Julkkiskauppias Sampo Kaulanen on julkaissut kuvansa somessa joista näkee muutoksen "ennen ja jälkeen". Toisessa vanhassa kuvassaan hän on turvonneena ja pöhöttyneenä ajoilta jolloin viina ja pillerit maistuivat. Nykyään Sampo on tiukassa kunnossa ja elämä hymyilee. Muutos on lähtenyt hänestä itsestään. Hän on myös paljastanut matkustaneensa Kolumbiaan jossa hän käytti voimakasta psykedeeliä jonka avulla hän kohtasi sisäistä maailmaansa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011942812.html
Sampo Kaulanen julkaisi kuvansa "tiukassa kunnossa"
6
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaupasta ostettu ihan uudet valkoisena hohtavat legot suuhun...
Kelpaa hymyillä- Anonyymi00006
Monellakin pikkujulkulla sopimattomat nuo "tekohammasviritykset". Isot, hyvä, että suuhun mahtuvat. Minkälaista ammattiylpeittä kokevat nuo hampaiden tekijät jos noin pahalta näyttää, yksi epäonnistuneimpia Jukka Rasilan legot, hirveät, hyvä, että puhumaan pystyy tai saa suutaan kiinni. Rahalla saa vaikka pilattua ulkonäkönsäkin ja minulle myös kun muillakin.
- Anonyymi00002
Mielenterveys on vakava asia. Voimia Sampolle.
- Anonyymi00003
Ayahuasca tekee ihmeitä. DMT. Hyvä, Sampo!
- Anonyymi00004
Näkö muuttunut parempaan päin, kun on tiputtanut painoaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näkö muuttunut parempaan päin, kun on tiputtanut painoaan.
No ainakin on miehellä omaisuutta ja rahaa. On vain niin, ei se tuo yksistään onnea ei terveyttä eikä rakkautta ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6022732Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061434
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111208
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 80944
- 48930
- 47871