Teille jotka

Anonyymi-ap

aloititte projektin, miksi ette kartoittaneet sitä kaikkea millä olisi ollut merkitystä ja mikä olisi estänyt seurustelun kokonaan. Kenellekään teistä ei tullut mieleen että voi olla monia sairauksia! Luulitte olevanne jotan jumalia, jotka saavat tehdä mitä tahansa! Ette todellakaan ole hyviä ihmisiä! Hyvät ihmiset ottavat ensin selvää kaikesta ja kertovat kaikesta sellaiselle tavalla, että henkilö jota yritätte pakottaa mukaan projektiin on varmasti ymmärtänyt kaiken! Minä en ymmärtänyt mitään siitä mitä minulle hyvin pintapuolisesti kerrottiin ennen projektin aloitusta. Voin jo silloin todella huonosti, koska en ollut ymmärtänyt mitään siitä, kenestä työkaverit kertoivat ja miksi!!Projekti on saanut minut voimaan todella huonosti koko sen ajan, kun se on ollut menossa! LOPETTAKAA MINUN KIUSAAMINEN! En halua enää koskaan yhtään uutta ystävää minkään ikäisestä ihmisestä! Miksi haluatte minun voivan yhä huonommin! Sairastun kohta vakavasti, jos minulle yhä yritetään tyrkyttää yhtäkään uutta ihmistä elämääni! Projekti on tehnyt elämästäni pelkästään helvettiä!!!! Etsikää uusi ihminen projektiinne, minä en ole halunnut olla siinä mukana enää moneen vuoteen!

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos olisin halunnut uuden ystävän olisin sen ihan itse osannut etsiä, mutta koska viihdyn todella hyvin yksin, en ole koskaan kokenut mitään tarvetta ruveta etsimään uutta ystävää. HÄVETKÄÄ ELÄMÄNI PILAAJAT!

• Anonyymi00002

Tiiättekö lukijat jotka heijastelette tästä guben pakinoinnista joko itseenne tai toisiin jtn nyansseja niin tarviitte tauon nettitodellisuudesta ja ehkä itestänne. Tee petersson

• Anonyymi00003

Tauko ei tekis pahaa sinullekaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      193
      5147
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      37
      4537
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      160
      3021
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2578
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27