Vanhat naiset kovasti painostavat etäpuuhastelun normalisointia, taas kerran on S24 foorumilla kärkästä kaakatusta asian puolesta.
Tässä on sellainen kuvio, että vanhat naiset haluavat hallita useita tapailumiehiä (maksajamiehiä) eikä se onnistu jos vanha nainen ryhtyy asumaan yhdessä yhden tapailumiehen (maksajamiehen) kanssa.
Jos tapailumiehet (maksajamiehet) saadaan uskomaan että etäsuhde tai kaukosuhde olisi yhtä kuin parisuhde, niin vanha nainen voisi hallita vaikka kuinka montaa tapailumiestä (maksajamiestä).
Etäpuuhastelun normalisointiyritykset parisuhteeksi - mikä taustalla
27
300
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kaikki naiset ole tollasia. Minä olen ainakin joutunut miehen maksunaiseksi eikä toisinpäin.
- Anonyymi00009
Maybe once or twice buyed something pretty
- Anonyymi00002
Huomattu on. Alkavat mennä törkeiksi kun täyttävät 51.
- Anonyymi00004
Ai 51koodia? -sivu
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai 51koodia? -sivu
Tai nine inch nailia?
- Anonyymi00003
Vai sellaisia harhoja siellä tällä kertaa. Jos tarkoitat minun paria aloitustani (siis ihan tasan yhden naisen, ei naisten), niin ne kumpuavat tasan siitä, että minulla nyt satuu tällä hetkellä olemaan ikävä sitä etäpuuhasteluani, joka vielä viikko sitten ja puoli vuotta siitä taaksepäin oli lähipuuhastelua. Minä olen vielä sopeutumisvaiheessa takaisin omaan arkeeni ja tulen palaamaan lähipuuhasteluun seuraavan kerran vasta kesälomalla.
Ja niitä etäpuuhasteluja on tasan yksi. Ajatuskin useammasta on aikalailla minun versioni helvetistä. Yhdessäkin miehessä on ihan riittämiin ... no sanotaan nyt nätisti, että rakastamista (ja kuluja) - Anonyymi00005
Jos sinulla on tuollaisia ongelmia, niin eikö tuo suhde anna sinullekin vapauden imeskellä useampia varpaita?
Minua ei ole kukaan wanhusnainen höynäyttänyt tapailumieheksi.
Varpinen nuoleminen ja imeskely on eräs Pyhä Toimitus, vain 1-kymppiset hoikat kaunottaret jotka eivät kanna tatuointeja ovat pyhitettyjä sen kokemaan.- Anonyymi00006
Kinkkusetä kirjoitti:
Varpinen nuoleminen ja imeskely on eräs Pyhä Toimitus, vain 1-kymppiset hoikat kaunottaret jotka eivät kanna tatuointeja ovat pyhitettyjä sen kokemaan.Eli toisinsanoen, olet ikineitsyt äitisi peräkammarissa.
- Anonyymi00011
Kinkkusetä kirjoitti:
Varpinen nuoleminen ja imeskely on eräs Pyhä Toimitus, vain 1-kymppiset hoikat kaunottaret jotka eivät kanna tatuointeja ovat pyhitettyjä sen kokemaan.Ovat pyhitettyjä onko oikea adjektiivi ny
- Anonyymi00007
Joitakin liittyviä käsitteitä: Etäpuoliso, etäaviomies, etäavomies, etävaimo, etäavovaimo, etärakas, etämorsian, etäsulhanen, etäkihlattu, etäkinkku, etäkaunotar.
- Anonyymi00008
” Jos tapailumiehet (maksajamiehet) saadaan uskomaan että etäsuhde tai kaukosuhde olisi yhtä kuin parisuhde, niin vanha nainen voisi hallita vaikka kuinka montaa tapailumiestä (maksajamiestä). Vai nii
- Anonyymi00012
Ja jos muuttaa kimppaan niin juoni menee pilalle- niin tiesin
- Anonyymi00013
Jaa empä tiedä. Olisiko aika kuitenkin pohtia taas vaikka ghostingia, tai muita naisia ja miehiä? Siihen perään vähän öööääää mikset rakasta mua ripauksella kehotuksia laihduttaa tai jotain muuta mukavaa..
