Fasen foorumilla hyvät miehet kuvanneet autoja "lapsiparkissa", mutta ovatko nuo kaikki tosiaan lapsiparkkeja, eikös niitä ole vain muutama ja loput ihan normimitoituksella olevia. Korjatkaa, jos olen väärässä. Onko luvallista kuvasta nettiin syyttävä sormi ojossa ihan tunnistettavissa olevia autoja, häh?. Ottakaapa ens kerralla mittanauha mukaan ja mitatkaa ruutujen leveys sillä aikaa kun emännät on ostamassa maitua.
Hyvät viattomat miehet asialla....
16
667
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan ne lapsiperheille tarkoitettuja leveämpiä parkkipaikkoja siinä edessä. Oletko ihan dorka kun et tuota tiennyt?
- Anonyymi00002
Tai no olethan sinä, kun siinä on ihan perheparkin merkit niillä paikoilla.
- Anonyymi00003
Mutta onko koko rivi, eikös ne merkit ole siinä alkupäässä, käyppäs tarkistamassa.
- Anonyymi00004
aina yksi ja sama päänaukominen viesteille jotka olet kirjoittanut itse..
- Anonyymi00008
Kyllä on ihmisen murheet pieniä kun tämmösillä asioilla pahoitetaan mielesä ja ihan vielä kuva tukemaan asiaa. Voi voi. Eipä oo tullu koskaan kyylättyä näitä ruutuja.
- Anonyymi00009
Kaikkia parkkipaikkoja voi käyttää laillisesti, vain inva- paikat ovat sakkopaikkoja.
- Anonyymi00010
Tuonkin ajan mitä kuvaamiseen käyttää, vois mennä emännälle kaveriksi kantamaan maitokassia, niin kun miehet tekee.
Huvinsa ne on kullakin. - Anonyymi00011
Itse olen myös perheellisenä kummaksunut monien tapaa ajaa noihin lapsiparkkeihin ilman mukana olevia lapsia. Olen useamman kerran yksin lasten kanssa kauppaan mennessä ihmetellyt tätä. Enemmän on ollut niitä kertoja, kun perheparkit ovat olleet täynnä ja valitettavasti usein yksin tulleita ja hyvän liikuntakyvyn omaavia. Olen sen ilman sen kummempaa tarkkailua huomannut. Mielestäni nämä perheparkit voisi muuttaa ihan tavallisiksi parkeiksi, koska muuten ovat valitettavasti turhia väärinkäytön vuoksi. Itselle on lähinnä aiheuttanut harmitusta, kun on lähes aina kuitenkin jouduttu ajamaan muihin kauempiin parkkeihin. Toki on saatu ostokset sinnekin kärrättyä, mutta näppärämpiä olisi pienten kanssa nuo lähiparkit. Kunpa vain muistettaisiin/haluttaisiin toimia selkeiden kaikkien nähtävillä olevien merkkien mukaan.
- Anonyymi00012
Miksi pitää käyfä kaupassa lapsikatras mukanaan? Voihan kauppakäynnit ihan itse järjestää jouhevammin.
Eikä asiakkaita voi asettaa eri asemaan.
Esim Halpa- Hallin pihalla ei ole mokomia parkkijaotteluita, eikä kukaan valita, ettei pääsisi kaupan ovesta sisään.
Nämä kpo sysyeemit on todellisuudessa tarkoitettu palvelemaan kauppaa, ei asiakasta,
- Anonyymi00013
Pointti onkin juuri tuo, että miksi edes merkitä perheparkkeja, jos niiden käyttötarkoitus ei toteudu, vaan aiheuttaa mielipahaa. Tasapuolisempaa olisi ilman.
- Anonyymi00015
Kyllä paljon reilumpaa !
- Anonyymi00014
Lähiparkit olisivat tärkeitä myös liikuntarajoiteisille henkilöille jotka ei ole kuitenkaan saaneet oikeutta invapaikalle, nuoret hyväkuntoiset voivat kävellä vähän kauemmaskin. Kaikille tilaa riittää........
- Anonyymi00016
Herttileijaa!
Koko maan mediat huutaa, kuinka lapset eivät liiku tarpeeksi , ja sitten....
tuossa ylläkin joku valittaa, kun ei ole lasten kanssa päästy ovensuuparkkiin ja JOUDUTTU kävelemään kauempaa...
....se on vaan terveydeks..
- Anonyymi00017
Turhia nuo lapsiparkit , laiskuus on huipussaan ja ajetaan ahtaisiin normipaikkoihin ja kolhitaan muiden autojen kyljet ovilla. Useimmiten lapsiparkit sijoitettu kauemmas ja nyky pulska äiti kännyköiden kanssa ei jaksa kävellä pidemmältä kauppaan. Useimmiten siis lapsiparkit ovat tyhjinä. Pahinta on pysäköidä invapaikoille oven viereen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648