Mitä samaa meissä

Anonyymi-ap

Oikein on? Missä paikoissa et viihdy ja missä mä en viihdy? Entä toisinpäin?

31

441

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En viihdy ihmisvilinässä. Se on ihan kauheaa. Siksi asun missä asun.

• Anonyymi00002

Sinusta en ole varma... Olet vähän jännittäjä, ehkä?

• Anonyymi00003

Minä ja jos se ois hän mies, ni me viihdyttäis kotona😊

• Anonyymi00004

Eikä viihdytä. Haluan että säännöllisesti kolme kertaa viikossa teatteria.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikä viihdytä. Haluan että säännöllisesti kolme kertaa viikossa teatteria.

No sä et ole sit se. Ja jos teatteria niin voidaan järkkää se kotiin se teatteri. Käsinuket vaikka🙊

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No sä et ole sit se. Ja jos teatteria niin voidaan järkkää se kotiin se teatteri. Käsinuket vaikka🙊

Tiedän ettet tykkää teattereista ja jonkun kanssa ei kohdannut ne mitä elämältä haluaa.

• Anonyymi00021

Joo, sen naisen lähellä vaan olis mahdollista olla vapaa ahdistuneisuudesta.

• Anonyymi00006

Viihdyn paikoissa, joissa en ole vielä käynyt. Tälä hetkellä inhoan Nestettä ja huoltoasemia noin yleensäkin.

• Anonyymi00008

Molemmat tykätään slaavikyykystä ja auringon noususta kirkkaalle tähtitaivaivaalle.

• Anonyymi00010

Pidän kyllä enemmän pistoolikyykystä, mutta hyvänä kakkosena tulee slaavi.

• Anonyymi00009

Pinkki auringonlasku länteen kaunis 🌄

• Anonyymi00011

Etkö tiedä ite missä viihdyt?

Vai halusitko oikeasti kysyä missä palstalaiset ei viihdy ja niiden kaivatut ei viihdy?

• Anonyymi00012

Jos seura on oikeeta, ni viihdyn missä vaan. Paitsi jossain sairaalassa tuskin kumpikaan viihtyis.

• Anonyymi00013

Kyllä sä mun kaa viihtyisit😷😇

• Anonyymi00015

Viime sairaalareissun jälkeen päätin, että oli viimeinen sairaalareissu. Ellei väkisin viedä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Viime sairaalareissun jälkeen päätin, että oli viimeinen sairaalareissu. Ellei väkisin viedä.

Laitan sut lepareihin😉

• Anonyymi00022

Siis mä nainen, Hän Mies.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Laitan sut lepareihin😉

Et muuten laita. Ja kyse ei ollut mistään mielisairaalasta, missä hoitoa sain. Meinasi henki lähteä ensiavussa, kun ei apua herunnut. Mutta ette minusta päässeet.

• Anonyymi00014
      • Anonyymi00016

En pysty kuuntelemaan biisiä, joka on kuvitettu tuollaisella kammottavalla AI- kuvalla.
        Nainen

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En pysty kuuntelemaan biisiä, joka on kuvitettu tuollaisella kammottavalla AI- kuvalla.
        Nainen

Veikkaan, ettei ollut sulle.
        Sivusta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Veikkaan, ettei ollut sulle.
        Sivusta

En niin luullutkaan. Varmaan naiselta miehelle. Kunhan totesin

• Anonyymi00024
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nainen

Ei ollenkaan paha kuva 🤭😊 nainen täälläkin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nainen

Pistää epäilemään, että musiikkikin on tekoälyllä tehtyä

• Anonyymi00020

Viihdyttäisiin sängyssä ja ei viihdyttäisi mäkkärin liian pitkässä autokaistajonossa 😆

• Anonyymi00025

lauteilla olo on ko kotona

• Anonyymi00027

Melissa emme viihdy

• Anonyymi00028

Kumpikin viihtyy kotona, näin veikkaan, ja se on tärkein asia.

• Anonyymi00029

Viihdyn siellä missä hänkin. Kuten nytkin, sängyssä ;) Nukutaan hyvin 😘

• Anonyymi00031

Nuku hyvin 😘

• Anonyymi00030

Ei mitään samaa mia ei pysty narsistiin edes vertaa multa ei esimerkiksi onnistuisi hyväksikäyttö saati oman lapsen hyväksikäyttö niin kuin narsistilta jos ei enään keltään muulta saa vink vink osaatte vähän naiset varautua jos nassen kanssa tyttölapsen saatte siitä en tie kuinka epätoivoinen naisen pitää olla ettäkö omaa poikaansa hyväksikäyttäisi oli nase tai ei mutta joka tapauksessa ihminen joka pystyy syyllistymään lapsen hyväksikäyttöön oli oma tai ei pitää johdotuksessa olla jotain todella pahasti vialla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4178
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      28
      2273
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      46
      2051
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1424
    5. 28
      1263
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1173
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      10
      966
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      955
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      76
      940
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      31
      789
    Aihe