pankkipalvelut

Anonyymi-ap

Lauttakylä- lehti uutisoi ja esitti kysymyksen , onko op-pankki unohtanut , miksi se on perustettu ? saman kysymyksen voi esittää myös säästöpankille .

23

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Pankit pitkälti suunniteltu lietteenlevityksestä kertyneitten varojen säilytykseen ja hallintaan sillä olemme sikasin pitäjä suamesa!

    • Anonyymi00002

      Minä en ole pankissa käynyt vuosiin,mitä sinne menisin??Maksuni maksan kortilla
      ja laskuni tietokoneella.Minulla ei ole nostorajoitusta että saisin vitosen päivässä
      nostaa omalta tililtäni.<<<<<<edellisen kerran kun pankissa kävin ,se oli osuus-
      pankki ja valehtelivat heti päin näköä eikä edes korvat heiluneet.Tekniikka toimii,
      edellyttää kylläkin että on selvinpäin ettei töki mitä tahansa.

    • Anonyymi00003

      Osuuspankin toimari jo selittää ummet ja lammet ja sotkee asian sanatulvaan. Samaa tulisi säästöpankin dirikaltakin, jos jotain tulisi. Kyse on siitä, että molemmat fuusioituvat aina vain isommiksi yksiköiksi - päätösvalta karkaa aina useamman ja useamman portaan taa aina pienemmissä ja pienemmissä asioissa eikä henkilökohtaista kontaktia päättäjään enää saa. Kasvottomat toimikunnat päättävät asioista byrokraattisesti ja omaa asemaansa varjellen; neuvottelumahdollisuutta ei ole - ota tai jätä. Pankille vain voiton maksimointi on tärkeää.

      • Anonyymi00004

        Ja vielä kun tekoäly kohta sekoittaa kaikki pankkipalvelut....


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ja vielä kun tekoäly kohta sekoittaa kaikki pankkipalvelut....

        Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
        5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä).


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
        5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä).

        Mutta Trumppi ei puhu tuosta mitään, rakentelee riemukaaria..."keisarin uudet vaatteet".


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mutta Trumppi ei puhu tuosta mitään, rakentelee riemukaaria..."keisarin uudet vaatteet".

        Ja seuraavaksi Putin rakentaa vieläkin isomman riemukaaren?..


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Tekoäly sekoittanut jo Kelan ja verottajan .
        5-10 vuoden päästä rupeaa tekemään poliittisia päätöksiä ja ihmiskunta joutuu rappiolle....(tosin aika pitkällä rappio jo on jos katsoo vaikka YouTubesta videoita miten Amerikassa kaikki kadut täynnä peukunkäyttäjiä).

        Tässä maailmassa ei enään mikään toimi.


    • Anonyymi00009

      Toivottavasti Lietepaviljongilla jo vuosia palvellut asiakaslähtöinen Sikapankki ei ole lopettamassa palveluitansa.

      Siellä on aina ystävälliset kassarouvat. He merkkaavat asiakkaan pankkikirjalle kaikki nostot ja panot, ja aina ihan reaaliajassa.

    • Anonyymi00010

      Kyllä se on nähty, että pankkien yhdistymiset ovat kasvattaneet kasvottomia suurpankkeja, joihin pääsee käymään palvelutiskille yhä harvemmin. Tarkka jako on siinäkin mitä asiaa on lupa palvelutiskillä hoitaa ja joka paikassa toitotetaan sitä, että varaa aika netissä. "Aitopankissa" henkilökunta vaihtuu niin usein, että esim. , kerran vuodessa sijoitusasioita hoitaessa aina on vastassa uusi naama. Sitten on tämä prassailu ainakin Säästöpankissa sillä, että mihin kaikkeen pankki on lahjoituksia tehnyt. Maksaisi parempaa korkoa säästötilille tai maksaisi käyttötilillekin korkoa, niin asiakkaat saisivat itse päättää minne tekevät lahjoituksia, Nytkin on auki pankin sivuilla se, että voi tehdä ehdotuksia lahjoituksen kohteista tietenkin netissä. Tämä rajaa jo ehdotuksia ja taaskin voittorahat menevät Lautta-Rokkiin ja isoille urheiluseuroille. Ne rollaattorinsa kanssa pankin oven takana aukioloa odottavat ihmiset jäävät näitä avustuksia vaille, vai oletteko koskaan lukeneet lehdestä, että pankki lahjoitti voitoistaan mitään vanhuksille tai ikäihmisille????

      • Anonyymi00011

        Ei kun vanhukset ajetaan pankkisalista ulos.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ei kun vanhukset ajetaan pankkisalista ulos.

        Päivitin kännykkäni, taas maksan vanhan äitini laskuja joita en saa mennä tiskille maksamaan hänen omalta tililtä ja hänen maksujaan kun ei kuulemma ole käyttöoikeutta hänen tiliin.


      • Anonyymi00013

        Sehän on pankkien tehtävä,johto kerää rahat ja jakaa seuroille yhdistyksille puolueille
        mummoilta kerätyt pennoset.Johtajat saavat nimensä lehteen lahjoittajina ja prinikan
        rintaan.Hyötyvat itse kun rahaa jaetaan omille organisaatioille.Hyypiökin jakelee vielä
        eläkkeellä mummojen ja pappojen rahoja ja on ""hyvä""mies.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sehän on pankkien tehtävä,johto kerää rahat ja jakaa seuroille yhdistyksille puolueille
        mummoilta kerätyt pennoset.Johtajat saavat nimensä lehteen lahjoittajina ja prinikan
        rintaan.Hyötyvat itse kun rahaa jaetaan omille organisaatioille.Hyypiökin jakelee vielä
        eläkkeellä mummojen ja pappojen rahoja ja on ""hyvä""mies.

        Ja mukavaa työtä toisten rahojen jakaminen on .


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Päivitin kännykkäni, taas maksan vanhan äitini laskuja joita en saa mennä tiskille maksamaan hänen omalta tililtä ja hänen maksujaan kun ei kuulemma ole käyttöoikeutta hänen tiliin.

        Kokeile käyttää valtakirjaa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kokeile käyttää valtakirjaa.

        Kyllä jakelen itse omat rahat,enkä mene pankkiin niin eivät saa palvelumaksuja minulta palvelusta jota ei ole.Se on sanelua,mutta siihen ei tarvitse alistua,hanki kortti ja tietokone.


      • Anonyymi00018

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Just niin se aidoksi itseään nimittävä pankki jakoi lahjoituspotin kahdelle rokkitapahtumalle. Siellä se rollaattorikansa rokkipiireissä pyörii. Maailma on muuttunut sellaiseksi, että yli 60-vuotiaisiin suhtaudutaan niin, että ettekö te ymmärrä jo kuolla kuluttamasta yhteiskunnan varoja tältä nuuskasukupolvelta. Hus... hus pankin ja muidenkin paikkojen edestä......

        Pankkien yhteenliittymällä kerätään viimeisetkin varat mitä maakunnasta löytyy . Kun pankit muutaman kymppitonnin antaa n.s avustuksia, toivossa että tämä hip hop käsienheiluttelijat tallettavat viimeisektin varansa pankin tasetilaistoihin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe