Elmo olet rakkain, haluisin panna sinua niin lujaa ja nussia sekä runkata sinun kireään rusina peppureikääsi spermat ja saada mahtavan orkun samalla. Olen ikävöinyt aikoja kun koskettelimme toistemme pippeleitä nuorina lapsina ja ikävöin meidän söpöjä pippelileikkejä. Oi kuinka muistan kuinka tunsin kaikki kivespussisi karvat naamallani ja kyrpäsi suonet suussani. Minulla alkoi suoraan sykkimään housuissa ja pullistumani halusi sinua kovasti. Haluan myös leikkiä kanssasi elmo meidän söpöjä kakkaleikkejä jossa väänsit suuren upean pötkön sykkivän pippelini päälle! Haluan taas myös että hiplailet pallejani ja runkkaat spermani ulos siittimestäni kun samalla lämpimät huulesi ja kielesi ympäröivät terskani.
elmo olet rakkain
Anonyymi-ap
4
244
Vastaukset
- Anonyymi00001
olet homo
- Anonyymi00002
oi elmo rakastan sinua oot nin söpö mun pippeli sanoo boijoijoijoinggg kun se näkee sut!!!! >.<
- daniel- Anonyymi00003
Ei saatana näitä hönöjä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei saatana näitä hönöjä
Ei saatana mitä olette. Ei kait tänne yöllä kirjottele kun hönöt. Klo 04:49
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211300
- 113971
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus289722- 16706
- 42690
- 59617
- 61543
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38525Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on204524- 37517