Toista kertaa en tahtoisi samaa kokea. Samassa tilassa, samaa ilmaa hengitellään ja välissä on jäävuori.
Teki todella kipeää
26
297
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaikki menee hyvin meillä jatkossa, todella hyvin. Lupaan sen rakas. ❤️ samaa ei tarvitse kokea. -naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Joo gubbe, määkään en ollu varmaa sillon oma itteni ku huusin ehkä perseestä asti
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo gubbe, määkään en ollu varmaa sillon oma itteni ku huusin ehkä perseestä asti
But you see the wider picture now, right?
- Anonyymi00002UUSI
Olen ollut monesti tuollaisessa tilanteessa, joten en usko hänen noin kirjoittavan. Sanon silti, että olen suojamuurit ylhäällä, suuttunut, surullinen ja kaikkea, mitä en nyt osaa heti käsitellä pois. Ja joka kerta... Kymmeniä kertoja, olen avannut uudestaan sydämeni ja pettynyt aina uudestaan. Se aiheuttaa pelkoa, ei ihminen kestä sellaista loputtomiin. Hänen luulisi tietävän jollain tasolla mistä puhun. Tarvitsen aikaa, turvaa ja rauhallisuutta, sitä mitä hänelle annoin, kun sitä tarvitsi.
- Anonyymi00003UUSI
Hermosto ei kaipaa turvattomia ihmissuhteita. Tuo edellä kuvailemasi on sellainen.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hermosto ei kaipaa turvattomia ihmissuhteita. Tuo edellä kuvailemasi on sellainen.
Hänellä on omat haasteensa itsensä kanssa ja siksi toivonkin hänen ymmärtävän myös minua, eikä ainakaan syyttäisi nyt minua siitä mihin en pysty. Vaikka olen ollut vahva, liian, niin menin kyllä rikki... Oikeasti rikki.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sää oot jotai luontokirjan lukenu? Sivusta you so full of you
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hänellä on omat haasteensa itsensä kanssa ja siksi toivonkin hänen ymmärtävän myös minua, eikä ainakaan syyttäisi nyt minua siitä mihin en pysty. Vaikka olen ollut vahva, liian, niin menin kyllä rikki... Oikeasti rikki.
Oikeasti palstasetä tämä epämääräinen kolmannessa persoonassa kerronta. Niin taukkia. T naiselta tietenkin haloo
- Anonyymi00016UUSI
Me just a hermit bruh
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jokaisella on jotain haasteita itsensä kanssa. Loputon ymmärtäminen antaa toiselle siimaa jatkaa samaa rataa. Sivuhuomautus
- Anonyymi00004UUSI
Jos oltaisiin ystäviä, ei jäävuorta pääsisi muodostumaan.
n>m- Anonyymi00017UUSI
Niinpä eikä tässäkään mainoksessa vielä kaikki
- Anonyymi00006UUSI
Eipä mulla enää tuollaiseen ihmiseen ole mitään tunteita onneksi ne katosi mitä minulle sanoit viime kerralla olet pelle ihminen
- Anonyymi00018UUSI
Tää vakiojargon kuuluu kans pakettiin, apäijä?
- Anonyymi00027UUSI
Ei kait sille nämä jonka luona kävit suihkussa? 😳
En ole ap mutta tunnelma oli etäinen.
- Anonyymi00007UUSI
Laitoimme viestiä, että voimmeko nähdä ja sopia. Joka kerta peruit. Mikä sinulle tuli? Sitten minua kiusattiin. Menin lukkoon kaikesta. Olin syypää kaikkeen.
- Anonyymi00019UUSI
Mää luin gubbe että lakkoon
- Anonyymi00008UUSI
Sit sää gubbe heräsit ja päiväs murmelina a.k.a rottana alkoi jälleen kuvitellen olevasi osa muiden elämää sieltä näyttöpäätteen takaa..
- Anonyymi00009UUSI
täällä kaupungilla hyvä ideakin: nuoriso maalaamaan sähkökaappeja paremmilla kuvilla, kesätyönäkin, harmaita pönttöjä... mutta parempia kuvia niihin eikä teksi-söherrystä.
- Anonyymi00021UUSI
Entä seksitöherrystä?
- Anonyymi00010UUSI
Kesähelteillä mukava tehdä töitä kun jäävuori pitää kainalot raikkaina.
- Anonyymi00020UUSI
You look beyond, huh?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
You look beyond, huh?
Make me really wonder
- Anonyymi00024UUSI
Pitää takapuolen viileänä istumatyössä.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pitää takapuolen viileänä istumatyössä.
Torjuu pevahin.
- Anonyymi00011UUSI
No niin mutta mikä se kipu palstaäijä on ja mistä se on tullu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1534553Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963258Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1092844Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1482820Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412141Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132017Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139