Tehdäänkö näin...

Anonyymi-ap

Laita mulle kaveripyyntö faceen, niin minä hoidan lopun.

36

871

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Laita itse.

• Anonyymi00007
        UUSI

Se on vähintä mitä hän voi tehdä.

• Anonyymi00003
      UUSI

:D

• Anonyymi00004
      UUSI

Minkä lopun? Haistatat vai?

• Anonyymi00009
        UUSI

Laitan asiat etenemään.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Laitan asiat etenemään.

mitkä asiat

• Anonyymi00006
      UUSI

😝

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen nyt laittanut kolmelle sadalle ihmiselle pyynnön. Osuiko? Voisitko ystävällisesti laittaa minulle pyynnön?

• Anonyymi00015
        UUSI

No ei tärpännyt!

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No ei tärpännyt!

No voi pahus. Kyllä nyt harmittaa. Mitähän ne kaikki kolmesataakin meinaa.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tehdään niin et lähetän sulle mesessä kakkuohjeen leivo se ja tuo mulle.

• Anonyymi00018
        UUSI

Sopii sekin oikein hyvin.

• Anonyymi00038
        UUSI

No ei kyllä tehdä, ei ole leipomistarvikkeita.

• Anonyymi00016
      UUSI

Ohi, ei hänellä ole.

• Anonyymi00017
      UUSI

En ole enää somessa missään. Piste.

• Anonyymi00019
        UUSI

No voi voi.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ootko nyt ihan tosissasi? :O hjälp. Juu, ei siinä mitään, mutta jos et olekaan oikea henkilö ja sitten mokaan itseni aivan täysin. Tai no siis, tämän pahemmin ei voi varmaan enää mokata, kuin ruveta seilaamaan valtakunnallisilla taajuuksilla.

Voin kertoa, että minun face on vähän niinkuin vitsi, monestakin syystä. Jos tässä nyt olisi emoji, niin se olisi sellainen jossa pää haudataan käsiin, kun on niin epätoivoinen ja hieman ehkä nolokin fiilis. Siis toisin sanoen olen joitain ihmispoloja potkinut kavereista pois, koska ilmaisia lounaita ei enää ole miun elämässä. Eli siis, jos eivät tykkää miun tylsistä jutuista, niin en jaksa enää katsella sitä, että ne tavallaan urkkii miun tietoja siellä.

Suoraan sanottuna olen huolestunut siitä, että jos tulet kaveriksi, niin saatat poistua sieltä vähin äänin, kun näet minun profiilin. Kunpa voisin antaa sinulle minun puhelinnumeron.

• Anonyymi00021
        UUSI

Edellyttäen, että sillä jotain tekisit :) niinku whatsup ja silleen.

• Anonyymi00026
        UUSI

Kuule, sinä voisitko olla oikeasti niin ihana, että laittaisit kaveripyynnön minulle :) nyt sen pitäisi onnistua. Muistaakseni tiedät ainakin etunimeni ja vuosia sitten kyllä tuli se sukunimikin möläytettyä, vaikka tkaverisi mulkaisi varottavasti :/ ja jos tietää etunimen ja paikkakunnan, niin sieltä mie löydyn. Siis, että, jos vaikka sitten tehtäisiin näin päin. Pyydän ja rukoilen, please.

• Anonyymi00023
      UUSI

Mitä tarkoitat "hoidat loput"? Laitat jonkun eston vai miten? Laitoin sinulle viestin mesen kautta, mutta et vastannut. En halua häiritä.

• Anonyymi00028
        UUSI

En ole saanut mitään viestiä, joten ohi. Miksi muuten oletat että se jotqin negatiivista tarkoittaisi? Sulla on väärä asenne.

