien ajan sellainen todella ahdistava tapa, että yläkerran asukas aiheuttaa tahallista häiriötä avaamalla oman asuntonsa ovea tiettyyn kellonaikaan kertoakseen sillä jotain!
Tässä talossa
7
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mielestäni se ei ole terveen ihmisen tapa toimia ja siksi niin toimivaa ihmistä on mahdotonta pitää hyvänä ihmisenä!
- Anonyymi00002
Se tuntuu siltä kuin uhmaikäinen lapsi voisi toimia niin, tai murrosiköinen, mutta tuo asukas ei todellakaan ole enää lapsi eikä nuori!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se tuntuu siltä kuin uhmaikäinen lapsi voisi toimia niin, tai murrosiköinen, mutta tuo asukas ei todellakaan ole enää lapsi eikä nuori!
Hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että mitä kauemmin hän on sitä jatkanut sitä enemmän häntä inhotaan!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että mitä kauemmin hän on sitä jatkanut sitä enemmän häntä inhotaan!
Jos hän on suuttunut siitä ettei saanut tahtoaan läpi, niin ei se ole muiden kuin vain hänen ongelmansa! Kaikkea kun ei vain voi saada!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos hän on suuttunut siitä ettei saanut tahtoaan läpi, niin ei se ole muiden kuin vain hänen ongelmansa! Kaikkea kun ei vain voi saada!
Eikä ketään voi pakottaa välittämään kenestäkään!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikä ketään voi pakottaa välittämään kenestäkään!
Kerroin jo aika alkuaikoina, että minun elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Sitä ei kukaan tuntunut hyväksyvän ja ymmärtävän, mutta kaikkien on se hyväksyttävä, koska se on juuri minun näköistä elämää! Jos joku ei sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerroin jo aika alkuaikoina, että minun elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Sitä ei kukaan tuntunut hyväksyvän ja ymmärtävän, mutta kaikkien on se hyväksyttävä, koska se on juuri minun näköistä elämää! Jos joku ei sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään!
En ole enää mukana projektissa. Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa vaan päinvastoin, ei kiinnosta kuulla kenenkään elämästä mitään, koen sen täysin turhaksi ja tykkään liikkua yksin, koska en pidä siitä että joku puhua pälättää vieressäni! Huomasin sen silloin, kun kävelin lenkin lasteni isän uuden naisystävän kanssa! 'Ihan ookoo muuten, mutta onneksi asuvat nyt kauempana, jotta emme voi enää lenkkeillä yhdessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n342478Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1112393Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk261479Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491257Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o381211Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o301006- 73952
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11891- 37790
- 53785