Asteikolla 😁 1-100, kuinka tärkeä hän on sinulle?
Asteikon ylittämisestä tai alittamisesta seuraa välitön rangaistus 😉😅 !
Tärkeydestä
44
486
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ps. Asteikon ylipäällikönpäällikkö lähtee nyt muihin puuhiin, niin voitte lapsukaiset riehua hetken vapaasti.
- Anonyymi00002
Joo, tääkin lähtee 👋
Sivusta - Anonyymi00003
En pisteytä ihmisiä.
- Anonyymi00006
Tärkeä sinulle..
- Anonyymi00004
101... 😊
- Anonyymi00005
Kyllä satasta mennään, niin ei tule piiskaa vai ehkä tulee silti 😃
- Anonyymi00007
Ei yhtäkään suhdetta ennen kuin olen jälleen onnellisesti töissä.
- Anonyymi00008
Joku kuitenkin mielessä?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku kuitenkin mielessä?
Ei. Ei todellakaan ole nyt ketään mielessä suhdeasioissa. Haluan ensin saada oman elämän kasaan ja vakaaksi niin työn, kuin opiskelujenkin puolella ja jossakin vaiheessa ehkä on tilaa rakkaudellekin.
Tämänhetkiessä elämäntilanteessa en vedä puoleeni heitä, jotka ovat vakaita ja joihin voisin luottaa ja jotka olisivat elämänsä suhteen päämäärätietoisia ja kykeneviä, joten ennemmin laitan itseni kuntoon ja kun seison tukevasti omilla jaloillani ja vedän puoleeni sitoutumiskykyisiä ja vakaita miehiä, on aika rakkaudelle. Eli heitä, joiden kanssa saan olla feminiinisessä voimassani ja pehmeä, kovuuden ja jatkuvan selviytymisen sijaan. - Anonyymi00025
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joku kuitenkin mielessä?
Juu! 😇🤫
- Anonyymi00009
Anastasia elokuvan loppukohtaus ja se musiikki kun ne suutelee ja pyörii siinä.
- Anonyymi00010
Ei voi vastata numeroilla mitenkään.
Niin tärkeä että kun hän ei ole mun elämässä,
mulla ei ole enää mitään syytä elää tätä elämää.
En vaan halua ilman häntä.
En pysty.- Anonyymi00028
Si ei kun narun jatkoksi toki yleisesti käytetty tapa yrittää kiristää toista jäämään suhteeseen jossa ei ole hyvä olla
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Si ei kun narun jatkoksi toki yleisesti käytetty tapa yrittää kiristää toista jäämään suhteeseen jossa ei ole hyvä olla
Sivusta siis
- Anonyymi00044
Anonyymi00028 kirjoitti:
Käsitä ihan kuin haluatkaan.
Ei ole onneksi mitenkään mun murheeni toi sun väärin kuvittelusi. Ihan vaan tiedoksi silti että tuo kyseinen tärkeä on jo rajan tuolla puolen.
- Anonyymi00011
Ei tuollaista voi pisteyttää.
- Anonyymi00017
Hyvin pystyy, kun vain vähän leikkii.
- Anonyymi00012
Mietin välillä, etten jaksa nähdä häntä, koska on niin vaikeaa pitää etäisyyttä ja olla asiallinen. Mut sit, jos mietin, ettei enää ikinä nähtäisi, niin mua alkaa ahdistaa tosi paljon. Eli hän on tosi tärkeä.
- Anonyymi00013
100,001 😇 tai siis 100 🙂↕️
- Anonyymi00014
Oli 100. Nykyään ei. Nykyään ehkä 20 prosenttia
- Anonyymi00019
Miksi hän on kärsinyt inflaation?
- Anonyymi00020
Miksi nykyään näin?
- Anonyymi00016
4%. eikun siis 4 tai siis mitä vttua no joo
- Anonyymi00018
Miksi hän ei ole tuon tärkeämpi?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi hän ei ole tuon tärkeämpi?
en häntä enää kaipaa juurikaan se tunne meni jo. ja puhun siis tässä ihastuksestani joka oli ja meni. rakas on eräs mutta ei enää sillä tavalla rakas että kannattaisi palstalla nyyhkyttää
- Anonyymi00021
Jos luku olisi oikeasti 100 niin kuin niin moni täällä väittää, niin he laittaisivat jo viestiä irl sille kaivatulleen. Oikea luku jokaisen kohdalla on alle 50 niin kauan, kun eivät ole valmiita tekemään mitään irl sen eteen, että suhde syntyy oikeasti.
- Anonyymi00026
Totta, mutta tämä onkin ihan leikkiä. Jotkut kuitenkin saattavat miettiä edes hetken, että onko se kaivattu vaan olemassa vai onko hänellä oikea paikka omassa elämässä. Ja juurikin myös tuota, että pitäisikö jotenkin panostaa, jos omissa kuvitelmissaan pitää toista kovinkin tärkeänä.
Eikä mua tarvitse ymmärtää näissä mun jutuissa 😅 joskus näistä syntyy kivoja keskusteluja ja tulee hauskoja kommentteja. - Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Totta, mutta tämä onkin ihan leikkiä. Jotkut kuitenkin saattavat miettiä edes hetken, että onko se kaivattu vaan olemassa vai onko hänellä oikea paikka omassa elämässä. Ja juurikin myös tuota, että pitäisikö jotenkin panostaa, jos omissa kuvitelmissaan pitää toista kovinkin tärkeänä.