Koska hei, kaikki me voimaantuneet naiset halutaan, oikeastaan vaaditaan, neuvoja peräkammarissa mutsinsa hepeneisiin pukeutuvalta skitsoulta.
Nyt en lähtenyt siihen pe.dofiliaan ollenkaan palstaäijä, tiedät kyllä kuinka siinä käy. - Anonyymi00014
Suurempi todennäköisyys että miehellä on noissa suhteissa useampia naisia
- Anonyymi00015
Älä selitä. Mulla on 28 rakastajaa ja luku kasvaa! Behold! 😉
- Anonyymi00016
Että muka olisi enemmän miehiä jotka maksattavat kaikki kulut deittihuijaamillaan naisilla, kuin päinvastoin.
Läpeensä huvittava väite. Vanhat naiset saavat tapailumiehet maksamaan deittejä deittien perään, jopa monia kuukausia, koska mies toivoo/luulee (turhaan) että lähempi kanssahinkkaaminen sitten joskus toteutuisi. Tämän asetelman kääntäminen päinvastoin on huvittava ajatus. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Että muka olisi enemmän miehiä jotka maksattavat kaikki kulut deittihuijaamillaan naisilla, kuin päinvastoin.
Läpeensä huvittava väite. Vanhat naiset saavat tapailumiehet maksamaan deittejä deittien perään, jopa monia kuukausia, koska mies toivoo/luulee (turhaan) että lähempi kanssahinkkaaminen sitten joskus toteutuisi. Tämän asetelman kääntäminen päinvastoin on huvittava ajatus.Ei se ole hullu, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
- Anonyymi00018
Aloittaja ilmeisesti halveksii miehiä ja pitää heitä täysin älyvapaina otuksina. Hirveän miesvihamielinen aloitus.
- Anonyymi00020
Totta. Aina yhtä hämmentävää lukea näitä aloituksia, joissa mieheksi itsensä identifioiva pitää miehiä niin surkeina pikku raukkaparkoina, että heitä pitää kollektiivisesti suojella.
- Anonyymi00021
Koen sääliä tapailumiehiä kohtaan jotka kokemattomuuttaan joutuvat deittihuijatuksi vanhojen naisten toimesta.
Tapailumieheksi joutuvan on syytä pitää mielessä että "etäsuhde" tai "etäparisuhde" ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin että kaksi ihmistä jotka eivät asu yhdessä ovat jossain määrin tuttuja toisilleen. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Koen sääliä tapailumiehiä kohtaan jotka kokemattomuuttaan joutuvat deittihuijatuksi vanhojen naisten toimesta.
Tapailumieheksi joutuvan on syytä pitää mielessä että "etäsuhde" tai "etäparisuhde" ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin että kaksi ihmistä jotka eivät asu yhdessä ovat jossain määrin tuttuja toisilleen.Typerää sääliä ihmisiä, joilla ei ole tarvitta säälille. Se on oikeastaan aika säälittävää. Surkean miehen merkki.
- Anonyymi00019
Vanhhempia naisia halveksitaan. Saisivat hävetä.
- Anonyymi00023
Aloituksessa lähinnä halveksitaan ja halvennetaan miehiä.
- Anonyymi00024
Koko geississä vanhempia naisia.
- Anonyymi00025
Koomista, kun isäni tai ehkä jopa isoisäni ikäiset miehet kotkottelevat "vanhemmista naisista". Tuskin täällä kovin monta satavuotiasta kirjoittelee.
- Anonyymi00026
No nyt on niin sakeeta, etten edes ymmärrä pointtia. Minulla ei ainakaan ole mitään etäsuhdetta. En tosin ihmettelisi jos lapsen isä sellaista utopistista toiveisiinsa perustuvaa valhetta levittelisi. On nimittäin yrittänyt eristää minua jo vuosien ajan muista ihmisistä ja siitä syystä on ex. Ihan voin jopa hänen nähden osoittaa tarvittaessa rakkauttani sille lähi miehelle kenen kanssa oikeasti on juttua ja vaikka esitellä rakkaanani. Ainoa syy miksi ette ilmeisesti minulta halua näitä kysyä on se, että sen etä exän motiivit tulisi ilmi. Tässäkin kuviossa kaiken maksaja olen muutenkin minä ja sen voin helposti todistaa.
n45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658