Lauttakylä- lehti uutisoi ja esitti kysymyksen , onko op-pankki unohtanut , miksi se on perustettu ? saman kysymyksen voi esittää myös säästöpankille .
pankkipalvelut
23
1048
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pankit pitkälti suunniteltu lietteenlevityksestä kertyneitten varojen säilytykseen ja hallintaan sillä olemme sikasin pitäjä suamesa!
- Anonyymi00002
Minä en ole pankissa käynyt vuosiin,mitä sinne menisin??Maksuni maksan kortilla
ja laskuni tietokoneella.Minulla ei ole nostorajoitusta että saisin vitosen päivässä
nostaa omalta tililtäni.<<<<<<edellisen kerran kun pankissa kävin ,se oli osuus-
pankki ja valehtelivat heti päin näköä eikä edes korvat heiluneet.Tekniikka toimii,
edellyttää kylläkin että on selvinpäin ettei töki mitä tahansa. - Anonyymi00003
Osuuspankin toimari jo selittää ummet ja lammet ja sotkee asian sanatulvaan. Samaa tulisi säästöpankin dirikaltakin, jos jotain tulisi. Kyse on siitä, että molemmat fuusioituvat aina vain isommiksi yksiköiksi - päätösvalta karkaa aina useamman ja useamman portaan taa aina pienemmissä ja pienemmissä asioissa eikä henkilökohtaista kontaktia päättäjään enää saa. Kasvottomat toimikunnat päättävät asioista byrokraattisesti ja omaa asemaansa varjellen; neuvottelumahdollisuutta ei ole - ota tai jätä. Pankille vain voiton maksimointi on tärkeää.
- Anonyymi00004
Ja vielä kun tekoäly kohta sekoittaa kaikki pankkipalvelut....
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja vielä kun tekoäly kohta sekoittaa kaikki pankkipalvelut....
Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä). - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä).Mutta Trumppi ei puhu tuosta mitään, rakentelee riemukaaria..."keisarin uudet vaatteet".
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta Trumppi ei puhu tuosta mitään, rakentelee riemukaaria..."keisarin uudet vaatteet".
Ja seuraavaksi Putin rakentaa vieläkin isomman riemukaaren?..
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä).Tässä maailmassa ei enään mikään toimi.
- Anonyymi00009
Toivottavasti Lietepaviljongilla jo vuosia palvellut asiakaslähtöinen Sikapankki ei ole lopettamassa palveluitansa.
Siellä on aina ystävälliset kassarouvat. He merkkaavat asiakkaan pankkikirjalle kaikki nostot ja panot, ja aina ihan reaaliajassa. - Anonyymi00010
Kyllä se on nähty, että pankkien yhdistymiset ovat kasvattaneet kasvottomia suurpankkeja, joihin pääsee käymään palvelutiskille yhä harvemmin. Tarkka jako on siinäkin mitä asiaa on lupa palvelutiskillä hoitaa ja joka paikassa toitotetaan sitä, että varaa aika netissä. "Aitopankissa" henkilökunta vaihtuu niin usein, että esim. , kerran vuodessa sijoitusasioita hoitaessa aina on vastassa uusi naama. Sitten on tämä prassailu ainakin Säästöpankissa sillä, että mihin kaikkeen pankki on lahjoituksia tehnyt. Maksaisi parempaa korkoa säästötilille tai maksaisi käyttötilillekin korkoa, niin asiakkaat saisivat itse päättää minne tekevät lahjoituksia, Nytkin on auki pankin sivuilla se, että voi tehdä ehdotuksia lahjoituksen kohteista tietenkin netissä. Tämä rajaa jo ehdotuksia ja taaskin voittorahat menevät Lautta-Rokkiin ja isoille urheiluseuroille. Ne rollaattorinsa kanssa pankin oven takana aukioloa odottavat ihmiset jäävät näitä avustuksia vaille, vai oletteko koskaan lukeneet lehdestä, että pankki lahjoitti voitoistaan mitään vanhuksille tai ikäihmisille????
- Anonyymi00011
Ei kun vanhukset ajetaan pankkisalista ulos.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kun vanhukset ajetaan pankkisalista ulos.
Päivitin kännykkäni, taas maksan vanhan äitini laskuja joita en saa mennä tiskille maksamaan hänen omalta tililtä ja hänen maksujaan kun ei kuulemma ole käyttöoikeutta hänen tiliin.
- Anonyymi00013
Sehän on pankkien tehtävä,johto kerää rahat ja jakaa seuroille yhdistyksille puolueille
mummoilta kerätyt pennoset.Johtajat saavat nimensä lehteen lahjoittajina ja prinikan
rintaan.Hyötyvat itse kun rahaa jaetaan omille organisaatioille.Hyypiökin jakelee vielä
eläkkeellä mummojen ja pappojen rahoja ja on ""hyvä""mies. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sehän on pankkien tehtävä,johto kerää rahat ja jakaa seuroille yhdistyksille puolueille
mummoilta kerätyt pennoset.Johtajat saavat nimensä lehteen lahjoittajina ja prinikan
rintaan.Hyötyvat itse kun rahaa jaetaan omille organisaatioille.Hyypiökin jakelee vielä
eläkkeellä mummojen ja pappojen rahoja ja on ""hyvä""mies.Ja mukavaa työtä toisten rahojen jakaminen on .
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Päivitin kännykkäni, taas maksan vanhan äitini laskuja joita en saa mennä tiskille maksamaan hänen omalta tililtä ja hänen maksujaan kun ei kuulemma ole käyttöoikeutta hänen tiliin.
Kokeile käyttää valtakirjaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kokeile käyttää valtakirjaa.
Kyllä jakelen itse omat rahat,enkä mene pankkiin niin eivät saa palvelumaksuja minulta palvelusta jota ei ole.Se on sanelua,mutta siihen ei tarvitse alistua,hanki kortti ja tietokone.
- Anonyymi00018
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......
Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514