Ymmärrän...nyt vasta, sorry
Hei...sinulle vielä
25
1253
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet minulle rakas aina...ap
- Anonyymi00002
Mitä ymmärsit?
- Anonyymi00009
Varmaankin olevansa nuuskamuikkunen
- Anonyymi00003
Tänkgoodsorinpsk 💩
- Anonyymi00004
Ymmärrän että se on loppu nyt... ap
- Anonyymi00005
Ok
- Anonyymi00006
- Anonyymi00007
On paljo helpompi ajaa auto päin betonitolppaa kun tietää ettei kukaan oikeesti rakastanu ikinä
- Anonyymi00022
Äläpä nyt. Aloita rakastamalla itseäsi. Rakkaus lähtee aina sisältä päin ❤️ Jumala rakastaa myös sinua ja on ainoa rakkauden muoto, joka on pysyvää ❤️
- Anonyymi00008
Eikö kannattaisi puhua kaivatun kanssa suoraan. Silloin vasta asiat selviävät.
- Anonyymi00010
Joo...ei kukaan oikeasti rakastanut...ketään ap
- Anonyymi00011
Lopeta tämäkin iduoottimainen hurina!
- Anonyymi00012
Paitsi minä...sinua ap
- Anonyymi00013
Kenelle viestisi menee?
- Anonyymi00014
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
- Anonyymi00015
minä en ymmärrä olen miettinyt miksi kaikki seuraaa minua ja sitten ymmärsin että NOKIA 3310 on valintani nyt ja ikuisesti
- Anonyymi00016
Niinpä liputetaa vaa Suomalaisten puolesta. Kuulemma.
-AccessDenied
- Anonyymi00017
Kaikki tapahtuu irl, ymmärrys ei rakennu anonyymien teksteistä. Itsekin tähän haksahtanut ja pettynyt. Aata yhä mietin ja toivon, että joskun voidaan puhua kaikesta "taivaan ja maan" välillä. Siellä meidän paikassa se ei ehkä onnistu, mut jossakin joskus ehkä.
naiselta- Anonyymi00018
K*kkeli suussa ei saa puhua. Se on epäkohteliasta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
K*kkeli suussa ei saa puhua. Se on epäkohteliasta.
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
K*kkeli suussa ei saa puhua. Se on epäkohteliasta.
Onneksi sittem vaan kirjoitat ;)
- Anonyymi00021
Tiedätkö. Aina pitäisi selvittää asiat asianomaisen kanssa! -sivusta
PS "rakasta lähimmäistäsi kuin itseäsi" ja toisinpäin myös.
Oletko mennyt danger-zonelle, jossa joku opettelee enemmän rakastamaan itseään eikä aina toisia. Rakastamiseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus, luottamus ja se rakkaus. Ei pilkka, epäkunnioitus, ei se että tehdään kaikkea kahjoakin OTTAMATTA SELVÄÄ ASOISTA JA MIELIPITEISTÄ. KYSYMÄTTÄ LUPAA.
Nämähän on ihan perusasioita! - Anonyymi00023
Ymmärrät mitä
- Anonyymi00024
Samaa fraasia ap Ap suoltaa vuodesta toiseen. Etkö näe ettei kukaan välitä? Voiko tyhmempää olla!
- Anonyymi00025
En usko, että ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482