https://www.is.fi/autot/art-2000011935800.html
Mies ei ollut tästä mielissään. Kia mainostaa Ruotsissa Suomen tapaan seitsemän vuoden takuuta uusille autoille, mutta sen ehdot eivät ole Ghannadin mukaan ”niin hyvät, mitä ihmiset luulevat niiden olevan”.
Lue lisää: Arvostettu jättitestaaja: Parhaat autot ovat täyssähköisiä – polttomoottorituotteet tippuneet kelkasta
Ghannad päätyi viemään asiansa oikeuteen. Tuossa vaiheessa auton myyjä suostui sittenkin maksamaan Kian korjauksen.
Onko Kia takuu sittenkin huono?
3
412
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
itselläni oli bensa-autossa 12v akulla 3 -vuoden takuu...kannattaisiko lukea takuuehdot parremmin
- Anonyymi00002
Kian takuu on täysin myyntikikka. Todellisuudessa jos takuu voimassa, ja jotain vikaa pitäisi korjata, aina nämä luistavat vastuusta milloin milläkin verukkeella. Tampereen Nelipuörässä ei edes tehdä takuu keissiä, perusteella: "se ei kuitenkaan menisi läpi". Hedin Automotive on parempi ja ammattitaitoisempi, mutta itse Kian huijaustakuulle hekään eivät voi mitään. Maahantuojaakaan ei taida kiinnostaa nämä jo merkkiliikkeeseen pysähtyvät takuu anomukset.
- Anonyymi00003
no eihän niissä paljon rikkoutuvaa osaa ole vaan suurin osa on ns kuluvaa osaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493