Eikä mua tarvitse ymmärtää näissä mun jutuissa 😅 joskus näistä syntyy kivoja keskusteluja ja tulee hauskoja kommentteja.Minulla ei ole mitään tarvetta ruveta ns. hyysäämään ketään. sitä lajia oli riittävästi parisuhteessa ollessani. Joten on turha kuvitella että haluaisin tutustua keneenkään!
- Anonyymi00023
666
- Anonyymi00032
Niinpä juuri! Mutta se ei ole ainoa syy, koska tärkein syy on se ettei minulla ole mitään tarvetta, eikä kiinnostusta ruveta tutustumaan keneenkään! Näin olen ajatellut jo parinkymmenen vuoden ajan! Sellainen olen enkä muuksi muutu yhdenkään ihmisen vaatimuksesta koskaan!
- Anonyymi00033
Ett spöke.
- Anonyymi00024
En tiedä. Oikea välittäminen ei tule ilmi kovin helpolla. Salomon tuomio on hyvä esimerkki tilanteesta jossa totuus paljastuu. Tilanteemme on vaan liian epävarma ja olen ollut liian kauan erossa hänestä enkä tiedä mitään.
- Anonyymi00027
Asteikko ei edes riitä siihen kuinka tärkeä hän on isälleen miksi välitän hänestä hänessä täytynee olla jotain hyvääkin isäkään hänestä tuskin muuten edes välittäisi taas syy miksi siitä huolimatta pidän vastenmielisenä on hänen täydellisen hienoilta kavereiltaan oppimat tavat siksi taas en suoranaisesti välittäisi olla missään tekemisissä edes hänen kanssaan mutta koska mulla ny ei muutakaan ole kuin aikaa niin siitä huolimatta voisin hänet haluta josko saisin hänet haluamaan muuttumaan sellaiseksi joka hän voisi olla parhaimmillaan ehkä sen jälkeen voisi kohdata sen täydellisen joka häntä osaisi jopa arvostaa mä en välttämättä usko siihen pystyväni enkä tiedä edes haluanko en luota tarpeeksi siihen ettäkö pitkään samoilla tavoilla elänyt pystyy koskaan tapojaan täysin ainakaan muuttamaan
- Anonyymi00029
0-
- Anonyymi00034
Auta, joku on tehnyt vaikutuksen.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Auta, joku on tehnyt vaikutuksen.
Auta eli auts.
- Anonyymi00030
Kukaan muu ei ole minulle tärkeä kuin omat lapseni! Äitini jäi leskeksi 63 vuotiaana, eikä koskaan haaveillut uudesta suhteesta kenenkään kanssa, kuten en minäkään ole haaveillut eroni jälkeen! Eikö se ole ihan ymmärrettävää, että kun on monta lasta, niin haluaa aikaa itselleen kaiken sen jälkeen, mitä joutui kokemaan parisuhteessaan! On helppoa elää yhden oman lapsen kanssa, enkä todellakaan ole koskaan haaveillut uudesta suhteesta, enkä ystävyydestä kenenkään kanssa!
- Anonyymi00036
Inhottaa pelkkä ajatuskin etten saisi elää yksin ja minun pitäisi ruveta tutustumaan utten ihmiseen!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Inhottaa pelkkä ajatuskin etten saisi elää yksin ja minun pitäisi ruveta tutustumaan utten ihmiseen!
Haluan ne korvaukset enkä mitää muuta enää koskaan! Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin tutustua!
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Haluan ne korvaukset enkä mitää muuta enää koskaan! Maan päällä ei ole yhtään sellaista ihmistä johon haluaisin tutustua!
Ehkä on pakko jakaa tietoa, jotta tietty henkilö jättäisi minut rauhaan lopullisesti!
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ehkä on pakko jakaa tietoa, jotta tietty henkilö jättäisi minut rauhaan lopullisesti!
Olen ollut koko projektin ajan hyvin ahdistunut ja sellainen ei tee hyvää psyykelle eikä fysiikalle. Aika pian menen moikkaamaan tuttuja!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Olen ollut koko projektin ajan hyvin ahdistunut ja sellainen ei tee hyvää psyykelle eikä fysiikalle. Aika pian menen moikkaamaan tuttuja!
Eikö muka projektin aloittajilla ole mitään velvollisuuksia poistaa huonosti käyttäynyt henkilö pois projektista!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eikö muka projektin aloittajilla ole mitään velvollisuuksia poistaa huonosti käyttäynyt henkilö pois projektista!
Minusta niin olisi pitänyt tehdä jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00043
Yksikään ihminen ei ole minulle tärkeä koskaan, jos en ole koskaan ollut tekemisissä hänen kanssaan. Elämässäni on jo ne ihmiset jotka ovat minulle tärkeitä. Olen syvästi vaurioitunut ilman lupaa aloitetun projektin takia, enkä enää koskaan halua yhtään uutta ihmistä elämääni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,895130Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk523857Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253408- 802439
- 241909
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3731660Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271591Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401552Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔171515Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?361387