Viereesi juuri nyt? Onko joku henkilö olemassa, jonka vieressä olisi hyvä ja turvallinen olla? Sana vapaa.
Kenet haluaisit
33
639
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, mutta oli semmoinen hyvinkin todellinen mies tuolla aamusella liikenteessä koiran kanssa, että sellaisen MIEHEN vieressä olisi erittäin hyvä ja turvallinen olo. Ainakin, kun saisi ensin vähän rauhoituttua, saatan olla joskus säikky, mutta en välttämättä tositilanteessa :)
- Anonyymi00002
Ei ole nyt ketään. Kauempana on ystäviä, tuttavia. Läheiseni on sairaalassa. Yksin ollaan. Tarvitsisin lämpimän halauksen nyt. Kaipaamaani ihminen ei välitä minusta.
- Anonyymi00003
No mussukan tietty 🥹
- Anonyymi00005
Sellainen hirmu pitkä ja komea viiksimies.
- Anonyymi00006
meillä on sama mies
- Anonyymi00007
älä ole vihainen jos hän katsoo minua
- Anonyymi00008
hän taitaa vähän haluta;) minua
- Anonyymi00010
Kukaan ei usko, jos et kerro kenestä puhut!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kukaan ei usko, jos et kerro kenestä puhut!
MINÄ USKON TEORIA ON OLEMASSA PÄÄSSÄNI AINAKIN!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
MINÄ USKON TEORIA ON OLEMASSA PÄÄSSÄNI AINAKIN!
Teoria ei ole vielä käytäntöä ;-)
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Teoria ei ole vielä käytäntöä ;-)
Mutta saako se sinut haluamaan häntä TEORIASSA?
- Anonyymi00017
Hyvä kun vihdoin huomasit
- Anonyymi00009
harmi ja paikka
- Anonyymi00012
No sellaisen jolla oli tänään punertavanrusehtava fleece päällä ❤️
- Anonyymi00014
Miehen, sopivan pituisen ja sopivan karvaisen 🤣
- Anonyymi00016
Inksun ihanan
- Anonyymi00018
Kaipaan P- miestä kolmen vuoden takaa 🥺❤️.
Mn tumma - Anonyymi00019
Onhan niitä joita ikävöin ja kaipaan. Osaa näen taas joskus. Joitakin en voi enää ikinä nähdä kun ovat kuolleita. Ikävä on. Onhan niitä joita rakastan mutten voi enää koskaan heidän hymyä nähdä tai sanoa että ovat tärkeitä ja rakastan heitä. Rakkaus ei sammu koskaan ja ovat ikuisesti sydämessäni ja muistutuksena että kerran olin onnellinen ja iloinen.
- Anonyymi00020
Onhan niitä jotka hyvinä aikoina olivat elämässäni, mutta elämä vei eri suuntiin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Onhan niitä jotka hyvinä aikoina olivat elämässäni, mutta elämä vei eri suuntiin.
Heidän lähellä kaikki oli hyvin. Elämä hymyili ja tulevaisuus näytti paremmalta kuin nykyään. He rakastivat minua ja he ei ikinä kääntänyt selkää.
- Anonyymi00022
Mutta elämä on monimutkaista ja täytyy hyväksyä, että näin on.
- Anonyymi00023
Menisin yhden naisen viereen, jos hän oikeasti voisi rakastaa minua. Siinä olisi hyvä olla kun olisin hänelle tärkeä ja rakas. Tarkoitan että naisella olisi ihan pakonomainen tarve vaan ottaa ja halatakin. Että niin paljon tykkäisi. Mutta en vain osaa tehdä itsestäni semmoista miestä, kenestä olisi mahdollista noin paljon tykätä.
- Anonyymi00024
Ps. Ja se hali olisi enemmän semmoinen rakkaushali ei himohali, ne on erilaisia. Toinen on lähtöisi siitä mitä itse haluaa ja toinen siitä, miten tärkeä toinen on.
- Anonyymi00025
Oletko siis sellainen mies, josta saa tykätä vain rajallisesti? Oletko koskaan sitten itse tykännyt naisesta niinkuin silleen täysin? Onpa jännä, että minulle vattuillaan tuolla yhdessä ketjussa, että muka tähän asti vain seksi on kelvannut 🤨 ehkä on, mutta sitäkään ei ole ollut paljon. Sinuna yrittäisin antaa sen naisen rakastaa sinua kokonaan, kuka hän sitten lieneekään. Saattaisit yllättyä iloisesti. Ei rakkauden tarkoitus ole kahlita.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko siis sellainen mies, josta saa tykätä vain rajallisesti? Oletko koskaan sitten itse tykännyt naisesta niinkuin silleen täysin? Onpa jännä, että minulle vattuillaan tuolla yhdessä ketjussa, että muka tähän asti vain seksi on kelvannut 🤨 ehkä on, mutta sitäkään ei ole ollut paljon. Sinuna yrittäisin antaa sen naisen rakastaa sinua kokonaan, kuka hän sitten lieneekään. Saattaisit yllättyä iloisesti. Ei rakkauden tarkoitus ole kahlita.
Todellakin rakkaushali 😊 omalta kohdalta en tiiä kyllä olisko sitten sellainen rakkaushalin ja himohalin välimuoto 😎 mutta se voisi tässä vaiheessa olla niin han vaan sellainen lämmin välittävä tykkäyshali ❤️🤭😉
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Todellakin rakkaushali 😊 omalta kohdalta en tiiä kyllä olisko sitten sellainen rakkaushalin ja himohalin välimuoto 😎 mutta se voisi tässä vaiheessa olla niin han vaan sellainen lämmin välittävä tykkäyshali ❤️🤭😉
Niinku siten jollekin miehelle tarkoitettu ☺️
- Anonyymi00028
A... un
- Anonyymi00030
Otatko kainaloon jos tulen
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Otatko kainaloon jos tulen
Aivan varmasti ottaisin. Nää keskustelut menee niin jännästi, et tuo kysymys ei kyllä ollut varmaan tänne tarkoitettu :D mutta ottaisin kyllä :)
- Anonyymi00029
Kaivattuni olisi turvallinen, sellainen kallio minulle.
- Anonyymi00031
...samin
- Anonyymi00032
Mun murun 😍🤫
- Anonyymi00034
Kuka on sinun muru? 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231638Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361282- 771278
- 511069
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää01010Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207827- 61822
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78762- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol141699