Halpatyövoiman rahtaaminen romuttaa suomalaisen sopimusyhteiskunnan
Anonyymi-ap
2026-04-15 10:48:55
Tynkkynen: Halpatyövoiman rahtaaminen romuttaa suomalaisen sopimusyhteiskunnan
PolitiikkaTalousUlkomaat
15.04.2026 |09:51
Sebastian Tynkkynen-- nostaa Facebookissa esiin tutkimuksen, joka osoittaa ruokalähettialustojen työntekijöiden olevan Ranskassa lähes kokonaan maahanmuuttajia ja suurimman osan heistä peräti laittomasti maassa oleskelevia. Tynkkynen kritisoi kehitystä, jonka hän näkee uhaksi suomalaisille työehdoille ja yhteiskunnan yhtenäisyydelle.
Uusi tutkimus paljastaa, että peräti 99 % ruokalähettialustojen sovelluksille työskentelevistä on maahanmuuttajia Ranskassa. Näistä maahanmuuttajista kaksi kolmasosaa on vieläpä laittomia maahanmuuttajia, kirjoittaa europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen.
– Tällaista työvoimaa EK ajaa Etelärannassa Suomeen lisää laput silmillä ymmärtämättä, mitä se tarkoittaa Suomen tulevaisuudelle, suomalaisille työntekijöille ja heidän työehdoilleen.
suomen uutiset kertoo
ps. turussa asia koetaan hyväksi?
Tällaista työvoimaa EK ajaa Etelärannassa Suomeen lisää laput silmillä
Anonyymi-ap
2
132
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Äärioikeisto.
- Anonyymi00002
Länsinaapureisamme ja varsinki Pohjois-Ruotsissa ja -Norjassa on koko ajan paheneva työvoimapula monilla aloilla! Sinne kannattaa suunnata kaikkien Suomen nuorten, jotka eivät halua jäädä tähän monella tavalla romahtamassa olevaan maahan.
Miksi pitäisi tuntea jotain mystistä "isänmaanrakkautta" tai velvollisuutta jäädä kotimaahan tms, kun EK ja iso osa yritysjohtajista ei sellaisia tuntemuksia mieti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1422049Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat50725Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö283709- 73701
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35650