Täällä vaan ikävöit!!
Miksi et halua nähdä häntä??
10
833
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa
- Anonyymi00002
Ja rahat on loppu!
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja rahat on loppu!
Mulla ompi velaton omistusasunto
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mulla ompi velaton omistusasunto
joku yritti murtautua juuri äskettäin mun verkkopankkiin nii maksoin loppukauden vastikkeet pois
- Anonyymi00003
Haluan tietenkin nähdä miehen. Miksi niin päättelet, että en?
- Anonyymi00005
Kysy ekeltä! Sehän sitä sulle tyrkyttää! Kannattaisko kysyä siltä mieheltä itseltään,ei se ole teidän sovittavissa!
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kysy ekeltä! Sehän sitä sulle tyrkyttää! Kannattaisko kysyä siltä mieheltä itseltään,ei se ole teidän sovittavissa!
Tämä teidänn touhu on jo rikollista naspureita kohtaan,stalkkaatte koko ajan, ja kiusaatte sitä miehen vaimoa!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä teidänn touhu on jo rikollista naspureita kohtaan,stalkkaatte koko ajan, ja kiusaatte sitä miehen vaimoa!
Pitäis varmaan vaihtaa asuinpaikkaa,mutta senkin estätte,olemalla toisen puhelimella ja valehtelemalla! Teillä ei ole oikeutta puuttua toisten asioihin ja stalkata ja seurata ja satuttaa!
- Anonyymi00007
Kuka ketä eikö tämä ny ole se onnettomien ja epätoivoisten kohtaamis paikka kunhan nyt jotain kaipaavat ettei loppuelämää yksin tarvi olla varmin tapa tuntea olonsa yksinäisemmäksi kuin edes yksin ollessa olet yhdessä ihmisen kanssa joka ei edes välitä mistään syystä kokemuksella voin sanoa pahempaa helvettiä ette löydä edes etsimällä ihana parisuhde kunhan on joku rinnalla ah niin täydellistä oltu aviossa viisi vuotta kaksi tai kolme lasta jopa lapset joutuu sivustakärsijöiksi moisissa mutta hienoja malleja heille parisuhteisiinsa niin miksi turhaan muuttaa tapojaan uteliaisuudesta miten luodaan pohja mitä lapsi elämältään haluaa en ole varma jouidin itse oman elämäni perustukset rakentamaan ojanpohjalta otse olen tyytyväinen omaan suoritukseeni olen kuitenkin hengissä vie mielestäni aika hyvin itse yrittäny päinvastaista mikä on seuraus kenties kun pakotetaan lapsi syntymään maailmaan tai elämään johon ei olisi halunnut syntyä (kun millään ei ole mitään väliä) on se hetki kun toivoo kuolemaansa enemmän kuin mitään muuta elämässä mikä on viimeinen oljenkorsi kolmas maailmansota on kuulemma ydinsota ei pitäs jäädä kenellekkään elintilaa ainoa hengissä selviävä TORAKKA (loinen) ymmärtääkseni sama on taloussodissa vain torakat selviävät ehjinnahoin loisia ihmisiin suhteutettuna hyväksikäyttäjiä mitä jäi koulussa oppimatta jos ei tätä yhtälöä oppinu mitäkö vielä näsäviisastelisin enhän mä putkimiehenä voi mitään tietää muusta kuin putkitöistä eikö niin
- Anonyymi00012
Nyt on vähän vaikeata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787