25+ vuotta vanhemmalle naiselle

Anonyymi-ap

Sanotaan että elämä jatkuu kyllä. Ei jatku mutta olen olemassa. Herää kysymys oliko tämä sinulle yhtä erityista kuin se on yhä minulle?

Näytät jatkavan elämää ja olet olemassa. Oletko itsekurisi avulla oppinut tekemään olemassa olemisesta elämän jatkumista. Vai onko niin ettet lopulta oppinut sitä, vaan että se osa, joka halusi olla muutakin kuin olemassa, alkoi kadota sinusta. Ja nyt se mikä oli ennen olemassa olemista, on sinulle elämän jatkumista.

37

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Parasta koskaan.

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos mua tarkotat...Only You <3

• Anonyymi00014
        UUSI

Tajusin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tajusin.

Et kyl tainnu olla Hän, keneks aattelin...

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Et kyl tainnu olla Hän, keneks aattelin...

Only one 🥸

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Only one 🥸

Mä kuuntelen Tomppaa u u uuu kuulen kuinka rummut lyö ja kitara pauhaa
        Kylmänväreet se aikaan saa ou jee
        Ou jee

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ou jee

"Kersantti Karoliina". -sivu

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ou jee

Tuo on hirvee biisi!

• Anonyymi00003
      UUSI

En ole vihainen hänelle. Luotan siihen että hän ymmärtää tekstini oikealla tavalla, jos viesti tavoittaa hänet.
      Ap

• Anonyymi00004
      UUSI

Ikäraja edelleen 25v enkä ole vielä 50v

• Anonyymi00005
      UUSI

Muotoilet todella monimutkaisesti tämän tekstin. Elämä on kyllä jatkunut, koska oli jatkuttava ja olen siitä maksanut terveydelläni. Olen kyllä käynyt joillain ulkomaanmatkoilla ja oli ihan mukavaa yksin, koska halusin itselleni ja joillekin muille todistaa, että pystyn siihen. Elämä oli täydempää, kun oli enemmän töitä. Ja jotenkin olen tullut valikoivammaksi elokuvien suhteen- viimeksi kävin katsomassa Nurembergin, joka oli aivan todella hyvä, parempi kuin Oppenheimer. Elokuvissa miulle ei tuota vaikeuksia käydä yksin, nautin siitä ja olen takarivin tyttöjä. Monta vuotta syystä jota en jankkaa ja sinä varmasti tiedät- pelotti autokyyti, mutta viime elokuussa tein oman yksityisen päätöksen, jonka jälkeen ei ole enää pelottanut. Ja olen huomannut, että nyt kun ajattelen ulkomaille lähtemistä, niin tarvitsisin sinne kumppanin, eli jotain on muuttunut. En uskalla enää edes avata kuohuviinipullon korkkia itse. Niin, että olen olemassa ja elän, mutta monellakin tavalla elämä voisi olla parempaa- ja hiisin töitäkin voisi olla enenmmän. Olen siis monellakin tapaa ollut jo pitkään jumissa tässä tilanteessa. Kun ei oikein voi millekään esim. enkun kurssille lähteä, kun ne on iltaisin ja miulla aikaiset aamuherätykset.

• Anonyymi00006
        UUSI

Nyt menee ohi.
        Ap

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Nyt menee ohi.
        Ap

Juu, eipä siinä. Pyydän anteeksi. Ja häviän häpeämään.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Juu, eipä siinä. Pyydän anteeksi. Ja häviän häpeämään.

Minusta tunteet ja ajatukset ovat totuus. Vaikka totuus on elävää niin se ei ole hävettävää.
        Ap

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minusta tunteet ja ajatukset ovat totuus. Vaikka totuus on elävää niin se ei ole hävettävää.
        Ap

Näinhän se taitaa olla :)

• Anonyymi00010
      UUSI

voih kiitos! kyllä minustakin ehkä ihan kauniin saisi hieman botuliinia ja lisäkkeitä sekä kokonaan uusi STRESSITÖN elämä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niin voihan tekstin noinkin tulkita 🤣👏

• Anonyymi00012
        UUSI

Lahden ohitustieltä löytyy. Kuulemma.
        -sivusta

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin voihan tekstin noinkin tulkita 🤣👏

🤣🤣🤣

• Anonyymi00013
      UUSI

Olet sinä varsinaisen puuman saanut haaviisi. Tiesitkö että Tuksu Tukiainen bailaa laivalla. Kumpaan kategoriaan sijoitat hänet: Elämiseen vai olemiseen?

• Anonyymi00015
      UUSI

Onko tämä nyt se puolituttu josta kirjoitit eilen vai joku tukevasti keski-iän ylittänyt "valloitus"?

• Anonyymi00016
      UUSI

Autossa?

• Anonyymi00018
      UUSI

Ja ap:mme hävisi ketjusta. Tyypillistä nykyään. Odottakaa vaan, kun paikalle saapuu palstan vakiohyypiöt. Ne on olleet vähän hiljaisia tänään. Koska tulee ensimmäinen surrealistinen aloitus -syytös?

