Moro. Serkkuni edmund kävi talvella nauttimassa kankoonpiän lumisista kelkkareiteistä moneen otteeseen. Hän vain ihmetteli yhtä asiaa, missä kaikki kanssaharrastajat oikein olivat?!
Alueella kuitenkin pitäisi toimia sellainen seura kuin Kankoonpiän snouraaserit ry?
Tällaiseen huippu lumiseen pohjois-satakunnan lappiin olisi niin mahtava pesiytyä ihan jo vain kelkkailunkin vuoksi. Ilmeisesti näihin snouraasereihin voi liittyä helpostikkin?
Kiitos.
- Pablo92
Moottorikelkkailu
6
463
Vastaukset
- Anonyymi00001
On sulla murheet
- Anonyymi00003
Mitä tarkoitat? Olen tiedonhaluinen koska olen kiinnostunut snouraasereista ja kankoonpiästä...
Enoni sedän serkku asui joskus ruinunkulmalla vai kulmasa kummin se nyt siellä sanotaankaan. hän harrasti heinän ja aikuisviihteen tekoa naveton vintisä kunnes 98 vuotiaana sai pahan munanpää tulehduksen ja menehtyi... - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Olen tiedonhaluinen koska olen kiinnostunut snouraasereista ja kankoonpiästä...
Enoni sedän serkku asui joskus ruinunkulmalla vai kulmasa kummin se nyt siellä sanotaankaan. hän harrasti heinän ja aikuisviihteen tekoa naveton vintisä kunnes 98 vuotiaana sai pahan munanpää tulehduksen ja menehtyi...Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
A: en itke.
B: juurikin selvitän asiaa tässä.
C: olet ilmeisesti paikallinen pilottitakki juntti? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
A: en itke.
B: juurikin selvitän asiaa tässä.
C: olet ilmeisesti paikallinen pilottitakki juntti?Oisko sun aika mennä juntti töihi
- Anonyymi00002
Tämä Edmuna oli varmaan se joka metsästi alaikäisiä poikia sänkyynsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719