Keväät tullu ja kesä tulossa, ja yksinään kulkea saan. Liian kiireitä on.
Hiljasta on -vain lintujen ääniä kuuluu.
Ei muuta elämässäni ole kuin työ.
Keväät tullu
12
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikilla on niin kiire nykyään.
Yksin saan kulkea ja harrastaa.
Vain töissä näen ihmisiä, muttei heidän kanssaan voi jutella tai harrastaa. Ei töissä voi kertoa mitä oikeasti kuuluu. - Anonyymi00002
Kukin tavallaan, mutta minä en suostu tähän kohtaa Nesteellä porukkaa ja pysy samalla alueella tuhlaamassa elämää.
Olen asettanut itselleni sen ehdon, etten suostu yhteenkään suhteeseen ennen kuin olen jälleen työelämässä ja työelämässä niin, että nautin työstäni ja työtiimi on yhteisöllinen ja siinä on helppo viihtyä.
Painotus sanalla tiimi. Ei yhtäkään, joka yrittää leikkiä äiti-tai isähahmoa tai suhtautua kuin harkkariin. Ja jos joku molkero vielä yrittää puhua stressistä ja yrittää suositella yksinkertaista fyysistä työtä niin vastaus on ei kiitos. Samoin saa jäädä data-annotaatiot, jotka eivät tio mitään lisäarvoa tai merkitystä elämään. Kaipa niitä naputtelee siihen saakka kunnes löytää muuta työtä. - Anonyymi00003
Kuuntelin lokkien kirkunaa tänään. Se on jostain syystä suosikkilinnunääneni.
- Anonyymi00004
Ei töissä voi jutella omista asioista ja eipä ne sinne kuulu. Kivoja ihmisiä ovat. Heitä näen vain töissä ja niin saa ollakin. Heillä on oma elämä ja omia ystäviä tai oma perhe tai niin edelleen.
Olemmeko me työtiimi olemme, muttemme muuta.
Meillä on eri asiat mistä me pidetään ja ilman töitä emme olis lainkaan tekemissä, koska tykkäämme tehdä eri asioita ja haaveilla eri asioista.
Onko se työtä mitä tulevaisuudessa haluan tehdä?
Vai haluanko muuta työtä mennä tekemään. Työtä, joka oikeasti on minun haavetyö.
Nyt teen tätä työtä ja ehkä saan jalan oven väliin ja pääsen töissä haastamaan omia kykyjäni ja pääsen uralla eteenpäin.- Anonyymi00005
Ainakaan tulevaa kumppania en sieltä tule löytämään.
Siksi se on vain työ.
Se ei sammuta rakkauden nälkää tai sitä että saisi oman perheen ja sopisi paremmin yhteiskuntaan. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ainakaan tulevaa kumppania en sieltä tule löytämään.
Siksi se on vain työ.
Se ei sammuta rakkauden nälkää tai sitä että saisi oman perheen ja sopisi paremmin yhteiskuntaan.No, jos yhtään lohduttaa niin en minäkään elä sitä elämäntyyliä, jota haluaisin elää, joten tuskin löytyy miestä ennen kuin olen siinä pisteessä, jossa koen eläväni tyylillä, jossa olen onnellinen.
Nyt nämä narinat kuitenkin riittävät. Pateettis-poeettinen volina ei ole koskaan vedonnut minuun. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, jos yhtään lohduttaa niin en minäkään elä sitä elämäntyyliä, jota haluaisin elää, joten tuskin löytyy miestä ennen kuin olen siinä pisteessä, jossa koen eläväni tyylillä, jossa olen onnellinen.
Nyt nämä narinat kuitenkin riittävät. Pateettis-poeettinen volina ei ole koskaan vedonnut minuun.Työni on vain Sellaista etten sieltä voi kumppania löytää. Ei toivoakaan että tuolta löytyisi ketään joka minua haluaisi.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00009
Ymmärrän kyllä että se on tärkeä osa elämässä. Kyllähän se raha auttaa, ja antaa paljon erilaisia mahdollisuuksia erilaisiin asioihin elämässä.
Mutta siltikin musta on todella surullista se et joillekin se työ ja raha ovat tärkeintä elämässä. Noh, kukin pitää tärkeimpänä mitä sit pitääkin.
Itselleni on aina ollut tärkeämpää ihan muut asiat kuin raha tai se mitä omaisuutta olisikaan. En koe että niistä olisin tullut onnelliseksi niillä.
Tai että olisin tyytyväinen elämääni sillä tavalla, rahakkaana, mutta yksin ja ilman rakkautta.
En mollaa, enkä arvostele ketään vaikka ehkä jonkun mielestä tää kommentti tuntuukin sille, sanoin vain oman mielipiteeni ja miten koen ite.- Anonyymi00012
Ilman työtä en näkisi oikeastaan ketään. Kaikilla on niin kiire heidän omassa elämässä.
Työn avulla ehkä saan jalan oven väliin ja saan uran eteenpäin jolloin ehkä löydän kumppanin ja saan oman perheen.
Ei kotona ketään näy tai kehenkään voi tutustua.
Ilman töitä taas ei ole varaa tehdä mitään sellaista mitä haluan oikeasti tehdä. En halua että joudun sanoo kumppanille ettei ole varaa mennä treffille ravintolaan syömään.
- Anonyymi00010
Töissä näkee ihmisiä kun muuten en oikeastaan näe. Ihmisillä on niin kiire nykyään ja enkä sovi yhteiskunnan normiin kun yksin elän.
Kumppanin löytäminen saattaa olla täysin utopiaa ja vain haaveilua.
Ihmisillä on nykyään niin kiire, että ei ole aikaa tutustua tai nähdä.
Joten yksin jatkan matkaani kulkemista.
Juhlapäiviä inhoan, ku ne vain muistuttaa että eläån yksin ja eikä ole ketään kenenkään kanssa juhlia.
Juhlin vain yksin.- Anonyymi00011
Ulkona näkee tuttuja muttei ihmisiä joita oikeasti kiinnostaa mitä minulle kuuluu?
Elämäni on hyvää, vaikken sovi yhteiskunnan normeihin.
Vain lintujen ääniä vapaalla kuulen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1404792Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2514423Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat314231Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,94095Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1873478Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis843168Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813109Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2352782Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432752- 522441