joudun usein pitämään suuni kiinni hyvin aktiivisen tyttäreni kanssa, Poikansa kasvatuksesta. Poika on nyt 5v. ja hyvin liikunnallinen ja terhakka utelias ja ihmeissään - kiltti on ja tottelee mutt haluu myös olla lapsonen.
Mummu sitten antaa tehdä vähän niitä näitä - ja poika kertoo äidilleen, joka sitten torppaa ne =) Joten poika joutuu puolustelee mummusen tekemisiä Äidilleen. Ei ooo kiva että heille syntyy näitä tilanteita, kun rupeevat vetää nuottaa mummusen tekemisistä, jutellen kahden ilman minua siinä, minun tekemisistä ja luvan antamisista. =)
Ei koskaan tiedä mitä ÄITI on mieltä jälkikäteen ja miten se niiden keskustelu menee, Viimeks se sai alkunsa kun mummunen osti kauppa reissulla jotain sellaista, mihin POIKA sai esittää toivomuksensa. Se oli hänestä ihanaa ja valloittavaa, HÄN sai valita. koko kaupasta sen mitä halusi. Se oli äidin mielestä väärin. =) NO: Poika on ihan innoissaan tapahtuneesta, mutt ilmeisesti se aiheutti minun ja tyttäreni väliin kitkaa .
*katsellaan* ja kuunnellaan kevättä 💜💜💜💜💜
Näin mummusena
2
177
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Anna tyttäresi kasvattaa omat lapsensa. Ja muistele kuinka paljon tarvitsit omien vanhempiesi neuvoja kun olit nuori äiti.
Kun antaa liikaa ohjeita siinä särkyy helposti nuori rakkaus , se särkyy aivan huomaamatta.
Liiat ohjeet vain masentaa perhettä Ja tyttäresi joutuu yksinhuoltajaksi.jooh, en ole antamassa ohjeita, vaan hellimässä tyttärenpoikaani, =) tytär sanoo lellimässä, ja ostamalla "tavaraa" ostamassa pojan rakkautta. =) tosin mä katson että mä voin sen tehdä joskus, silloin tällöin, mutta kohtuullisesti. =) Poika 5v oppii mummun tavan helliä ja lelliä.
Niinä hetkinen HÄN ON kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961234
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit101990- 61847
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3748
- 60616
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41528Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33516