Oli kyllä niin sua että ei voi olla kukaan muu ja olemus❣️😉
Mut liikekieli
19
360
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka, missä? Joku tööttäsi ja näytti keskisormea. En nähnyt kuka oli?
- Anonyymi00004
🚜🛤💨
☻️ - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
🚜🛤💨
☻️Lakunappi, that was me. ;)
Sivusta - Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
🚜🛤💨
☻️"Far Marin Pallogrilli". -sivu
- Anonyymi00002
Jaa 😝
- Anonyymi00009
Kielikin näkyi monta kertaa 😜🫦
- Anonyymi00003
En edes ole business maailmassa millään tavalla. Mut kiitti hei😍🥳
- Anonyymi00005
Näytit itsekin ihan itseltäsi ja olemuksesi on sellainen ryhdikäs, miehekäs ❣️ Ja näytit todella hyvältä 😉 😊 ei sua voi olla huomaamatta.
- Anonyymi00006
Jokaisen liikekieli on erilainen vaikka ihmisillä ei erottelukyky riitä kaikkien kohdalla sitä havaitsemaan niiden samankaltaisuuksien vuoksi. Ainutlaatuinen liikekieli on parempi tunniste kuin passi, ei muuta kuin korkkaamaan ”original long drink” ja olla vaan originelli toisen originellin kanssa 😄
- Anonyymi00007
Liikekieli on kaunis vertaus sana hänen liikehdinnästä,
https://www.youtube.com/watch?v=WL7LOgmgAzE&list=RDWL7LOgmgAzE&start_radio=1 - Anonyymi00008
Voisitko pysyä sen 🐵kans pois.
- Anonyymi00011
Niin olin 🫶
- Anonyymi00013
Söpö muru ❤️🥹
- Anonyymi00015
Wessa kommentti otettiin pois kun kävin klo.11.21
- Anonyymi00016
Se läski porukka se on joka kyylää.
Jännä homma et minulla oli koko ajan astianpesukone päällä otti vettä ja meni vesi mutta vasta kun kävin pskal tuli ilmeisesti se viesti.
Kotonaan ovat stalkit olleet hiljaa juuri tähän asti.Säpinä alkoi nyt. - Anonyymi00017
Olin pytyllä eikä ollut yksikään älylaite päällä ja nollattu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olin pytyllä eikä ollut yksikään älylaite päällä ja nollattu.
Toinen asia minkä tarkistan poistaa PS faceen silloin niitä kryptisiä viestejään mitkä liittyy minuun.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Toinen asia minkä tarkistan poistaa PS faceen silloin niitä kryptisiä viestejään mitkä liittyy minuun.
Ne tulee myös silloin kun käyn ihan mihin aikaan tahansa paskalla oli päivä,aamu ,yö,ilta.Tasan silloin.Se maksaa sille läskille.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ne tulee myös silloin kun käyn ihan mihin aikaan tahansa paskalla oli päivä,aamu ,yö,ilta.Tasan silloin.Se maksaa sille läskille.
Tai siellä on kamerat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322411Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1002302Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk181349Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491217Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o331152Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o27930- 51840
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To11801- 53745
- 56734