• Anonyymi00020
      UUSI

Kävitkö äitiäsi naimassa vai vain äitisi ikäistä

• Anonyymi00023
        UUSI

Mu pienipi paha kai sekin kuin se että olosit isoäitisi ikäistä käyny polkemassa si vinkkinä sitä pidetään erityisen sairaana kun oli kyseessä mies tai nainen kun lapsensa ikäistä käy panemassa mulle merkityksetöntä mua pidetään sairaana kai muutenkin hulluna on pidetty noin 27 vuotta nistinä sen noin 29 vuotta tulevana alkoholistina jo syntymästä asti se on aina odotus kun vanhempi on alkkis vastenmielisenä mua pidettäneen sen takia että mua ei hätkähdytä ne narsistienkaan fantasiat omasta lapsestaan niin täydellisen ihana isä tyttärelle tai äiti pojalle

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mu pienipi paha kai sekin kuin se että olosit isoäitisi ikäistä käyny polkemassa si vinkkinä sitä pidetään erityisen sairaana kun oli kyseessä mies tai nainen kun lapsensa ikäistä käy panemassa mulle merkityksetöntä mua pidetään sairaana kai muutenkin hulluna on pidetty noin 27 vuotta nistinä sen noin 29 vuotta tulevana alkoholistina jo syntymästä asti se on aina odotus kun vanhempi on alkkis vastenmielisenä mua pidettäneen sen takia että mua ei hätkähdytä ne narsistienkaan fantasiat omasta lapsestaan niin täydellisen ihana isä tyttärelle tai äiti pojalle

Miksi äidit kasvattavat pojastaan sellaista miestä kuin olisivat itselleen mieheksi halunneet ymmärtääkseni näin toimii narsisti heillä on jännä ymmärrys laista en suosittele liiaksi uppoamaan siihen maailmaan on jotain todella sairasta yksi syitä miksi pidän nassea soveltumattomana vanhemmaksi on se niin ihanan kaunis maailma elää se narsistinen maailma kaverit on kuin parhaita ystäviä edes kui enkeleitä takana kui mankeleita onneksi ette ihan kaikkea tiedä kuinka haukkuvat jopa parhaita kavereitaan näiden seläntakana voi halitessaan olla täydellisen ylpeä itsestään kuinka täydelliset kaverit onnistui itselleen löytämään olenko vittumainen kenties jotain väittelyitä joihin ei kannata mun kanssa lähteä (kenellä on paremmat tai luotettavammat kaverit)

• Anonyymi00036
        UUSI

Nyt ei ole kyllä sun äiti ylpeä tuosta kommentista.

• Anonyymi00022
      UUSI

Oletko sama joka kirjoitti sen elämätön elämä -kirjoituksen?

• Anonyymi00026
      UUSI

En tunne olevani olemassa, tai että elämä jatkuisi enää.
      Ei tää ole mitään elämistä tai olemassa oloa.

• Anonyymi00027
        UUSI

Miksi? Mikä saa sinut tuntemaan noin? Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. Jokaisessa päivässä voi olla jotain pieniä kivoja juttuja, jotka tekee elämästä elämisen arvoisen. Sydänsuruja?
        Mä katon aina mun seinälautasta aamuisin. Siinä lukee "Var dag är en sällsam gåva en skimrande möjlighet ". Se lause jotenkin pitää hyvän fiiliksen yllä, vaikka olisikin jotenkin merkityksettömältä tuntuva päivä, koska asia on justiinsa noin.

• Anonyymi00028
        UUSI

Jatkan vielä, että sulta on ehkä nyt vaan hukassa elämän sisältö. Se voi ottaa aikansa, että löytää ne jutut, mitkä tekee just sun elämästä hyvän.... Mitkä asiat sua kiinnostaa, harrastukset, uudet ihmiset jne. Parisuhdekin... Kyllä jokaiselle on joku jossakin.

• Anonyymi00029
      UUSI

On.

Ei mulla ole mitään itsekuria mutta tarkoitan sillä vaan hyvää...ettei siis ole.

Olen varmaan terveellä tavalla neutraali.

Elämä jatkuu ja juurikin noin.

• Anonyymi00031
      UUSI

Itsekurin
      Minkä itsekurin?

• Anonyymi00032
      UUSI

Minulle se ei ollut erityistä vaan päinvastoin, koin stalkkaamisen pelkästään elämääni häiritseväksi! En pitänyt niistä yllättävistä lähestymisistä, koska en voi sietää sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa puhua! Enkä ole koskaan haaveillut löytäväni uutta ystävää, muiden kuin ikäisteni ryhmästä! En tee mitään paljon nuoremmalla ystävällä, koska koen olevani ihan eri maailmasta suuren ikäeron takia! En ymmärrä sitä miksi hänet edes otettiin projektiin mukaan?? Oliko joku projektin aloittajista kentie itse kiinnostunut olemaan ystävä paljon nuoremmalle? Minä pidän kasvoista joissa näkyy eletty elämä ja koen saman ikäiset ihmiset tasavertaisina ystävinä!

• Anonyymi00033
      UUSI

Ehkä en panikoituisi jos tietäisi että se oot sä 😍

• Anonyymi00034
      UUSI

Why dont you grow up babe.

• Anonyymi00037
      UUSI

💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27