Kauniita unia sinulle!

Anonyymi-ap

Näe painajaisia!!

12

602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Tuun kummittelemaan yöllä!

• Anonyymi00003

En enää katso semmoisia.

• Anonyymi00004

Näkisimpä! Nuorempana näin runsaasti unia ja aikuiset tuppaavat yleisestikin näkemään enimmäkseen siis painajaisia

• Anonyymi00006

Millä perusteella noin ajattelet! Minä näen painajaisia vain silloin, kun olen nähnyt häirikön liikkumassa lähellä minua!

• Anonyymi00007

Minulla on vinkki sinulle. Kokeile kuunnella Carl Jungia vaikka YouTubesta ennen kuin nukahdat. Katso miten vaikuttaa. Saatat nähdä unia ja muistaa ne? Kerro sitten.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla on vinkki sinulle. Kokeile kuunnella Carl Jungia vaikka YouTubesta ennen kuin nukahdat. Katso miten vaikuttaa. Saatat nähdä unia ja muistaa ne? Kerro sitten.

Nuorempana kirjoitin unipäiväkirjaa joka päivä, koska sen kirjoittaminen aiheutti päivittäiset unien näkemiset. Myöhemmin pystyin myös hallitsemaan uniani ja pakenemaan kinkkisistä tilanteista keksimälläni unihärvelillä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Millä perusteella noin ajattelet! Minä näen painajaisia vain silloin, kun olen nähnyt häirikön liikkumassa lähellä minua!

Luin niin tiedekirjasta. Lopuksi lopetin päiväkirjan kirjoittamisen koska sain kauhukohtauksia nukkuessani esim kuulin harhoja ja ns. heräsin, usein, kotoani ja elin normaalisti mutta jokin ei ollut oikein. Joskus ehdin lähtemään töihinkin kunnes heräsin toistamiseen niin lopetin

• Anonyymi00005

No voi kiitos <3

• Anonyymi00011

Kiitos kaunis. Toivottavasti tyynysi on aina kostea ja lämmin.

• Anonyymi00012

My favs ♥️

• Anonyymi00013

Eipä tarvitse nähdä painajaisia yöaikaan, kun jo nyt hereillä ollessa olen painajaisessa, jossa yritetaan ehdotella vanhoja raksukkoja ja 18-vuotiaita Nesteen kesätyöntekijä tyttöjä. Eivät ole kummatkaan mieleeni.

• Anonyymi00014

Hyvää yötä sinulle ihana mies! 😘😘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27