Toisen miehen kosketusta vailla olisi 52v enenmän bottom bi mies tykkään imeä joskus loppuunmyyty asti ja ottaa sisään kovan peniksen voin myös runkata kunnes laukeat mitään vaatimuksia ei ole ikään kokoon liittyen toivottavasti asut Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi paikka on kyllä
Tehdään se
19
454
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pirkkalasta miten voitaisiin jutella asiasta enemmä
- Anonyymi00004
)?? pitää keksiä jotain
- Anonyymi00003
Sulla laukeaa paskat housuihin buaahaa
- Anonyymi00005
kullityttö kirjoitti:
mitäs jos vaan tarkastaisit omat housusi , ja myös korvien välin 😅
Hitsi sulla naitava perä kuvassa. T. Top ukm
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hitsi sulla naitava perä kuvassa. T. Top ukm
ah kiitoksia , on tuota pyllyä kairattu kullilla 😋
- Anonyymi00015UUSI
Buaahaa niinkö sulle käy.
- Anonyymi00016UUSI
Hyi hemmetti sinähän tuon ittestäs tiiät. Mitäs olet.
- Anonyymi00006
Täällä olisi 45h raumalta. Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi00017UUSI
Buaahaa spede buaahaa. 😅🤣😅🤣😅🤣
Täällä toinen miehen kosketusta kaipaava bi top. Elän seksittömässä parisuhteessa sairastuneen avopuolisoni kanssa. Minäkin olen Satakunnasta tarkemmin Laviasta. Minulla ei ole autoa, ja täällä Laviassa ei kulje yhtään bussia. Olisi hienoa jos pystyisit hakemaan minut ja tuomaan kotiin lemmiskelyn jälkeen. Olen muutenkin mukavaa seuraa ja luonnollisesti olen luotettava.
- Anonyymi00012UUSI
Miten toimitaan olisi mielenkiintoista Lavia
etkö sinä voisi mennä sinne niuvanniemeen , niin et sitten tunkisi tuota törkyäsi tänne , taidat olla aika puutteessa kun et muuta keksi kuin hokea noita samoja kommenttejasi joka rakoon
- Anonyymi00014UUSI
kullityttö kirjoitti:
etkö sinä voisi mennä sinne niuvanniemeen , niin et sitten tunkisi tuota törkyäsi tänne , taidat olla aika puutteessa kun et muuta keksi kuin hokea noita samoja kommenttejasi joka rakoon
Menkääs nyt laitospellet muualle sekoilemaan
- Anonyymi00019UUSI
Miksi? Ei sun seuras kiinnosta. Mitä olet tollenen hyi hemmetti oksettava tyyppi.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Menkääs nyt laitospellet muualle sekoilemaan
Sun luonako ne nyt sekoilee. Nehän ihan loisto seuraa sulle. Älä häädä niitä pois.
- Anonyymi00021UUSI
spede 😅🤣😅🤣😅🤣
- Anonyymi00022UUSI
kullityttö kirjoitti:
Miten sinuun saisi yhteyden? Kyselee aikuinen terve ja järkevä mies. Kiinnostaisi kovasti
- Anonyymi00023UUSI
Buaahaa spede buaahaa mitäs taas ty rkytät ittees. 😅🤣😅🤣😅🤣
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753514Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1451956Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041681- 861558
- 911544
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531212Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001170Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671156Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois741138- 631041