kylillä kävelee mies , jolla koira ei pysy hallinnassa! koira hyökkäilee vastaan tulevia kohti ja haukkuu , miten voi koulutus olla niin pielessä, ettei koira usko edes isäntäänsä ! tämä kaistaahossa , valkoinen koira ja harmaa hiuksinen mies , lasien takaa !😡😡 olisiko paikka kenties mennä hakemaan apua koiran kouluttamiseen ja pysyä koira puistoissa sen koulutuksen ajan ?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Samaa asiaa 6.8.2025 Koiran pito / käytös arvelluttaa, onko tehty elsu?
- Anonyymi00002
Vähän ohi aiheen, Kaista-ahon päästä lammelle menessä koiran kanssa alkaa päivisin pienessä häkissä suuren koiran vimmattu erittäin kova räksytys. Kuuluu alati vielä Isoahoon asti.
Ei ole normaalia koiranpitoa että sallitaan.
Eikö kukaan tee ilmoa kun jatkunut kauan.
Mitähän jos pääsee häkistä irti?- Anonyymi00003
Eikö kukaan tee ilmoa, kyselet. Miksi et itse tee?
- Anonyymi00005
Höpö.höpö! Häkissä olevalla koiralla on kaikki hyvin. Mene oven taakse kyselemään, niin näet miten hyvin hoitavat koiraa/koiria!
- Anonyymi00004
Tämä samainen mies lyö koiraansa talutusremmillä!
- Anonyymi00006
tehkää ELSU !!! mies ei hallitse koiraa ja kurittaa tätä hakkaamalla. ” nakki-rami ” kuulemma mies
- Anonyymi00007
sillä jotain mielenterveys ongelmia
- Anonyymi00008
näkee heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3941056Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3231014- 102895
- 82797
- 78772
- 82736
- 37666
- 50665
- 45651
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39650