on jatkunut vuosien ajan sellainen todella ahdistava tapa, että yläkerran asukas aiheuttaa tahallista häiriötä avaamalla oman asuntonsa ovea tiettyyn kellonaikaan kertoakseen sillä jotain!
Tässä talossa
7
121
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mielestäni se ei ole terveen ihmisen tapa toimia ja siksi niin toimivaa ihmistä on mahdotonta pitää hyvänä ihmisenä!
- Anonyymi00002
Se tuntuu siltä kuin uhmaikäinen lapsi voisi toimia niin, tai murrosiköinen, mutta tuo asukas ei todellakaan ole enää lapsi eikä nuori!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se tuntuu siltä kuin uhmaikäinen lapsi voisi toimia niin, tai murrosiköinen, mutta tuo asukas ei todellakaan ole enää lapsi eikä nuori!
Hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että mitä kauemmin hän on sitä jatkanut sitä enemmän häntä inhotaan!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän ei tunnu ymmärtävän sitä, että mitä kauemmin hän on sitä jatkanut sitä enemmän häntä inhotaan!
Jos hän on suuttunut siitä ettei saanut tahtoaan läpi, niin ei se ole muiden kuin vain hänen ongelmansa! Kaikkea kun ei vain voi saada!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos hän on suuttunut siitä ettei saanut tahtoaan läpi, niin ei se ole muiden kuin vain hänen ongelmansa! Kaikkea kun ei vain voi saada!
Eikä ketään voi pakottaa välittämään kenestäkään!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikä ketään voi pakottaa välittämään kenestäkään!
Kerroin jo aika alkuaikoina, että minun elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Sitä ei kukaan tuntunut hyväksyvän ja ymmärtävän, mutta kaikkien on se hyväksyttävä, koska se on juuri minun näköistä elämää! Jos joku ei sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerroin jo aika alkuaikoina, että minun elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Sitä ei kukaan tuntunut hyväksyvän ja ymmärtävän, mutta kaikkien on se hyväksyttävä, koska se on juuri minun näköistä elämää! Jos joku ei sitä ymmärrä, niin sille en voi mitään!
En ole enää mukana projektissa. Minulla ei ole mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa vaan päinvastoin, ei kiinnosta kuulla kenenkään elämästä mitään, koen sen täysin turhaksi ja tykkään liikkua yksin, koska en pidä siitä että joku puhua pälättää vieressäni! Huomasin sen silloin, kun kävelin lenkin lasteni isän uuden naisystävän kanssa! 'Ihan ookoo muuten, mutta onneksi asuvat nyt kauempana, jotta emme voi enää lenkkeillä yhdessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999