• Anonyymi00024
      UUSI

Naiselle ei kuulu tuollaiset keplottelut. Mies joko tekee ekan muuvin tai on tekemättä

• Anonyymi00027
        UUSI

Jätät yhden seikan mainitsematta. Nimittäin sen, että nainen osoittaa ensin miehelle vihreää valoa, että voi lähestyä. Se menee aina niin. Pöljä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Jätät yhden seikan mainitsematta. Nimittäin sen, että nainen osoittaa ensin miehelle vihreää valoa, että voi lähestyä. Se menee aina niin. Pöljä.

Minä en näytä vihreää valoa enää yhdellekään miehelle! Niin kauhea kokemus oli projekti, jota ei olisi koskaan saanut edes aloittaa!

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mitä, jos se mies ei tajua sitä vihreää valoa, vaikka mitä tekee?

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Mitä, jos se mies ei tajua sitä vihreää valoa, vaikka mitä tekee?

Kannattaako sellaista kaivata jonka äly ja sosiaaliset taidot ovat niin hukassa?

• Anonyymi00029
      UUSI

Tehdäänpä sitten näin, kun tässä vielä valveilla olen ja tästä elämästä ei tule oikeesti yhtään mitään, koska tää on päässyt jo aivan liian pitkälle- tavallaan. Siis luulen, että kyllä meillä ainakin puhuttavaa olisi. Eli siis, jos nyt tää on joku vitsi ja minuun tulee vaan jotenkin sattumaan, niin ei voi mitään. Eli kai se sitten pakko laittaa se h*mmetin pyyntö. Älä sitten pidä tollona ja naureskele, että nyt se sitten teki sen kaikkien niiden vuosien jälkeen. HUPS. Todellakin vuosien. Ja muista sitten kanssa, että en laita sitä pyyntöä sen takia, että haluan ahdistella tai stalkata sinua! Miulla ei ole vaihtoehtoja. Ja miun seinäjulkaisut näkee kaikki kaverit sitten, ne ei ole pimitettyjä, vaikka ehkä pitäis.

• Anonyymi00034
        UUSI

Jos olet oman lapseni ikäinen, en halua olla kanssasi missään tekemisissä koskaan. Minulla ei ole sinulle mitään hyvää sanottavaa! Jos et lopeta häiritsemästä elämääni, vien asian poliisille! En pidä sinusta, enkä todellakaan halua elämääni yhtäkään sellaista ihmistä, joka on häirinnyt elämääni vuosien ajan! Etkä todellakaan ymmärrä sitä kuinka törkeää käytöksesi on ollut!

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Jos olet oman lapseni ikäinen, en halua olla kanssasi missään tekemisissä koskaan. Minulla ei ole sinulle mitään hyvää sanottavaa! Jos et lopeta häiritsemästä elämääni, vien asian poliisille! En pidä sinusta, enkä todellakaan halua elämääni yhtäkään sellaista ihmistä, joka on häirinnyt elämääni vuosien ajan! Etkä todellakaan ymmärrä sitä kuinka törkeää käytöksesi on ollut!

Ja millähän tavalla minä olen sinun elämääsi häirinny? . En ole palstalla ollut vuosia, vain n. viikon. Enkä ole soitellut tai laulellut tai käyttäytynyt huonosti enää vuosiin missään kaupoissa esim. Ja taitaapa ne poliisit olla enemmänkin tässä tilanteessa minun puolellani! Ihan rehellinen, jos olen, miulla kyllä kävi talvella poliisipartio täällä kotona sattuneesta syystä ja heille sain selvittää joitain elämäni kiemuroita ja siitä olen todella kiitollinen!!!!

• Anonyymi00032
      UUSI

En laita. Wa voin laittaa jos uskallan.

• Anonyymi00037
      UUSI

en ole somessa enää, se on kaikkea muuta kuin viihtyisä paikka ja nähty ja koettu monenlaista siellä

• Anonyymi00039
      UUSI

Kelle tää ees oli? Oletan ettei ainakaan tänä suuntaan elii toisinsanoen tää on pelkkä sellainen fantasiamaailma sitten. NICE.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      193
      5147
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      37
      4537
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      160
      3021
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2578
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27