Nolottaa vähän

Anonyymi-ap

Enkä tiedä suutuitko, loukkaannuitko vai jotain muuta.

22

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

?? Kenelle??

Romantiikka elämässä pitäis olla.

• Anonyymi00002

Mikään ei yllätä enääN

• Anonyymi00003

Mikä sinua nolottaa?

• Anonyymi00004

No en _ittu minäkään! mitä h..

• Anonyymi00005

Yhelle vanhemmalle miehelle olen kyl vihainen!!

• Anonyymi00006

Suutuin, loukkaannuin ja ärsyynnyin.

• Anonyymi00007

Samoin. Sivusta kaukaa

• Anonyymi00008

Mä oon pettynyt häneen.
      Mut toki parempi nähdä totuus tässä vaiheessa.

• Anonyymi00009

Miksi pettynyt?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miksi pettynyt?

Hän teki jotakin, joka sai mut tajuamaan jotakin hänestä. En halua kertoa tarkemmin.

• Anonyymi00016

Hauskoja nää mainokset täällä asiayhteydessä 😄
        " onko aika julkisivujen pesulle?"

• Anonyymi00018

Ihan kuin ei saisi keskustellakaan kenenkään kanssa. Olisi reilua olla aidosti kiinnostunut tai sitten ei ollenkaan.

• Anonyymi00010

Onko miehelle

• Anonyymi00011

hyvä homma teiltä :)

• Anonyymi00013

Meille tuli pesäero. Minunkin puoleltani. Lopultakin. Annan vielä itselleni anteeksi sen, että erehdyin niin pahasti suhteesi. Odotin että olisit ollut jotain sellaista, joka ymmärtää. Nyt olen viisaampi.

• Anonyymi00017

Höpötystä.

• Anonyymi00019

Ymmärsin kyllä

• Anonyymi00014

Miksi pitäisi nolottaa mitä olet muka tehnyt sellaista että hänen pitäisi suuttua

• Anonyymi00020

Minua harmittaa vain epäselvät tilanteet, jossa tehdään jotain ja sitten käännetäänkin kelkkaa yllättäen. Ihan kun ollaan menossa sänkyyn heti kun jonkun kanssa jutellaan tai vaikka tanssitaan. Minusta ihmiset ovat erittäin kaverisidonnaisia, ihan kuin omaa tahtoa ei olisi, siltä se näyttää ulospäin.

• Anonyymi00021

Joo, minua stalkkasi ja hakkeroi mies.
      Sivusta.
      Hyvää jatkoo hönö

• Anonyymi00022

Kaikki ovat kyllä ylpeitä sinusta. Jatka samaan malliin, maailma lopulta kiittää.

• Anonyymi00023

Ei mua kiinnosta tuollainen arka paskan puhuja onneksi enää ole mitään tunteita sinua kohtaan ne on iäksi kadonnut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      114
      4268
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      30
      2339
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      55
      2116
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1524
    5. 37
      1295
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1283
    7. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      7
      1069
    8. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      22
      1054
    9. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      1035
    10. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      985
    Aihe