joudun usein pitämään suuni kiinni hyvin aktiivisen tyttäreni kanssa, Poikansa kasvatuksesta. Poika on nyt 5v. ja hyvin liikunnallinen ja terhakka utelias ja ihmeissään - kiltti on ja tottelee mutt haluu myös olla lapsonen.
Mummu sitten antaa tehdä vähän niitä näitä - ja poika kertoo äidilleen, joka sitten torppaa ne =) Joten poika joutuu puolustelee mummusen tekemisiä Äidilleen. Ei ooo kiva että heille syntyy näitä tilanteita, kun rupeevat vetää nuottaa mummusen tekemisistä, jutellen kahden ilman minua siinä, minun tekemisistä ja luvan antamisista. =)
Ei koskaan tiedä mitä ÄITI on mieltä jälkikäteen ja miten se niiden keskustelu menee, Viimeks se sai alkunsa kun mummunen osti kauppa reissulla jotain sellaista, mihin POIKA sai esittää toivomuksensa. Se oli hänestä ihanaa ja valloittavaa, HÄN sai valita. koko kaupasta sen mitä halusi. Se oli äidin mielestä väärin. =) NO: Poika on ihan innoissaan tapahtuneesta, mutt ilmeisesti se aiheutti minun ja tyttäreni väliin kitkaa .
*katsellaan* ja kuunnellaan kevättä 💜💜💜💜💜
Näin mummusena
2
171
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Anna tyttäresi kasvattaa omat lapsensa. Ja muistele kuinka paljon tarvitsit omien vanhempiesi neuvoja kun olit nuori äiti.
Kun antaa liikaa ohjeita siinä särkyy helposti nuori rakkaus , se särkyy aivan huomaamatta.
Liiat ohjeet vain masentaa perhettä Ja tyttäresi joutuu yksinhuoltajaksi.jooh, en ole antamassa ohjeita, vaan hellimässä tyttärenpoikaani, =) tytär sanoo lellimässä, ja ostamalla "tavaraa" ostamassa pojan rakkautta. =) tosin mä katson että mä voin sen tehdä joskus, silloin tällöin, mutta kohtuullisesti. =) Poika 5v oppii mummun tavan helliä ja lelliä.
Niinä hetkinen HÄN ON kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161380
- 99828
- 57728
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123726- 84692
Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett112675Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36663- 77580
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49540Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215529