pettää aina. Ei voi estää!
Pettää kerran
12
228
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
On kai semmoisilla tapauksilla muitakin taudinkuvia kuin makaamaninen toisen seläntakana.
- Anonyymi00002UUSI
Just, ja katso kuka puhuu.
- Anonyymi00004UUSI
Toista ei voi omistaa...
Mutta se ei estä rakastamasta elämänkumppania
Sinä ainakin minulle kaikkein tärkein ihminen
nyt ja hautaanasti..
Sellainen sanonta kuin..
Mitä silmä ei näe ,sitä sydän ei tiedä
Olisi hyvä keskustella näistäkin asioista
Vkylä - Anonyymi00004UUSI
Vain sinä olet kaikkein tärkein,
Toista ei voi omistaa,muttei myöskään särkeä
On olemassa sanonta..
Mitä silmät ei näe ,sitä sydän ei tiedä
Me kaikki ollaan vain ihmisiä
Keskustellaan näistäkin
Korituolin pehmuste- Anonyymi00006UUSI
Mun täytyy nyt alkaa nukkuun
Hyvää yötä Katarina26 - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mun täytyy nyt alkaa nukkuun
Hyvää yötä Katarina26Alkaa noi ajatukset sumeneen...
Sinä olet kaikkein tärkein..
Ei minulla muita ole..
Hyvää yötä
TJP
- Anonyymi00007UUSI
Jumala toi Adamin luo joukon eläimiä, jotka se nimitti kuten parhaiten taisi, naisen nähdessään -näin olen käsittänyt- mies ilahtui ja huudahti "tämä se on!"
- Anonyymi00009UUSI
Otahan dropit ja nukkumaan!
- Anonyymi00010UUSI
Niin no uskollisuus linkittyy siihen osaako asettua toisen asemaan, tuntea empatiaa yli omien halujen ja niin vahvaan moraaliin ettei tekisi mitään tilaisuuden tullen tai ylläpidä suhteita vaikka uskoisi ettei niistä jää kiinni tai vaikka olisi vahvempia tunteita jotain kohtaan. Pettämistä ei voi estää jos on tietynlainen ihminen.
- Anonyymi00012UUSI
Sivusuhde ei tarkoita että ihmisellä ei ole moraalia tai empatiaa ollenkaan.
- Anonyymi00011UUSI
Ei välttämättä. Jos eka on väärä ja toka on oikea.
- Anonyymi00013UUSI
voisi olla hauskaa olla armeijalla jotain hauskaa kwaä5työ-hommaa he3lppoa, mutt5a niin vahtimassa poertilla jotain sotilaspoliiswja, kova5 wi pääaw joa olw jorain niin lippu-lappusia, ettö on henkilös6öä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1534553Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963258Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1092844Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1482820Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412141Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132017Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139