Seuraavan kerran oot piilokamerassa.
Kuka varastaa haudalta lyhtyjä ?
16
556
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muista laittaa varoituskyltti tallentavasta kameravalvonnasta, muuten todisteaineistollasi ei ole mitään oikeudellista virkaa ja pahimmassa tapauksessa saat vielä syytteen salakuvaamisesta.
Terv. asianajaja- Anonyymi00010
Kuva uutisten loppu kevennykseen ja koti- Karjalan kanteen
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuva uutisten loppu kevennykseen ja koti- Karjalan kanteen
Ja haastekirjettä odottamaan postista.
- Anonyymi00002
Minun haudalle ei tarvi lyhtyjä tuoda. Näen kyllä maata haudassa ilman valojakin.
- Anonyymi00003
Pimeää kehdosta hautaan?
- Anonyymi00005
Laita seuraavan kerran seurantatarra koodi ja asenna se puhelimeen. Näät missä lyhty menee
- Anonyymi00006
Kiitti vinkistä
- Anonyymi00007
Kuuleman mukaan lyhtyjä katoaa säännöllisesti
- Anonyymi00008
Jollain kleptomaanilla 1000 lyhdyn koti kokoelma
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jollain kleptomaanilla 1000 lyhdyn koti kokoelma
Siinä on perillisille ihmettelemistä
- Anonyymi00011
Tarjoa löytypalkkio nii hönelö tuopi sen takaisin
- Anonyymi00013
Mitä väliä kuka niitä vie? Ei hautausmaa ole mikään säilytyspaikka, hyvä kun joku siivoaa roskat pois.
- Anonyymi00015
Käy kattomassa kirpputorin pöydät
- Anonyymi00016
Löytyi aikuisten lehti
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Löytyi aikuisten lehti
Ja lehden välistä ryppyinen wc-paperi.
- Anonyymi00019
Lavetilla käytiin hakemassa, Volvoon ei löytynyt diiseliä mistään...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476