sitä laiskempi p*ska narun toisessa päässä.
Tosi moni isojen koirien omistajista ei kerää koiriensa jätöksiä.
Terveiset dalmatiankoiran ja blue merle collien omistajaemännille, nämä kaksi ihan aluksi mainitakseni.
Pilaatte meidän kaikkien muiden koiranomistajien maineen
Mitä isompi koira
6
264
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Molemmat nähty itse teossa tällä viikolla.
- Anonyymi00002
En tiedä mutta isot koirat ei usein edes paskanna Ihnisten nähden, vaan menee metsään. Ne voi myös sinne päästää paskalle, koska ovat tottelevia. Isot paskat tienvarsilla on yleensä pienten koirien serti-paskoja, joista turpoaa norsunpaska kun imevät kosteutta.
- Anonyymi00004
Kyllä täällä ihan tuohon pyöräbaanan reunalle paskottavat täällä suunnalla . Nuo kaksi esimerkkiä ovat parilta viime päivältä . Ehkä jatkossa videoin tapahtumat, kyllähän tiellä saa kuvata kun julkinen paikka
- Anonyymi00005
jos on ruokavirastopakkosirutettu, niin valtion palkkaaman paskankerääjänhän pitäs laukkoo perässä kapusta kourassa......vai kuinka tätä rahankeruuta oltiinkaa perustelemassa......?!
- Anonyymi00006
Oliskohan kyseessä ilmastoagendan mukainen koirien joukkosurma ja remmien toisessa päässä roikkuvien kontrollointi?! Kaikennäköistä joutavaa perusteluahan tälle on kuultu ja kokemusten mukaan homma on perseestä...siis ei toimi.
- Anonyymi00008
Haittaako näitä isoja (uros)koiria jos potkaisee niitä takaapäin niille roikkuville pyöreille nahkapalloille? Mitä varten ne ovat siellä? Miksi ne roikkuvat pyllyn alapuolella nahan sisällä?
Potkaistuani, koira kaatui kyljelleen, uikutti ja nuoli niitä.
Mitäne ovat?
Tyttö 8v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520